دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

۳۳ بازديد

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

 

همه انسان ها در طول زندگي خود دچار مشكلات و بحران هايي مي شوند. اين موضوع درباره انسان هاي قوي و با اراده نيز صادق است. به عبارت ديگر مي توان همه افراد را محتاج كمك ديگران در طول زندگي دانست و كسي قادر نيست تا به تنهايي برابر مشكلات فائق آيد. در چنين اوضاعي وجود يك روانشناس، اميدبخش افراد براي حل مشكل است. علاوه بر اين مشاوره تلفني باعث مي شود تا جريان حل مشكل شما سريعتر طي شود. مشاوره فردي تلفني نگرش عميقي به شما نشان مي دهد و مشكلات و بحران هاي پيش روي شما را حل مي كند.

 

مشاوره فردي تلفني چه كمكي مي تواند به افراد بكند؟

مشاوره تلفني در وهله اول ريشه و منبع مشكلات را شناسايي كرده و در صورت امكان زمينه نابودسازي آنها را فراهم مي كند. همانند مشاوره حضوري، مشاوره تلفني هم اثربخشي داشته و در برخي مواد موثرتر نيز واقع مي شود به اين دليل كه مشاوران متعددي براي كمك به شما وجود دارند. مشاوره فردي به شما كمك مي كند تا به تنهايي به جنگ با مشكلات نرويد و از طريق شخصي كه همراه شما است روش هاي اصولي حل مشكلات را اجرا كنيد. مشاوره فردي همچنين شما را نسبت به راهي كه مي رويد مطمئن مي سازد و بدين شكل از بيراهه رفتن شما جلوگيري مي كند.

 

مباحث مورد بررسي در مشاوره تلفني فردي

مشكلات فردي كه افراد با آنها سروكار دارند بسيار هستند و دامنه گسترده اي دارند. مشاوره تلفني به شما كمك مي كند تا درگيري هاي ذهني خود را بيان كرده و روش مقابله با آن را بياموزيد. بعضي از اصلي ترين مشكلات فردي كه در مشاوره تلفني به آنها پرداخته مي شود در زير ذكر شده اند.

 

مشاوره تلفني افسردگي

افسردگي نوعي اختلال رواني است كه طي آن شخص احساس بي ارزشي، نااميدي و غم و اندوه دارد. چنانچه اكنون نسبت به كارهايي كه در گذشته علاقه  داشته ايد، علاقه اي نداريد، مي بايست با يك روانشناس اين مشكل را مطرح كنيد. افراد زيادي هستند كه به افسردگي مبتلا هستند كه البته اين مشكل نيز حل شدني است. افسردگي انواع مختلفي دارد مثل افسردگي بعد از زايمان، افسردگي پس از ترك كار، افسردگي پس از ترك سيگار و... مشاوره تلفني در اين راه به شما كمك مي كند تا ريشه اين افسردگي را پيدا كرده و راه حل هاي اصولي براي درمان آن را به كار ببنديد.

 

مشاوره تلفني اضطراب

استرس نوع ديگري از مشكلات رواني است كه همه افراد در طول زندگي خود حداقل چند بار آن را تجربه مي كنند. استرس تا حدي مي تواند به عنوان زمينه ساز رشد افراد تلقي گردد اما زماني كه اين استرس و اضطراب مكررا وجود داشته باشد، ديگر به عنوان يك مشكل در نظر گرفته مي شود. اول بايد ريشه اين استرس را جست و جو كرد. در مشاوره تلفني مي توانيد نگراني، ترس و دلهره خود را برطرف كنيد. علاوه بر اينكه روش هاي مقابله با استرس نيز به شما ياد داده مي شود.

 

مشاوره تلفني وسواس فكري

اشخاصي كه با اين بيماري درگير هستند، بيش از حد به تميزي و نظافت مي پردازند. آنها هميشه فكر مي كنند كه افراد در مورد آنها سخن مي گويند و در مورد همراه شدن كارهايشان با نظم و انضباط هميشه نگران هستند. افراد وسواسي هميشه يك چيز را چند بار كنترل مي كنند تا نقصي نداشته باشد. وسواس بسيار محدودكننده است و به همين خاطر بر زندگي افراد تاثيرات فراواني مي گذارد. اين وسواس ممكن است به قيمت از دست رفتن موقعيت شغلي و تحصيلي و... او تمام شود. اين مشكل نيز از طريق ريشه يابي توسط مشاوره تلفني قابل حل و درمان مي باشد.

 

مشاوره تلفني مشكلات تغذيه

عدم وجود رضايت كافي از تناسب بدن، تبليغات رسانه ها در مورد اندام زيبا و مواردي از اين قبيل مشكلات عديده اي مانند بي اشتهايي عصبي و پرخوري عصبي را در دختران و پسران به وجود مي آورد. اين مشكل هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني بر افراد درگير اثرگذار است. در پرخوري عصبي شخص مبتلا غذاي زيادي مي خورد و بلافاصله با انجام روش هايي مانند داروهاي مسهل سعي در دفع زودهنگام غذا دارد. اين كار بدن او را با كم آبي مواجه مي كند. اما در طرف مقابل يعني بي اشتهايي عصبي، شخص درگير مدت زيادي را غذا نمي خورد و همين باعث لاغري بيش از اندازه و در برخي مواد مرگ مي شود. اين مشكلات نشات گرفته از درگيري هاي رواني افراد هستند به همين خاطر مشاوره تلفني قادر است تا اين مشكل را از طريق اصلاح ديدگاه هاي نادرست و آگاه سازي اطرافيان شخص بيمار در مورد چگونه برخورد با مشكل او، درمان كند.

 

مشاوره تلفني مشكلات شخصيتي

همه انسان ها شخصيت منحصر به فردي دارند كه در اين بين شخصيت برخي از آنها ناهنجار است و ممكن است براي خود و اطرافيانش مشكل ساز شود. اين اختلالات مانند شخصيت مرزي، ضد اجتماع، خودشيفتگي، اسكيزوئيد و... هستند كه مي بايست آنها را در صورت مشاهده در اطرافيان براي حل مشكل به جد پيگيري كرد. اين اختلالات حتما لازم است از طريق يك مشاور درمان شوند چرا كه افراد به تنهايي موفق به انجام اين كار نمي شوند. اگر در پيرامون خود افرادي را مي شناسيد كه به اين بيماري مبتلا هستند و از طرفي نمي دانيد كه چگونه بايد با او برخورد كرد، مشاوران تلفني راه چگونگي انجام اين كار و يا ازدواج با اينگونه افراد را به شما نشان مي دهد.

 

مشاوره تلفني مشكلات احساسي و عاطفي

شكست در يك رابطه عاطفي و مشكلات ناشي از آن، مشكلات ديگري نظير افسردگي، تنهايي، ازدواج ناموفق و... را به وجود مي آورد. مشكلات عاطفي  به سبب عوامل زيادي مانند دوران كودكي، عوامل محيطي به وجود مي آيند. اگر همواره نسبت به روابط خود و به يك شكل شكست مي خوريد، به دنبال يك مشاور معتمد باشيد. مشاوره فردي بر حل اين مشكل جوانب متعددي را مورد سنجش قرار مي دهد و شيوه هاي موثر در حل اين مشكل را به شما آموزش مي دهد.

 

مزيت مشاوره تلفني

مواردي چون پيدا كردن روانشناس باتجربه، متخصص و معتمد، صرف هزينه و زمان زياد، مشكلات رفت و آمد و ترافيك از عواملي هستند كه انسان را از مراجعه به روانشناس منصرف مي كند. به همين خاطر مشاوره تلفني بسيار مفيد و سودمند واقع خواهد شد. اين قابليت وجود دارد كه در هر كجا و در هر زمان تنها با برقراري يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و حل كنيد. اين نوع مشاوره هزينه رفت و آمدي نداشته و براي افرادي هم مناسب است كه در مواجه با روانشناس خجالت زده مي شوند. تنها كافي است تلفن را برداشته و با يك متخصص، مشكل خود را در ميان بگذاريد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با كارشناسان  گپچه  با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مركز مشاوره آنلاين گپچه

لباس مجلسي كوتاه

۳۴ بازديد

لباس مجلسي كوتاه

يكي از انواع پوشاك زنانه لباس مجلسي زنانه است. لباس­هاي مجلسي كوتاه از آن دسته لباس هايي است كه  در كمد تمام خانم­ها جاي دارد.

اين مدل از لباس­هاي مجلسي براي خانم­ها هميشه محبوب بوده و از گزينه­هاي جذاب به شمار مي رود.

يكي از ويژگي­هاي لباس مجلسي كوتاه اين است كه خانم­ها در هر سن و سالي كه باشند مي­توانند با پوشيدن اين لباس، استايل زيبايي را به نمايش بگذارند.

اين مدل لباس براي هر مراسم و مجلسي مي­تواند يكي از گزينه­هاي انتخابي بانوان باشد و تقريبا در تمام مجالس مثل مهماني­هاي كوچك و خانوادگي يا مجالس عقد و عروسي كاربرد دارد.

rq9s_q2.jpg

خانم­ها با هر اندامي مي­توانند از پوشيدن لباس­هاي مجلسي كوتاه لذت ببرند فقط كافيست انتخاب آنها متناسب باشد چرا كه با يك انتخاب اشتباه مي­توانيد نقص­هاي اندامتان را بيشتر نشان دهيد در حالي كه يك لباس مناسب نقص­هاي شما را مي­پوشاند. براي رعايت اين نكته بايد توجه كنيد اگر اندام درشتي داريد بهتر است از لباس­ها

ي كوتاهي كه دامن­هاي پفي و پرچين دارند انتخاب نكنيد؛ اين گزينه براي خانم­هاي لاغر اندام مناسبت­تر خواهد بود. براي اين دسته از بانوان لباس­هاي كوتاهي كه دامن­هاي فون و ساده همراه با يقه­هاي بازدارند انتخاب زيباتري است.

 

اگر پارچه­ي لباس مورد نظر شما طرح­هاي شلوغ و بزرگي دارد براي افراد كوتاه قد  گزينه­ي مناسبي نيست؛ لباس­هاي مجلسي كوتاه با پارچه­هايي كه طراحي مينيمال و ساده­اي دارند بر اندام اين افراد زيباتر است و قد آنها را كوتاه نشان نمي­دهد.

براي افراد بلند قد نيز رعايت اين نكته ضروري است كه لباس­هايي با دامن خيلي كوتاه براي آنها مناسب نيست؛ اگر طول دامن تا زانو باشد لباس بر اندام اين افراد زيباتر جلوه مي­كند.

براي لباس مجلسي خود استفاده از كمربندهاي مجلسي و تزئيني را فراموش نكنيد چرا كه اندام شما را بي­نقص تر نمايش مي­دهد.

همان­طور كه گفته شد از لباس­هاي مجلسي كوتاه در هر مراسمي مي­توان استفاده كرد اما براي داشتن يك انتخاب مناسب با مجلس بايد به نوع پارچه، طراحي و رنگ لباس نيز توجه داشت. لباس­هاي مجلسي كوتاهي كه پارچه­هاي ساده اي دارند براي مراسم­هاي كوچك مناسب هستند. براي مجالس مجلل و مهماني­هاي بزرگ معمولا لباس­هاي مجلسي كوتاهي را استفاده مي­كنند كه پارچه­هاي مجلسي­تري مثل پارچه­هاي گيپور در آنها به كار رفته است.

فراموش نكنيد لباس­هاي چسبان و تنگ ممكن است گاهي انتخاب شيك و زيبايي باشد اما اين فرم براي لبا­س­هاي مجلسي كوتاهي كه راسته هستند مناسب نيست. بهتر است اگر تمايل داريد بالاتنه­ي لباس شما چسبان باشد، لباسي را انتخاب كنيد كه دامن چين دار و يا فون داشته باشد؛ در اين صورت اندام شما جلوه­ي زيباتري خواهد داشت.

بعضي ازبانوان ترجيح مي­دهند اگر لباس مجلسي كوتاهي به تن دارند همراه با اين لباس  از ساپورت­هاي نازك و توري استفاده كنند اين تركيب علاوه بر زيبايي باعث مي­شود تا پوشش و حجاب بهتري داشته باشند. هم­چنين در فصل­هاي سرد سال پوشيدن جوراب شلواري ضخيم به همراه چكمه­هاي ساق بلند انتخاب شيك و مناسبي براي شما خواهد بود.

براي تكميل استايل خود مي­توانيد با خريد اينترنتي از كفش­هاي پاشنه بلند بهره ببريد تا اندام خود را كشيده­تر نشان داده و جذابيت استايل شما بيشتر شود.

همراه با اين مدل از لباس­ها مي­توانيد از اكسسوري­هاي زيبايي مثل گردنبند­هاي مهره اي ، گردنبند­هاي كوتاه و گوشواره­هايي با طرح­هاي خاص استفاده كنيد. با اعلام نظرات خود پپت ماركت را در پيشرفت همراهي كنيد.

آيا مي‌توانم گواهينامه ISO را به‌عنوان يك شركت تازه وارد دريافت كنم؟

۴۱ بازديد

آيا مي‌توانم گواهينامه ISO را به‌عنوان يك شركت تازه وارد دريافت كنم؟

آره گواهينامه ISO براي هر شركتي با درآمد سالانه 250،000 پوند مناسب است.

گواهينامه ISO براي چه مدت معتبر است؟

هر ارائه دهنده متفاوت است. در اينجا در خدمات كيفيت ISO ، گواهينامه‌هاي ما به مدت يك سال معتبر هستند و براي اطمينان از تطابق شما با آن ، از بازرسي‌هاي مجدد سالانه براي بازآزمايي مجدد استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين ، ما همچنين بازديدهاي پشتيباني سالانه را ارائه مي‌دهيم تا در هر زمينه‌اي كه با آن دست و پنجه نرم مي‌كنيد ، پشتيباني بيشتري از شما ارائه دهيم. بنابراين عدم احراز هويت مجدد نادر است.

 

ما اعتقاد داريم كه بلوغ كامل يك سيستم مديريتي حدود سه سال طول مي‌كشد و در اين مرحله ، بيش از 90? از مشتريان به ارزشي كه سيستم مديريتي آن‌ها فراهم مي‌كند ، پي مي‌برند.

آيا راهي وجود دارد كه قبل از تعهد به صدور گواهينامه كامل ، گواهينامه خود را تجربه كنيم؟

بله ، مي‌توانيد ايده بهتري از گواهينامه ISO توسط:

 

آموزش ISO: شما خواهيد آموخت كه چگونه يك سيستم مديريتيم effectiveثر را به‌طور كامل پياده سازي و حفظ كنيد. در اينجا بيشتر بدانيد

مشاوره ايزو: ما مي‌توانيم با استفاده از آناليز GAP ، تعيين كنيم اكنون كجا هستيد و كجا بايد به انطباق برسيد. در طول انتصاب خود ، از مشاوره و مشاوره مشاوران ما بهره مند خواهيد شد. درخواست نقل قول.

چگونه مي‌توانيد از من در طي مراحل پشتيباني كنيد؟

ما به خاطر پشتيباني ما از ارزيابي اوليه تا صدور گواهينامه ISO و فراتر از آن ، به خود افتخار مي‌كنيم.

 

ما به همان اندازه كه نياز داريد پشتيباني مي‌كنيم:

 

مدير حساب تعيين شده: به شما يك مدير حساب اختصاص داده مي‌شود كه آماده است تا با هر گونه س questionsآل در مورد عملكرد روزمره استاندارد مديريت شما از شما پشتيباني كند.

دسترسي به منطقه مشتري ما: شما اطلاعات زيادي را در منطقه مشتري ما پيدا خواهيد كرد كه شامل فرم‌ها ، الگوها و يادداشت‌هاي راهنما مي‌باشد كه شامل وبينارها و دروس ويدئويي است.

بازديدهاي پشتيباني سالانه: بازديدهاي پشتيباني سالانه ما براي پشتيباني اضافي در مناطقي است كه از كمترين اعتماد به نفس برخوردار هستيد ، فراهم مي‌كند ، خواه اين اطمينان از انطباق شما با مميزي پس از اعتباربخشي مجدد داشته باشد و يا براي مديريت جلسه بررسي مديريت به كمك نياز داريد. اين بازديدها كاملاً انعطاف‌پذير بوده و شمارا به اطمينان از اطمينان از عملكرد روزمره سيستم مديريت خود هدايت مي‌كند.

آموزش ISO: همه دوره‌هاي آموزشي ما به منظور توسعه درك و توانايي شما در كار با يك سيستم مديريت موثر طراحي شده‌اند. اين كه آيا مي‌خواهيد در مورد هر يك از موارد جداگانه ياد بگيريد يا جنبه خاصي را بهتر درك مي‌كنيد ، ما آموزش حضوري و آنلاين را متناسب با سبك‌هاي مختلف يادگيري ارائه مي‌دهيم يك دوره را اينجا بخوانيد.

مشاوره ايزو: اگر احساس مي‌كنيد از پشتيباني بيشتري بهره مند مي‌شويد ، ما همچنين مشاوره ايزوي سفارشي را ارائه مي‌دهيم. همانند بازديدهاي پشتيباني سالانه ، اين روزهاي مشاوره توسط شما هدايت مي‌شود و مي‌تواند موضوعات مختلفي را پوشش دهد ، به‌عنوان‌مثال ، شما ممكن است بخواهيد دستگاه‌هاي موجود خود را بهبود ببخشيد ، نياز به پشتيباني بيشتري با سيستم حسابرسي خود داشته باشيد يا ديگر داخلي نداريد مهارت شما براي كار كردن با يك سيستم مديريتي به هر دليلي ، ما مي‌توانيم كمك كنيم.

آيا شما آموزش مي‌دهيد؟

آره همه دوره‌هاي آموزشي ما به منظور توسعه درك و توانايي شما در كار با يك سيستم مديريت موثر طراحي شده‌اند. خواه در حال پياده سازي باشيد يا از قبل درگير كار روزانه سيستم مديريت خود باشيد ، چيز جديدي براي يادگيري خواهيد داشت.

 

چه در كلاس ، چه بصورت آنلاين و چه در محيط ، ما روشهاي متنوعي براي آموزش متناسب با نيازهاي فردي يادگيري ارائه مي‌دهيم. در اينجا بيشتر بدانيد

ما قبلاً گواهينامه ISO داريم. آيا مي‌توانيم گواهينامه خود را به شما منتقل كنيم؟

آره براي كسب اطلاعات بيشتر كافي است با تيم ما تماس بگيريد.

 

همچنين مي‌توانيد در مورد چگونگي انتقال اتاق بازرگاني Black Country ، گواهينامه خود را به ما در مطالعه موردي ما بخوانيد.

ما قبلاً CHAS و Safe Contractor دريافت كرده‌ايم - چرا به گواهينامه ISO 45001 نياز داريم؟

استاندارد ISO 45001 از كل سيستم مديريت بهداشت و ايمني براي شركت پشتيباني مي‌كند. اين‌يك چارچوب براي مديريت سيستم ايمني و بهداشت به‌عنوان يك شركت ، ازجمله كار در داخل و خارج از سايت است. شركت‌هايي كه به‌طور مشترك سيستم ISO 45001 را با CHAS يا Safe Contractor اداره مي‌كنند ، مديريت بهداشت عمومي و ايمني كاركنان ، بازديد كنندگان و مشتريان خود را بسيار آسان‌تر مي‌كنند. اين شركت مجاز است هر جنبه‌اي از فعاليت‌هاي خود را كه ممكن است خطرات بهداشتي و ايمني را به همراه داشته باشد به هم پيوند دهد.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 45001 كسب كنيد.