سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

جلد زيبا و صفحه آرايي

۶ بازديد

قبل از هرچیز، قصد داریم سوالی در این زمینه از شما بپرسیم؛ تصور کنید برای خرید کتاب به کتابفروشی مراجعه کرده اید، کتاب مورد نظر شما با دو نشر متفاوت به چاپ رسیده است، یکی از آن دو طراحی جلد و صفحه آرایی زیبا و مرتبی دارد، اما صفحه آرایی دیگری از کیفیت پایین تری برخوردار است. شما کدام کتاب را انتخاب می کنید؟ قطعا کتابی که صفحه آرایی آن با کیفیت و طراحی جلد آن جذاب تر است را انتخاب خواهید کرد.

برخی از کتاب‌ها به دلیل جلد زیبا و صفحه آرایی چشم نوازی که دارند، بسیاری از افراد جذب آنها می شوند و آنها را خریداری می کنند. اگر میخواهید یک صفحه آرایی بی نظیر داشته باشید، حتما?سفارش چاپ دیجیتال کتاب تان را در شبدا ثبت کنید.

همچنین صفحه آرایی درست و اصولی و با کیفیت، چشم‌های خواننده را خسته نمی کند و اشتیاق آن را برای خواندن ادامه مطالب، بیشتر می کند. به طور کلی این فعالیت بسیار مهم نقش بزرگی در افزایش آمار کتابخوانی در بین مردم را دارد.

هدف صفحه آرایی کتاب

بسیاری از افراد اطلاعات اندکی درباره صفحه آرایی دارند و نمی دانند چه فعالیت‌هایی شامل صفحه آرایی و صفحه بندی می شود؛ فعالیت‌هایی مانند: استفاده از تصاویری که مرتبط با متن باشد، تنظیم فونت مناسب برای هر کتاب، رعایت فاصله مشخص بین متون، تنظیم اندازه مناسب حاشیه متون، فصل بندی کتاب و… جزو فعالیت‌های صفحه آرایی هستند.

تمامی این فعالیت‌ها باعث می شوند، انتقال مفهوم کتاب افزایش یابد و خواننده فهم و درک بیشتری نسبت به کتاب پیدا کند.

منبع : https://shabdaprint.com/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.