دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

بازار هاي Business to Business

۹۰ بازديد

بازار هاي Business to Business

 

روال استفاده از بازار هاي Business to Business به صورت معمول از سال هاي پيش در حال انجام است و روز به روز بر خدمات آن ها افزوده مي شود. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكان روش هاي سنتي دستيابي را براي ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدف قرار داده است. معامله گران مي توانند بدون هيچ زحمتي در بازديدهاي گران قيمت به كشورهاي ديگر ، با خيال راحت صادرات و واردات كالا را انجام دهند. ويژگي تجاري سپرده گذاري از Alibaba يكي از راه هاي جلوگيري از ريسك كلاهبرداري در بازار عمده خريد و فروش عمده علي بابا مي باشد.

 

برخي از مزاياي ديگري كه بازار عمده B2B  براي مشتريان خود دارد:

 

سرعت و امنيت ارتباطات.

ادغام مستقيم داده هاي معامله در سيستم هاي رايانه اي شركت.

امكان دريافت پيشنهادات يا تقاضاي بيشتر ، گسترش رقابت.

شخصي سازي خريدي كه با آن از معاملات احتمالي طرفداري جلوگيري مي شود.

تعداد بازديدهاي تجاري كمتر ، روند مذاكره سريعتر و غيره بنابراين ممكن است خريداران از كاهش قيمت درخواست كنند يا فروشندگان مي توانند حاشيه هاي خود را با يك كليك افزايش دهند.

من ليستي از برخي از جريمه هاي پورتال B2B را گردآوري كرده ام كه مي تواند به شما در تقويت هر چه بيشتر شغل خود در سراسر جهان كمك كند.

 من فراز و نشيب هاي هر پلتفرم B2B را برجسته كرده ام تا به شما در انتخاب صحيح شغل خود كمك كنيد.

 در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي برتر جهاني B2B جهاني وجود دارد كه به هزاران مشاغل در جهان براي رشد و دستيابي به مشتريان بين المللي و محلي خود كمك مي كنند.

 

hfyd_z4.jpg

Made in china

 

Made in china در سال 1996  در كشور چين تاسيس شده و يكي از محبوب ترين و بزرگترين بازار عمده خريد و فروش آنلاين چيني B2B در جهان است. اين بازار بزرگ با ارائه راه حل هاي تجاري براي معاملات عمده خدمات خود را گسترش داده و در حال حاضر به بسياري از شركت هاي كوچك و بزرگ چيني براي يافتن خريداران عمده در سراسر جهان كمك مي كند و نقش بزرگي در توسعه بازارهاي خريد و فروش عمده چين ايفا كرده است.

 

شركت هاي تجاري چيني در هر مقياسي مي توانند با عضويت در بازار خريد و فروش عمده made in china و ثبت محصولات خود به صورت روزانه با خريداران عمده محصولات مختلف مانند محصولات كشاورزي و... زيادي در سراسر جهان به صورت مستقيم ارتباط برقرار كنند. با استفاده از خدمت استعلام قيمت در اين سيستم، خريداران عمده به راحتي مي توانند بسياري از قيمت هاي محصولات مختلف را با يكديگر مقايسه كنند و بهترين قيمت ها را بدست آورند.

خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده خرما با كمترين قيمت، ميزان سود در معامله آينده شما را تعيين مي كند. خريد با قيمت پايين تر اهرم خوبي براي حضور در بازار رقابتي خريد و فروش عمده انواع كالاي كشاورزي بوده و استفاده درست از آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و رشد كسب و كار شما منجر شود. به دليل سرعت بالا در توليد و مصرف، دسترسي به فروشندگان دست اول در بازار محصولات كشاورزي مي تواند به رقابت شما در اين حوزه بسيار كمك كند.

 

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

۱۰۵ بازديد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

  • تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو سايت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را در طراحي سايت بصورت زير تعريف نمود:

    دوستاي عزيزم سئو (بهينه‌سازي سايت براي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

    سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

    شروع سئو

    در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو كار خود را آغاز كردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

    با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌كردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌كردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  براي سايت هاي اعم از طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت رستوران، طراحي سايت گردشگري، طراحي سايت شركتي و بسياري موارد ديگر به دنبال پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

    اهداف سئو 

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير تقسيم بندي كرد:

    • در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
    • باعث ايجاد برند مي شود.
    • باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
    • باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
    • باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترين ابزار براي تبليغات است.

    سئو درون صفحه يا On Page SEO

    سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

    سئو بيرون صفحه يا Off Page SEO

    بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

    SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

    سئو كلاه سفيد يا White Hat

    به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

    سئو كلاه سياه يا Black Hat

    به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

    انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

    استراتژهاي سئو وب سايت بصورت زير:

    • بهبود ساختار سايت
    • استراتژي كلمات كليدي
    • استراتژي URL
    • بهينه سازي كد
    • پردازش كردن متن
    • بهينه سازي لينك هاي ورودي
    • استراتژي نام دامنه و هاست

    مهمترين معيارها براي بهينه سازي موتور جستجوعبارتند از:

    • اضافه كردن Allow يا DisAllow به نقشه سايت
    • اضافه كردن URL به نقشه سايت
    • اضافه كردن نقشه سايت به robots.txt
    • استفاده از ابزارهاي آناليز جهت crawl

    تكنيك هايي كه براي بهينه سازي و سئو سايت عنوان شده است عبارتند از:

    • افزايش لينك هاي خارجي
    • تغيير اسم فايل ها
    • لينك يك طرفه
    • كلمات كليدي
    • استفاده از Meta Tag
    • استفاده صحيح از عنوان
    • استفاده از robots.txt
    • بهينه سازي محتوا

    منبع: شركت سانا پرداز نارين

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

 

راديو اينترنتي،

۸۷ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

۸۲ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

قيمت نفت به ۲۸ دلار رسيد

۹۰ بازديد

قيمت نفت به ۲۸ دلار رسيد - تابناك

  • قيمت نفت به ۲۸ دلار رسيد - تابناك

    به گزارش تابناك به نقل از ميزان، پايگاه اويل پرايس در تازه‌ترين گزارش خود درباره بهاي نفت از كاهش آن در بازار بين المللي خبر داد.

    طبق اين گزارش، نرخ نفت وست تگزاس اينتر مديت از ابتداي امروز با ۱۳ دلار و ۳ سنت كاهش به قيمت ۲۸ دلار و ۲۵ سنت فروخته مي‌شود.

    همچنين در مدت زمان ذكر شده، بهاي نفت برنت ۱۳ دلار كاهش يافت و طي امروز، به قيمت ۳۲ دلار و ۲۷ سنت فروخته شد.

    نفت برنت نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰ دلار كاهش قيمت داشته است.

    بر اساس اين گزارش ارزش نفت اوپك نسبت به روز گذشته ۲۵ سنت كاهش يافت و به قيمت ۵۱ دلار و ۷۴ سنت به فروش مي‌رسد.

    قيمت نفت اوپك نسبت به هفته گذشته حدود يك دلار كاهش داشته و نشانگر اين است كه قيمت نفت اوپك روند نزولي به خود گرفته است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

قيمت نفت به ?? دلار رسيد

 

نقد كتاب چرا ملت ها شكست مي خورند

۱۰۰ بازديد

نقد كتاب چرا ملت ها شكست مي خورند

كتاب چرا ملت ها شكست مي خورند سعي دارد به‌طور جامع شرح دهد كه به چه دليل ?.?? هزار ميليون نفر در كشورهاي درحال پيشرفت در فقر به سر مي‌برند و مدام در تقلا هستند تا با درآمدي كه گاهي حتي از ?.?? دلار نيز كمتر است روزگار سر كنند. شايد انتظار داشته باشيد اين كتاب، اثري غم‌انگيز باشد و مطالعه‌اش احساس بدي به شما دست دهد؛ اما بر خلاف انتظار شما، اثري است فرح‌بخش و غني كه نويد فرداي بهتر مي‌دهد و شايد بتوان گفت كه در نوع خود شاهكاريست.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون، دو نويسنده‌ي پرشور و معتبر اين اثر، كار خود را با دادن اندك چشم‌اندازي به خواننده آغاز مي‌كنند؛ آنها بيان مي‌كنند كه برطبق آمار، حتي در اوضاع ملال‌آور اقتصاد اين روزها، يك شهروند آمريكايي به‌طور ميانگين هفت برابر ثروتمندتر از يك شهروند مكزيكي، ده‌ برابر ثروتمندتر از يك شهروند ساكن پرو، حدود بيست برابر ثروتمندتر از يكي از سكنه‌ي جنوب صحراي ساهارا و حدود چهل برابر ثروتمندتر از ساكنين كشورهايي چون اتيوپي، مالي و ديگر كشورهاي آفريقايي است كه در شرايط مشابه قرار دارند. دليل چنين اختلاف متحيركننده‌اي چه مي‌تواند باشد؟

پاسخ نويسنده به اين سوال بسيار ساده است: تصور نادرستي كه مدت‌هاست در اذهان عمومي نهادينه شده‌است؛ نويسندگان كتاب پيش رو از مباحثه‌هاي قديمي علمي-اجتماعي بر سر اثبات اين اصل كه فقر، پايدار است به تنگ آمده‌اند؛ از نظر آن‌ها  فقر را نبايد به حساب موفقيت جغرافيايي بد و الگوهاي فرهنگي نادرست گذاشت و يا آن را از چشم رهبران نالايق ديد.

نويسندگان كتاب «چرا ملت‌ها شكست مي‌خورند» به جاي آنكه فقر را نتيجه‌ي شانس بد بدانند، تمركز خود را صرف جريان‌هاي تاريخي و گره‌هايي مي‌كنند كه سياست‌هاي دنياي امروز را شكل مي‌دهند؛ سياست‌هاي پيش‌گرفته‌شده در دنياي امروز به دو دسته تقسيم مي‌شوند؛ دسته‌ي اول سياست‌هاي فراگير هستند كه موضوعاتي چون توزيع قدرت، بهره‌وري، تحصيلات، فناوري و سلامت عمومي مردم را شامل مي‌شوند و دسته‌ي دوم، سياست‌هاي جانبدارانه و سودجويانه‌اي كه ثروت كشور را در يك طبقه‌ي جامعه متمركز مي‌كنند و تنها به سود قشري خاص، ديگر افراد جامعه را كنار مي‌گذارند.

دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون در ادامه بعد از بررسي تاريخ كشورهايي چون كنگو و موشكافي علل سياسي كه سبب فقر و تيره روزي طولاني‌مدت مردم اين كشورها شده است، اين نكته را نيز يادآور مي‌شود كه هستند كشورهايي كه زماني در شرايط ناگوار مشابهي به سر مي‌بردند اما موفق شدند تا راهي به‌سوي نجات بيابند. آن‌ها به اين نتيجه مي‌رسند كه دليل اصلي سعادتمندي و يا بيچارگي مردم يك كشور را فقط و فقط بايد در سياست‌هاي حاكم بر آن كشور جست‌‌وجو نمود؛ اگر كشور بوتسوانا توانست اوضاع خود را سروساماني دهد، به اين دليل بود كه سياست‌هاي خود را تغيير داد و آن‌ها را بر پايه‌ي دستيابي به ثروت و سعادت تنظيم كرد؛ اگر كنگو و زيمباوه در چرخه‌ي بي‌پايان فقر و بدبختي گير افتاده‌‌اند به اين دليل است كه هرگز براي رهايي از فقر تلاش نكرده‌اند.

نويسندگان كتاب از معترضان مصري در ميدان التحرير نيز سخن مي‌گويند؛ به نظر آن‌ها آن معترضان تماماً حق اعتراض داشند. دولت فاسد و سست مردم را از رسيدن به ثروت بازمي‌داشت و آن‌ها را از استفاده از توانايي‌هاشان منع مي‌كرد. مصر كشوري فقير بود به اين دليل كه اداره‌اش به دست گروهي اندك بود كه مهره‌هاش شطرنج را گونه‌اي چيده بودند تا خود، كساني باشند كه از اين بازي قدرت سود مي‌برند؛ حتي اگر اين سود به قيمت تيره‌روزي عموم مردم باشد.

در كشورهايي چون كره‌ي شمالي، هايتي و سومالي كه در شرايط مشابه به‌سر مي‌برند، قدرت تنها در دست عده‌ي محدودي است كه به هر ريسماني بتوانند چنگ مي‌زنند تا از قدرت جدا نشوند. موضوع بسيار سرراست و واضح است؛ دولت‌هايي كه سياست‌هاي فراگيري دارند مردم خود را به سعادت و ثروت مي‌رسانند و براي كشور خود پيشرفت و ترقي را خواستارند.

اين در حالي است كه دولت‌هاي سودجو چيزي جز فقر، ركود و محروميت براي مردم خود به بار نمي‌آورند؛ حال هرچند قرن هم كه مي‌خواهد گذشته باشد. حقيقت تلخ آن‌جاست كه بركناركردن يك گروه از قدرت و نشاندن گروهي ديگر بر مسند آن، اوضاع را تغيير نخواهد داد. مشاهدات ثابت كرده‌اند كه كشورهايي كه در آن‌ها انقلاب صنعتي شكل نگرفته‌است همواره نسبتاً فقير خواهند ماند. همانطور كه عجم اوغلو و رابينسون در كتاب آورده‌اند، هيچ‌چيز چون موفقيت، كامياب نمي‌شود و هيچ‌چيز چون شكست، زمين نمي‌خورد.

«چرا ملت‌ها شكست مي‌خورند» كتابي قطور است؛ خواننده اما هنگام مطالعه ابداً حس نمي‌كند كه كتابي سنگين در دست دارد. دارون عجم‌اوغلو و جيمز اي رابينسون اميدوارند اين كتاب بتواند تغييري در شرايط فعلي جهان ايجاد كند. برگردان فارسي اين كتاب به قلم محسن ميردامادي و محمدحسين نعيمي‌پور و از انتشارات روزنه روانه‌ي بازار شده است.

 

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

۱۰۰ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه كنندگي و كارگرداني و نويسندگي مصطفي كيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاكردوست، مهران احمدي و محسن كيايي هستند. ژانر فيلم مطرب كمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد كرد و در سال 1398 در انكارا كار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است كه در سايت كافه فيلم مي توانيد نسخه كامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود كنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

تورهاي داخلي

۹۹ بازديد

سفر چهار فصل به شيراز، يزد، اصفهان و چابهار

خوبه بدانيم كه در وب سايت بهار نيوز مطلب جالبي درباره سفر چهار فصل شيراز يزد اصفهان و چابهار درج شده كه اينجا درباره آن ميخواهيم با شما صحبت كنيم، تورهاي ايرانگردي نگين هاي گردشگري زيادي دارند همچون تورهاي گردشگري كه به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان و چابهار مي روند، تماشا كنيد. شهر زيباي شيراز مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مكررش مي درخشد، شهر يزد در ميان شن هاي طلايي رنگ كويرش مانند نگيني زيبا مي درخشد و اصفهان زيبا نيز چون نگيني درخشان در كنار امارت هاي صفوي جلوه مي كند و چابهار همچون الماسي در درياي مكران با تلاقي كوير و دريا.

تور هاي مسافرتي فرصتي براي تماشا كردن و تجربه كردن و آشناتر شدن با انواع فرهنگ ها هستند. تور مسافرتي كه در حال حاضر فرصت شركت در آن را داريد بنا است تا سه نگين گردشگري ايران در تور يزد، تور شيراز و تور اصفهان و همينطور تور چابهار را براي شما به نمايش بگذارد. در اين تور شما به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان مي رويد. در تور شيراز شهر زيباي شيراز  را مي بينيد كه مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مكررش مي درخشد، در تور يزد شهر يزد را ملاقات مي كنيد كه در ميان شن هاي طلايي رنگ كويرش چون نگيني زيبا مي درخشد و در تور اصفهان، اصفهان زيبا را به تماشا مي ايستيد كه چون نگيني درخشان در كنار امارت هاي صفوي جلوه مي كند.

 براي همراه شدن با اين تور ها لازم است كه به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد، هر سه شهر شيراز، يزد و اصفهان، بهاري تماشايي دارند كه جلوه ي رستاخيز طبيعت را براي شما به نمايش مي گذارد. اما اگر از شلوغي هاي فروردين گريزانيد، بهترين زمان براي شما ارديبهشت خواهد بود كه مناظر بهشتي و زيبا مي شوند و خيابان ها نيز از تب و تاب و شلوغي هاي عيد منفك مي شوند. به اين ترتيب براي آشنايي بيشتر شما با اين سه شهر منحصر بفرد، در ادامه به معرفي هر كدام از اين سرزمين هاي زيبا مي پردازيم.

 

تور گردشگري ايران

تور گردشگري كه شما را به سمت شيراز، يزد و اصفهان مي برد را مي توانيد به تفكيك شهر انتخاب كنيد و يا  اينكه هر سه شهر سه مقصد و يه لذت براي شما بشود.

همانطور كه مي دانيد شيراز شهر زيباي حافظ و سعدي و شاعرانه هاي ايران است كه انواع تفريح ها براي شما در اين سرزمين مهيا است. اگر به بازديد از امارت ها و مسجدهاي تاريخي علاقه داريد و يا تمايل به گردش در مراكز خريد داشته باشيد مي توانيد با خيالي آسوده در اين برنامه گردشگري حاضر شويد و لذت ببريد.

 شهر زيباي يزد نيز يكي از تاريخي ترين شهرهاي ايران است، آنچه يزد را از ساير شهرهاي ايران متمايز مي كند كوچه هاي تنگ و پرپيچ و تاب آن هستند كه مانند قلب تاريخ در دل اين شهر همچنان زنده و تپنده اند.

 اصفهان نيز با پل هاي معروفي كه زاينده رود را به شهر متصل كرده اند به استقبال شما مي آيد. در اصفهان آنچه از معماري و جلال و شوكت هنر ايران باقي مانده را بطور يكجا و وسيع، تماشا خواهيد كرد. در اطراف اصفهان و يزد فرصت تماشاي كوير، اين سرزمين خيال، نصيب شما مي شود. توجه داشته باشيد كه ممكن است تور كوير از تور گردشگري شهرها جداگانه به حساب بيايد.

تور شيراز و تماشاي اروسي هاي مكررش

تور شيراز يكي از زيباترين تجربه هاي سفر شما خواهد بود. در اين تور شما به ملاقات با حافظيه و سعديه مي رويد و بازار وكيل را با قدم هايي آهسته طي مي كنيد. براي تماشاي زيباترين مسجد اين شهر به طرف مسجد نصيرالملك مي رويد و آنچه براي تماشا پيش پاي شما برپا مي كند را با حظي تمام، ملاقات مي كنيد. بهترين زمان براي حضور در مسجد نصيرالملك، پيش از غروب خورشيد است، زيرا اروسي هاي اين مسجد براي غرق كردن محيط در رنگ هاي خود به نور خورشيد نياز دارند.

 در اين شهر همچنين نارنجستان قوام نيز بسيار تماشا دارد، باغ ارم و محيط سرسبز آن كه غرق در عطر گل هاي نسترن است نيز بسيار ديدني و تماشايي است. در اين ميان از بازديد ارگ كريمخان غافل نشويد بخصوص كه در نزديكي اين ارگ بهترين طعم فالوده شيرازي را تجربه خواهيد كرد. آنچه كه در اين تور فراموش نمي شود نيز، بازديد از تخت جمشيد و تاريخي كهن است كه همچنان مايه افتخار و مباهات ايران است. براي سفر به شيراز علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان و آذر نيز ماه هايي باصفا و پاييزي هستند كه اين شهر را طلايي مي كنند و برگريزان زيبايش را براي شما به نمايش مي گذارند هر چند سفر به شيراز هر ماه از سال از فروردين تا اسفند ديدني هاي جذاب و با صفاي خودش را دارد.

تور يزد و قدم زدن در هزاتوهاي قديمي اش

تور يزد و قدم زدن در هزارتوي تنهايي آن را در محله فهادان تجربه مي كنيد. محله ي زيبايي كه شما را به ملاقات با خانه و كاشانه مي برد. خانه و كاشانه نام يك خانه بزرگ و زيبا است كه مي توانيد در آن اقامت داشته باشيد. حياطي بزرگ كه انبوه گل هاي كاغذي بر آن سايه انداخته اند و حوضي وسيع كه تمام اين زيبايي ها را بازتاب مي دهد.

 در روزهاي اول فرودين مردي سالمند را در اين خانه ملاقات مي كنيد كه صبورانه پشت ميزي بزرگ مي نشيند و منظره ي حياط را تماشا مي كند و در تنهايي صبحانه ميل مي كند، اين مرد از جراحان بنام يزدي است كه روزي از روزگار پيري خود را در اين منظره مي نشيند و به اندازه ي اين خانه تماشا دارد. خانه لهستاني ها، باغ دولت آباد، سراي گلشن و بازارهاي قديمي يزد همگي هوش از سر شما مي برند.

 يزد شهري است كه حتي اگر خاطره اي از آن نداشته باشيد چنان درگير حال و هواي كوچه هاي قديمي و خانه هاي كهن و داربست هاي انگور آن مي شويد كه انگار سالهاست به اين كوچه ها و خانه ها تعلق داشته ايد. در اين شهر انواع بازارهاي تجاري لوكس، مراكز خريد و خيابان هاي بلند سنگ فرش شده را در اختيار داريد تا خلق خاطره كنيد. زيباترين فصل براي سفر به يزد علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان است كه انارهاي قرمزش مي رسند و تمام شهر را سرخ و زيبا مي كنند.

تور اصفهان و غرق شدن در تماشاي معماري صفوي

تور اصفهان اولين چيزي كه به ذهن شما مي آورد، ميدان نقش جهان و بازار هاي مكرر اطراف آن است. اين ميدان با حضور امارت زيباي عالي قاپو، مسجد شاه و مسجد شيخ لطف الله زيباتر و تماشايي تر مي شود. براي گردش در اصفهان مي توانيد از ميدان نقش جهان شروع كنيد و سپس به ساير جاذبه هاي اطراف اين ميدان سري بزنيد.

 پس از نقش جهان به بازديد چهل ستون و هشت بهشت مي رويد و سپس سي و سه پل را ملاقات مي كنيد. به ياد داشته باشيد كه بازديد از خانه ملاباشي و انگورستان ملك را به هيچ وجه از دست ندهيد. در اين تور علاوه بر جاذبه هاي تاريخي مي توانيد از مراكز خريد و بازارهاي مدرن اين شهر نيز بازديد كنيد. اگر در پاييز و يا ارديبهشت به اصفهان سفر مي كنيد قدم زدن در چهار باغ عباسي را فراموش نكنيد.

سفر هاي ايران سرزميني چهار فصل

ايرانگردي و سفر به جاي جاي ايران هميشه و همه در هر فصلي از سال مي تواند جذاب و زيبا و پر از خاطره باشد. اينجاست كه ميگوييم ايران زمستاني چهار فصل در چابهار، يزد، اصفهان و شيراز و حتي تبريز دارد و شما براي سفرهاي زمستاني مي توانيد ايران را در چهار چهره ببينيد.

چهار فصل زمستانه ايران زمين را در خط قطري ايران پيموديم و البته بازهم از اين مسيرها در ايران زياد است و در فصول مختلف مي توانيد بازهم برايتان بگويئم و اين فاصله 2800 كيلومتري قطر بهشت ايران است كه هر زمان هرچه بخواهي براي تو فراهم كرده است. اگر بخواهي مي تواني همه اش را در آغوش بگيري، اينجاايران است كشور چهار فصل زيبا.

در ادامه نوبت شماست كه بهترين انتخاب گردشگري در شهرهاي نامبرده را داشته باشيد. معمولا سفرهاي داخلي بر اساس اقليمهاي متفاوت دسته بندي ميشوند و جاذبه هاي فرهنگي تاريخي در اصفهان و شيراز و يزد دلايل اصلي انتخاب اين شهرها هستند و در كنارش امكانات تفريحي دريايي چابهار و ديدنيهاي طبيعي دليلي بر انتخاب چابهار.

رزرو هتل هاي شيراز، اصفهان، يزد و چابهار نيز از خدمات ديگري است تا تورهاي بسيار پربارتري را تجربه كنيد. معمولا هتلها در تورهاي ايرانگردي با صبحانه سرو ميشوند تا از نهايت وقت در گشتها استفاده كنيد و نيازي به تمام كردن اجباري نشويد.

بياييم براي سفر امسال برنامه ريزي حرفه اي را انجام دهيم و از شهرهاي گفته شده همانكه طبق سليقه مان است را انتخاب كنيم و روح و جسممان را در اين مسافرت داخلي جلا دهيم.

منبع: http://www.baharnews.ir/

 

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

۹۱ بازديد

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فكر مي كنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي كنند؟ بايد بگوييم يكي از اصلي ترين راه هايي كه ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي كنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به كمك آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت كنند. اگر شما هم به فكر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي كنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام كنيد، بايد بدانيد داشتن مدرك ديپلم به همراه مدرك پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي كه متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مدرك قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر كوه نور مي تواند اطلاعات تكميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارك لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن كه بتوانيد ويزاي تحصيلي كشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرك ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرك پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  3. ترجمه مدرك كارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  4. ترجمه مدرك كارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرك كارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دكتري)
  6. كپي پاسپورت
  7. گواهي مدرك زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرك كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يك از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن كه براي تحصيل در اتريش اقدام كنيد، بدانيد كه تحصيل در اين كشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين كار هزينه اي بپردازيد. نكته ديگر اين است كه هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نكته مهمي كه در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است كه حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين كشور به زبان آلماني تدريس مي كنند و شما براي آن كه پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرك معتبر زبان آلماني خود را ارائه كنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل كشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با كسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟ 

  • امكان تحصيل رايگان
  • امكانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه كار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امكان سفر به 21 كشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن كار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يكي از مهمترين كشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين كشور كه يكي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امكان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي كه علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر كوه نور كمك گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد كه نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امكان تحصيل رايگان
  2. امكان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امكان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن كار و دريافت ويزاي كاري
  4. امكان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن كار
  5. امكان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امكان كار همراه با تحصيل
  7. امكان كار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شكل تمام وقت
  8. امكان رفت و آمد به كشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارك زير نياز داريد:

  • دو نسخه كپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عكس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • مدرك پذيرش تحصيلي
  • فرم تكميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارك سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره كارشناسي يا كارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر كوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يكي از معتبرترين مراكز اعزام دانشجو به كشورهاي اروپايي معرفي كرده و شرايطي را فراهم آورد كه افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسكان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر كوه نور همراه شوند.

 

 

لمينت چيست و چه كاربردهايي در چاپ دارد؟

۹۸ بازديد

لمينت چيست و چه كاربردهايي در چاپ دارد؟

1

لمينت چيست

لمينت چيست و چه كاربردهايي در چاپ دارد؟

لمينت كردن بهترين شيوه محافظت از محصولات چاپي از آسيب هايي مثل چروكيدگي ، لك‌ شدن ، آفتاب خوردگي ، سياه شدگي ، پريدگي رنگ است. همچنين پرس لمينت مقاومت متريال چاپي را در برابر رطوبت، پارگي و نيز بالا مي برد.

چاپ پلات يا لمينت؟

چاپ پلات يا همان چاپ لمينت بر شدت رنگ و كنتراست محصولات چاپي نيز تاثير به سزايي دارد. با لمنيت آثار چاپي از تمامي اين مزايا با هزينه و قيمتي پايين مي توان بهره مند شد.

تخته شاسي چيست؟

تخته شاسي تخته اي از جنس فيبر است كه براي نصب ماندگار تصاوير چاپي بر روي سطوح و ديوارها به كار مي رود. فوم برد تخته شاسي از جنس پلي استايرن است كه ويژگي هاي اصلي آن سبكي، مقاومت در برابر آب ، استحكام و قابليت برش است و طرح هاي چاپ شده روي آن جلوه و نمايش زيبايي دارند

چاپ پلات و لمينت محافظ طرح هاي چاپ شده

طرح هاي چاپ شده ممكن است بدلايل محيطي از بين بروند، به همين دليل نياز به محافظ دارند. يكي از روش هاي بسيار مهم به منظور محافظت از طرح چاپ شده چاپ پلات و لمينت است.

 

چگونه مي توان از كاغذ چاپ شده محافظت كرد؟

براي اينكه اين نوع چاپ براي شما شفاف تر شود بايد يك مثال بزنيم. كارت شناسايي شما با استفاده از يك لايه پلاستيكي پر مي شود كه اين نمونه آشكار و بارز اين نوع چاپ است كه هميشه و همه جا آن را مشاهده كرده ايد. براي اينكه اين موضوع شفاف تر مورد بررسي قرار بگيرد نياز است انواع چاپ در اين زمينه به شما معرفي شود با ما همراه باشيد تا شما را با انواع چاپ لمينت آشنا كنيم.

انواع چاپ لمينت يا پلات

واژه لمينت در انگليسي به معني لايه لايه كردن است. در صنعت چاپ پلات به اين صورت است كه لايه پلاستيكي متشكل از مواد شيميايي مانند پلي استر و رزين كاغذ چاپ شده را پوشش مي دهد. اگر بخواهيم ساده تر بيان كنيم اين است كه يك لايه پلاستيكي براي محافظت بيشتر از طرح چاپ شده بر روي طرح چسبانده مي شود.

هفت روش براي لمينت كردن

لمينت كردن به هفت نوع سرد مات، سرد براق، ويژه مات، گرم مات، گرم براق، ضد خش و ضد خش كف طبقه بندي مي شود.

 

ادامه مطلب : لمينت چيست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :