سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

معرفي پركاربردترين بلوك هاي ساختماني

۳۳ بازديد

معرفي پركاربردترين بلوك هاي ساختماني

 

شهر بتن ارائه دهنده بلوك هاي با كيفيت

 

بلوك هاي سيماني از جمله پركاربردترين مصالح ساختماني هستند كه براي ساخت هرگونه سازه اي مورد استفاده قرار مي گيرند. بلوك ها انواع متغيري دارند و هر يك از انواع آن ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و در بخش هاي مختلفي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بلوك ها معمولا از تركيب: ماسه، سيمان، آب و سنگدانه هاي ريز ساخته مي شوند كه مقاومت مناسبي داشته و به دليل ابعاد بزرگتري كه نسبت به آجر دارند سرعت ساخت و ساز را نيز افزايش خواهند داد. اما آيا تمامي انواع بلوك ها مناسب هستند؟ طبيعتا هريك از بلوك ها به منظور استفاده خاصي توليد مي شوند و انتخاب هركدام از آنها بستگي به محل و نوع استفاده شما دارد. كيفيت بلوك سبك حرف اصلي را در خريد خواهد زد و به همين دليل در هنگام خريد حتما بايد از كيفيت و دوام بلوك اطمينان داشته باشيد تا با خيال راحت تري از آنها استفاده كنيد. به هيچ‌ وجه قيمت سيمان را به عنوان مولفه اصلي خريد در نظر نگيريد و جنس خوب است كه قيمت دارد و براي جنس هاي نامرغوب قيمت هاي ارزان نيز گران هستند!  شهر بتن به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به توليد باكيفيت ترين انواع بلوك هاي سيماني نموده و با خريد آنها مي توانيد با اطمينان كامل ساخت و ساز خود را آغاز كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم.

 

 

b1_wc3w.jpg

 

 

انواع بلوك سيماني

بلوك هاي سيماني را مي توان از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي نمود. يكي از اين موارد، ميزان اندازه بلوك ها خواهد بود. اما اصلي ترين موردي كه باعث تفكيك بلوك ها مي شود نوع ساختار آنها است. برخي از بلوك ها داراي محفظه هاي تو خالي هستند و اين محفظه در برخي از آنها بزرگ و در برخي كوچكتر است. برخي از انواع بلوك ها نيز ساختاري شبكه اي دارند و مي توانيد آنها را در سايز هاي مختلف مشاهده كنيد. اما مواد اوليه اي كه در ساخت بلوك مورد استفاده قرار مي گيرد حرف نخست را در تمايز بلوك ها خواهد زد. كارخانه هاي بلوك سازي در سطح كشور بسيار زياد هستند اما آيا مي توان به تمامي آنها اعتماد كرد؟ اصلي ترين موردي كه سبب افزايش دوام بلوك ها مي شود تناسب ميان مصرف سيمان و ماسه است و اين مهم برخلاف تصور بسياري از مردم خواهد بود كه شهر بتن اين مورد را رعايت مي كند.

 

بلوك aac چيست؟

بلوك هاي aac از جمله پركاربردترين انواع بلوك هاي ساختماني هستند. اين بلوك ها ساختاري ? تكه دارند و هيچگونه شبكه اي در آن وجود ندارد. به عبارتي بلوك‌ aac سايز بزرگ آجر به شمار مي روند. اين بلوك از تركيبات: آهك، سيليس، پودر آلومينيوم، ماسه و سيمان ساخته مي شود. كليه اين مداد با يكديگر تركيب شده و داخل دستگاه ريخته مي شوند. قيمت بلوك aac با توجه به نوع آن و قيمت سيمان و قيمت بتن آماده متفاوت است. اين دستگاه دماي مواد را به ??? درجه سانتي گراد و فشار را به ?? بار خواهد رساند تا خوب جمع شود. سپس نوبت به بريدن بلوك ها خواهد رسيد و به همين دليل بلوك هاي aac در انواع اندازه هاي مختلف ارائه شده اند. توجه داشته باشيد كه بلوك هاي aac ضخامت هاي مختلفي نسبت به يكديگر دارند اما استحكام پاييني داشته و به همين دليل معمولا براي ديوار هاي غير باربر استفاده مي شوند.

 

 

 

 

 

قيمت بلوك aac

بلوك aac به دليل ذرات هوايي كه در داخل خود دارد عايق صوتي و حرارتي است. به همين دليل مي تواند از هدر رفتن انرژي جلوگيري كرده و از اين نظر باعث كاهش هزينه ها شود. اما قيمت بلوك aac چگونه است؟ در حالت كلي نمي توان قيمت دقيقي براي هيچ يك از انواع بلوك ها ارائه كرد چرا كه قيمت سيمان متغير بوده و عوامل متعددي بر تعيين آن تاثير خواهند گذاشت. از جمله مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بلوك aac مي توان به ابعاد آن اشاره كرد. هرجه بلوك ها ضخامت بيشتري داشته باشند قيمت آن نيز گران تر خواهد بود و برعكس. مواد اوليه اي كه در ساخت بلوك مورد استفاده قرار گرفته است بيشترين تاثير را بر تعيين ميزان قيمت بلوك ميگذارد. در حالت كلي قيمت بلوك aac در مقايسه با ساير انواع بلوك ها بالاتر خواهد بود چرا كه مزيت هاي بسياري از جمله زيبايي و عايق بودن دارد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

 

بلوك clc چيست؟

بلوك هاي clc نيز ساختاري مشابه با aac دارند. اين نوع بلوك ها نيز از جمله بلوك هاي سبك شناخته شده و مواد اوليه آن: ماسه، سيمان، آب و سيليس است. البته مقداري فوم نيز به داخل آن تزريق مي شود. كه قيمت بلوك clc با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است.  بلوك هاي clc معمولا در ضخامت ?? سانتي متر برش داده مي شوند و از آنها مي توان در انواع بخش هاي مختلف ساختمان استفاده نمود. عايق بودن، اصلي ترين ويژگي اين بلوك ها است. اين نوع بلوك يكي از بهترين عايق هاي صوتي و حرارتي بوده و با استفاده كردن از آن طبق ماده ?? قانون ساخت ساختمان، ديگر نيازي به استفاده از عايق نيست. بلوك clc هم وزن سازه را كاهش داده و هم باعث كاهش ميزان بار وارده بر ستون ها خواهد شد. همچنين اين بلوك ها به دليل وزن كمي كه دارند در برابر زلزله مقاوم تر بوده و ميزان تلفات را نيز كاهش خواهند داد. اين بلوك خطر آتش سوزي نيز نخواهد داشت. همچنين شما مي توانيد در وب سايت ما اقدام به خريد سيمان رنگي نماييد.

 

 

 

 

 

قيمت بلوك clc

همانطور كه در بخش هاي قبل نيز به آن اشاره شد براي قيمت بلوك ها نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت. شركت هاي مختلف هريك قيمت متفاوتي براي محصولات توليدي خود ارائه مي كنند و در برخي مواقع اين تفاوت قيمت بسيار چشمگير است. شهر بتن يكي از كارخانه هاي توليد انواع محصولات بتني است كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. يكي از مهمترين ويژگي هاي شهر بتن، ارائه بهترين خدمات با هزينه هاي مناسب است و مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين محصولات را با قيمت هاي ارزان خريداري نماييد. با مراجعه به وب سايت شركت مي توانيد كليه خدمات آن از جمله قيمت امروز سيمان را مشاهده كرده و براي خريد بلوك، بر روي آيكون بلوك كليك كنيد. در اين بخش اطلاعات كاملي از انواع بلوك هاي aac, clc و... نمايش داده مي شوند و پس از مقايسه قيمت بلوك سيماني و ديگر محصولات و مشخصات آن ها مي توانيد نسبت به خريد اقدام كنيد. فراموش نكنيد كه براي بتن ريزي نياز به مواد افزودني مختلفي داريد به همين منظور توصيه مي كنيم قيمت محصولاتي مانند قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده بتن را در سايت ما بررسي نماييد.

هبلكس به يك نوع بتن متخلخل مي گويند كه در ساختمان ها قابل استفاده و كاربرد دارد. مقاومت فشاري بالا و وزن پايين از مزاياي هبلكس است. لوله گذاري و سيم كشي ساختماني كه در آن از هبلكس استفاده شده به راحتي انجام مي پذيرد چون هبلكس به راحتي توسط اره برش خورده و ميخ و پيچ به راحتي در ان فرو مي رود. مقاومت بالاي هبلكس در مقابل اتش بسيار مورد توجه قرار گرفته. عايق بسيار مناسب حرارت و صدا از محسنات بلوك هبلكس است. با توجه به قانون جديد تصويب شده  كه عايق بودن ساختمان ها  را در نظر گرفته چنانچه از هبلكس براي ديوارها استفاده گردد، ديگر نياز به عايقكاري مجدد نيست.

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

به اجرا گذاشتن مهريه

۳۸ بازديد

به اجرا گذاشتن مهريه

بهترين روش اجرا گذاشتن مهريه ، زن پس از جاري شدن خطبه عقد صاحب مهريه است و هر زمان كه بخواهد مي تواند آن را از همسرش درخواست كند و هر اقدامي بخواهد مي تواند با مهريه خود انجام دهد .

z1_0qmk.png

به طور كلي مهريه زن از دو طريق قابليت وصول دارد :

1-از طرق جراي ثبت             2- از طريق دادگاه خانواده

اما آنچه موضوع بحث ماست بهترين روش به اجرا گذاشتن مهريه است كه از نظر نويسنده و بيشتر وكلا بهترين روش براي به اجرا گذاشتن مهريه توسط وكيل اقدام از طريق اجراي ثبت است .

اما چگونه بايد از طريق اجراي ثبت مهريه را به اجرا گذاشت ؟

براي مطالبه مهريه از طريق اجراي ثبت ابتدا زوجه بايد به دفتر ازدواجي كه عقد رسمي در آنجا صورت گرفته مراجعه نمايد و در خواست كتبي خود را مبني بر صدور اجراييه به آن دفتر خانه ازدواج بدهد البته صدور اجراييه شرايطي دارد كه در صورت تحقق آن شرايط اجراييه صادر مي گردد.

شروط صدور اجراييه شامل اين موارد است كه :
  • اولا مطالبه مهريه به موجب سند رسمي باشد يعني مهرالمسمي قيد شده در عقد نامه رسمي زوجين باشد و در دفترخانه به ثبت رسيده باشد.
  • دوما مهريه منجز باشد يعني معلق به امر خاصي نباشد به طور مثال معلق به بارداري زوجه نباشد .
  • سوما مهريه و تعهدات موجل نباشد يعني براي پرداخت مهريه مدت مشخص نگرديده باشد به طور مثال براي پرداخت مهريه شرط نشده باشد كه ده سال پس از عقد كه در اين حالت تاسپري نشدن مدت تعيين گرديد زن نمي تواند مهريه خود را به اجرا بگذارد .

 

نحوه به اجرا گذاشتن مهريه

در صورت محرز شدن اين شروط سردفتر دفترخانه رسمي مراحل صدور اجراييه را طي مي كند و پس از صدور اجراييه ، اين مهم را به زوج ابلاغ مي نمايد زوج هم پس از آنكه ااز ابلاغيه مطلع گرديد 10 روز مهلت پرداخت مهريه دارد يا اگر توان پرداخت طي ده روز ندارد بايد راهي براي پرداخت ان مشخص كند و اعلام دارد .

با ابلاغ اجراييه تقاضاي وصول طلب مهريه از اموال زوج يا ضامن وي مي شود و در صورت عدم اقدام از طرف زوج معادل مهريه از اموال وي توقيف مي شود و چنانچه  باز اقدامي از زوج صورت نگيرد اموال توقيفي به مزايده گذاشته مي شود و مهريه وصول مي شود

چنانچه گفته شد بهترين روش مطالبه مهريه از نظر كارشناسان اقدام از طريق اجراي ثبت است.

 اما دلايلي كه كارشناسان در اين باب اظهار داشته اند را بررسي مي كنيم :

يكي از دلايل مهم برتري اين روش نسبت به دادگاه سرعت در رسيدگي است در اين روش پس از اينكه زن به اداره اجراي ثبت مراجعه و اصل سند ازدواج و كپي ان را تقديم نمود ، تقاضاي صدور اجراييه مي كند و اجراي ثبت نيز پس از طي مراحلي اجراييه را به مرد ابلاغ نمي نمايد كه بايد هرچه سريعتر دين مهريه را بپردازد و عدم پرداخت آن ضمانت اجرايي همچون مزايده اموال و ممنوع الخروجي مرد را در پي دارد

اما بهترين روش اجرا گذاشتن مهريه از طريق دادگاه بايد مراحلي شكلي طي گردد كه شامل تقديم دادخواست و تعيين وقت رسيدگي است كه باعث مي شود اين شيوه زمان بر باشد .

دليل مهم ديگر كارشناسان هزينه كم تر از طريقه ي اجراي ثبت است ، در اجراي ثبت تنها هزينه اي كه پرداخت مي شود حق الاجراست كه آن هم اگر مرد مطابق مدت تعيين شده مهريه را بپردازد حق الاجرا هم به وصول مهريه تعلق مي گيرد اما در شيوه مطالبه از طريق دادگاه شروع رسيدگي به پرداخت هزينه دادرسي مشروط است .

گذشته از صرف هزينه و زمانبر بودن شيوه مطالبه از طريق دادگاه مزيت ديگري كه مطالبه از طريق اجراي ثبت دارد اين امر است كه امكان ممنوع الخروجي مرد را فراهم كرده تا مرد براي فرار از پرداخت بدهي مهريه نتواند به كشور ديگر متواري گردد اين مهم در شيوه مطالبه از طريق دادگاه پيشبيني نشده  و در آن امكان اين  كار وجود ندارد

نكتهبراي ممنوع الخروج كردن زوج از طريق اجراي ثبت بايد به ماده 17 قانون گدر نامه استناد نمود .

مزيت ديگري كه اجراي ثبت دارد اينست كه در آن ، عمليات اجرايي بلافاصله پس از درخواست كتبي زوجه آغاز مي شود درست برخلاف دادگاه كه عمليات اجرايي پس از فرآيند دادرسي و صدور حكمي قطعي با درخواست اجراي حكم توسط محكوم له يا همان زوجه يا وكيل او آغاز مي شود . مزيت وكيل براي اجرا گذاشتن مهريه در تهران اين است كه شما مي توانيد به كمك وكيل براحتي از حق خود دفاع كنيد و نگذاريد شخصي حق شما را به ناحق بخورد.

و مزيت آخر اينكه صدور اجراييه در اجراي ثبت مشمول مرور زمان نمي گردد در صورتي كه در مورد اجراييه دادگاه و با اسستناد به ماده 168 قانون اجراي احكام ، مرور زمان پنج ساله براي دادگاه در نظرگرفته شده است با اشاره به موارد ذكر شده بالا و بهره مندي از تجربيات وكلا و كارشناسان پيشنهاد ما مطالبه مهريه از طريق اجراي ثبت است كه با فرهنگ ايراني نيز سازگار تر است كه حرمت شكني بين زوجين يا عدم مراجعه به دادگاه كمتر متصور است .

 

  • سلام من يك ماه و نيم شده با اجازه پليس امنيت‌خانواده به خانه پدرم رفتم و حالا مهريه ام رو اجرا گذاشتم مهريه من ?? سكه است شوهرم سند يك خونه و ماشين به نام خودش داره و ما اين خونه و ماشين را توقيف كرديم الان شوهرم ميگه كه ماشينم‌رو فروختم‌آيا اون ميتونه با وجود اينكه ماشين توقيف هست ميتونه ماشينش رو بفروشه ؟من دو تا بچه دارم يك دختر و يك پسر دخترم ازدواج كرده پسرم هم دوازده سال داره الان‌اون از من شكايت كرده كه زنم بدون اجازه از خونه رفته و بچه ها رو هم بدون‌اجازه من برده الان تكليف من چيه؟

سلام من متاسفانه با ي نفر عقد كردم به دلايلي ميخوايم از هم جدا شيم ايا ميتونم مهرمو به اجرا بذارم و بگيرم؟

سلام من ?ساله عقدي هستم هيچ فكر زندگي نيس دست بزن داره و بد دهن هس مي‌خوام مهريم بزارم اجرا چون دختريمو ازم گرفته چيزي شاملم ميشه؟

سلام من الان بيست ساله ازدواج كردم من ميخواهم مهريه ام را بگيرم هميشه منو راهنمايي كنين شنيدم چون در زندگي با همسرم هستم به من تا حدودي مهريه شامل ميشه لطفا دراين مورد مرا راهنمايي كنيد لطفا

سلام من 9 ماهه ازدواج كردم شوهرم ميگه نميخوامت ك باهات زندگي كنم 19 سالمه ميشه مهر مو ب اجرا بزارم؟

سلام،من در دوران عقد هستم و همسرم ? ماهه ك دفته و سراغي نميگيره ازم گفت ك تفاهمي جدابشيم حتي پيامي ك اين حرفو زدو دارم وقتي ك ماافتاديم جلو گفتيم بيايد زدن زيرش و نيومدن منم از طريق قانون دارم پيش ميرم مطالبه نفقه كردم و مهريمو گذاشتم اجرا همه جا حضور پيدا ميكنه و تموم حرفاي منو انكار ميكنه ميگه ك دروغه قصديم نداره ك مهريه و نفقه منو بده ميگه ميخوام زندگي كنم منم شكايت كيفري كردم براي مهريه..بهترين راه چيه براي اين قضيه و من ديگه چيكار ميتونم بكنم ك از شر اين اشغال خلاص بشم

سلام خسته نباشيدمن10سال ازدواج كردم يه پسر6ساله دارم شوهرم خيلي اخلاقش عوض شده منم ميخوام مهريه ام114سكه و يك سوم منزلشه ميخوام بگيرم ازش بايدچيكار كنم؟ ميشه راهنمايي كنيد لطفاً

سلام من 10سال ازدواج كردم يه پسر 6ساله دارم شوهرم خيلي بداخلاق شده منم ميخوام مهريه ام ك??? سكه و يك سوم خونش رو بزارم اجرا بايد چيكار كنم

سلام من 17سال ازدواج كردم پدرشوهرم فوت كرده ايامهرمابزارم اجرامي تونم آزرمي ارث كه به شوهرم ميرسه بگيرم

آيا مهريه شامل مستثنيات دين هم ميشون

سلام چجوري ميتونم همه ي مهرم را از شوهرم بگيرم من كارمدم و خانه و ماشين و زمين با وام گرفتم ولي شوهرم زدن به نام خودش حالا ميتونم ازش بگيرم يانه؟؟؟؟
20سال عمرم را هدر دادم كنارش ميشه كمكم كنيد 3تا بچه دارم و يك داماد اون به من خيانت كرده.

سلام حدودا ??ساله ازدواج كردم و سه فرزند دارم الان ميخوام مهريه ام را كه ??? سكه بهتر آزادي است را مطالب كنم ،چه بايد بكنم؟

سلام من ?? ساله ازدواج كردم حالا ميخوام مهريه م رو اجرا بذارم چيكار بايد كنم لطفا راهنمايي كنيد

سلام ميخوام مهريه بزارم اجرا اما شوهرم چيزهايي كه داشته زده به اسم يكي ديگه بهترين راه چيه لطفاراهنمايي م كنين ممنون

سلام همسرم چيزي بنام ندارن ولي سهم الرث دارن ميتونم ازش مهريه امو ي جا بگيرم؟

سلام من مهريمو از طريق اداره ثبت به اجرا گذتشتم و هاموال و حساب بانكي همسرم را توقيف كردم حالا پشيمان شدم و ميخواهم منع پيكيري بزنم...و مطالبه ي مهريه ام را به حالت استپ بزارم..ايا هزينه اي بايد به اداره ي ثبت بدهم؟

سلان من مهريمو اجرا گذاشتم نصف مهريم ماهانه بك چهارم حقوقش كم ميشود و نصف ديگرش ماشينو توقيف كردم توقيف فيزيكي نكردم وحالا ميتونم بجاي ماشين زمينشو توقيف كنم ممنون ميشم راهنماييم كنيد

سلام من ?/?سال ازدواج كردم شوهرم مرا ? سال است كه ترك كرده ميخواهم ?? سكه كه بنامم زده رو بگيرم چون باكره هستم نصف ان به من ميرسد ايا خرجي اين دوسال من هم به من ميرسد خرجي دوسالم چقدر ميشود

سلام وقت بخير. از زمان ازدواج تا به امروز موظف پرداخت كليه نفقه هاي معوقه شما هستند.

سلام من ?/?سال ازدواج كردم شوهرم مرا ? سال است كه ترك كرده ميخواهم ?? سكه كه بنامم زده رو بگيرم چون باكره هستم نصف ان به من ميرسد ايا خرجي اين دوسال من هم به من ميرسد خرجي دوسالم چقدر ميشود

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87

 

 

پروتئين را در ميان وعده ها و وعده هاي غذايي خود قرار دهيد

۳۸ بازديد

پروتئين را در ميان وعده ها و وعده هاي غذايي خود قرار دهيد

پروتئين براي كمك به رشد ، نگهداري و ترميم بدن شما مورد نياز است. به عنوان مثال ، مركز پزشكي دانشگاه روچستر گزارش مي دهد كه گلبول هاي قرمز خون پس از حدود 120 روز مي ميرند.

 

پروتئين همچنين براي ساخت و ترميم ماهيچه ها ضروري است و به شما كمك مي كند از مزاياي تمرين خود لذت ببريد. هنگامي كه كربوهيدرات ها كم هستند ، مي تواند منبع انرژي باشد ، اما منبع اصلي سوخت در حين ورزش نيست.

 

به نقل از وبلاگ بهداشت هاروارد ، بزرگسالان بايد به ازاي هر كيلوگرم وزن خود روزانه 0.8 گرم پروتئين بخورند. اين مقدار معادل 0.36 گرم پروتئين براي هر پوند وزن بدن است. تمرين كنندگان و افراد مسن ممكن است به موارد بيشتري نياز داشته باشند.

 

پروتئين مي تواند ناشي از موارد زير باشد:

 

    مرغ مانند مرغ و بوقلمون

    گوشت قرمز مانند گوشت گاو و گوسفند

    ماهي ، مانند ماهي آزاد و ماهي تن

    لبنيات مانند شير و ماست

    حبوبات مانند لوبيا و عدس

    تخم مرغ

 

براي سالم ترين گزينه ها ، پروتئين هاي چربي كم چربي اشباع و ترانس را انتخاب كنيد. مقدار گوشت قرمز و گوشت هاي فرآوري شده را كه مي خوريد محدود كنيد.

منبع :  مرواريد شهري    https://morvarid-shahrinejat.com/

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11075017

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1525308.page

https://independent.academia.edu/CohanNeale10?from_navbar=true

http://ufotech.com.vn/members/mennameyers3.910963/

http://www.edu.fudanedu.uk/user/mennameyers3/

https://lapisco.ifce.edu.br/forums/users/MennaMeyers3/

http://fudanedu.uk/user/mennameyers3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:MennaMeyers3

 

 

 

انواع تهويه مطبوع

۳۵ بازديد

انواع تهويه مطبوع

خريد سيستم تهويه مطبوع براي اولين بار مي تواند گيج كننده باشد. براي كمك ، موارد زير راهنماي مختصري براي انواع مختلف تهويه مطبوع است كه از مبرد براي انتقال انرژي گرمايي از داخل به خارج استفاده مي كنند. انواع ديگري نيز وجود دارد كه به طور كلي چيلر ناميده مي شوند كه از آب براي همين منظور استفاده مي كنند ، اما ما در اين راهنما چيلرها را پوشش نمي دهيم.

 

انواع تهويه مطبوع - محدوده ظرفيت معمولي

 

مانند بسياري از انواع تجهيزات ، تهويه مطبوع اغلب به گروه هايي تقسيم مي شود كه با مناسب بودن براي كاربران مختلف براي مثال مسكوني ، خانگي ، تجاري ، اداري و صنعتي توصيف مي شود. اين دسته بندي ها به طور كلي اندازه واحدها ، قابليت و استحكام آنها را نشان مي دهد ، نه نحوه عملكرد كولر گازي. جدول زير به عنوان يك راهنماي تقريبي محدوده ظرفيت معمولي اين گروه هاي عمومي را نشان مي دهد.

تهويه مطبوع - نوع كاربر ظرفيت خنك كننده در BTU ظرفيت خنك كننده در كيلو وات

مسكوني / خانگي ، 6000 - 20000 1.76 - 5.8

تجاري / اداري 12000 - 50000 3.5 - 14.65

صنعتي 30000 - 8.79 -

انواع تهويه مطبوع - گروه هاي اصلي

 

كولرهاي گازي به يكي از سه گروه اصلي تقسيم مي شوند. آنها يا ...

 

• تك بلوك ، يعني واحدهاي متشكل از يك بلوك (پنجره ، قابل حمل و غيره)

 

• سيستم هاي تقسيم شده كه داراي يك عنصر براي داخل و يك عنصر جداگانه اما مرتبط براي خارج از ساختمان هستند

 

• چند اسپليت كه در آن براي يك عنصر بيروني تنها 2 يا چند عنصر داخلي مرتبط وجود دارد

 

تهويه مطبوع MONOBLOCK

 

عملكرد يك دستگاه تهويه مطبوع اساساً در اطراف جريان مبرد از يك مجموعه سيم پيچ كه در آن گرما را جمع آوري مي كند به مجموعه دوم سيم پيچ كه در آن گرما را پخش مي كند ، مي چرخد. در سيستم هاي تهويه مطبوع تك بلوك ، دو مجموعه سيم پيچ در يك پوسته بدنه يكسان تركيب شده اند. واحدها طوري طراحي شده اند كه در داخل ساختمان قرار دارند ، با اين حال آنها هميشه داراي يك لوله هوا براي اتصال به خارج هستند تا هواي گرم شده به بيرون پراكنده شود.

تهويه مطبوع مونوبلاك موبايل. تصوير صفحه انواع تهويه مطبوع

 

تهويه مطبوع مونوبلاك موبايل

 

تهويه مطبوع قابل حمل يا موبايل

 

شايد اين دستگاهها براي اكثر مصرف كنندگان آشنا ترين سيستم تهويه مطبوع باشند ، نيازي به نصب خاصي ندارند ، اما داراي يك لوله هوا انعطاف پذير هستند كه از طريق پنجره يا سوراخي در ديوار عبور مي كند. عموماً قطر لوله هوا در حدود 5 اينچ و طول لوله ها در حدود 2 تا 3 متر است. كولر هنگام استفاده از اين لوله به صورت داغ تخليه مي شود. زيرا كمپرسور در داخل واحد قرار دارد تا در مورد واحدهاي اسپليت ، در يك عنصر خارجي ، تهويه مطبوع مونوبلاك موبايل اين عيب را دارد كه بسيار پر سر و صدا بوده و ظرفيت آنها محدود است. از طرف ديگر نيازي به نصب ندارند و اين روزها خريد آنها نسبتاً ارزان است. اگرچه تهويه مطبوع تلفن همراه متعددي در بازار ، اكثريت قريب به اتفاق واحدهاي كوچك 9000 يا 12000 btu هستند ، ما فقط واحدهاي تلفن همراه بزرگتر از 10000 btu را مي فروشيم ، فقط به اين دليل كه براي اكثر برنامه هاي كاربردي 9000 مدل btu بسيار كوچك هستند.

سيستم تهويه مطبوع تك بلوك نصب شده روي زمين. تصوير صفحه انواع تهويه مطبوع

 

سيستم تهويه مطبوع تك بلوك نصب شده روي زمين

 

كولرهاي گازي روي زمين

 

سيستم هاي تهويه مطبوع مونو بلوك نصب شده بر روي ديوار به همان روشي كه بخاري ذخيره سازي نصب شده است و معمولاً ظاهر و اندازه مشابه بخاري هاي ذخيره سازي دارند. اين نوع كولرها معمولاً داراي پمپ حرارتي هستند ، بنابراين در ماه هاي سرد گرمايش بسيار مقرون به صرفه اي را فراهم مي كند. اين سيستم هاي تهويه مطبوع معمولاً داراي 2 لوله هوا هستند كه مستقيماً از قسمت پشتي دستگاه ، از طريق ديوار عبور مي كنند ، جايي كه معمولاً انتهاي آن با لوورهاي كوچك پوشانده شده است.

تهويه مطبوع تك بلوك ديواري يونيكو. تصوير صفحه انواع تهويه مطبوع

 

تهويه مطبوع تك بلوك ديواري

 

كولرهاي ديواري

http://yeksite55.aramblog.ir/post/195

گاهي اوقات تهويه مطبوع ديواري با ديوار بلند ناميده مي شود ، يك راه حل مرتب براي ساختمانهاي قديمي است كه در آن برنامه ريزي اجازه نصب يك كندانسور خارجي را نمي دهد. سيستم تهويه مطبوع تك بلوك ديواري روي ديوار و دو لوله هوا از پشت مستقيماً از طريق ديوار عبور مي كند. معايب اين كولرهاي گازي اين است كه در مقايسه با واحد ديواري تقسيم شده از نظر عمق كمي بزرگتر هستند زيرا كندانسور در داخل واحد نصب ديوار قرار دارد. آنها معمولاً داراي پمپ حرارتي هستند تا هوا در زمستان گرم شود و در تابستان سرد شود.

mcm230

 

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/352c7a39-e77c-c82a-9eb0-20b899393450/f847d86032acdf08fe089f70a2c7cefd

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2062009

https://infosite.siterubix.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/

https://www.pawer.global/activity/p/283894/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/252533

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9466946

 

 

موبايل صنعتي معروف به "خنك كننده نقطه اي"

 

كولرهاي نقطه اي (موبايل صنعتي)

 

خنك كننده نقطه اي را مي توان با استفاده از اين سيستم هاي تهويه مطبوع بزرگ مونوبلاك همراه ارائه داد. آنها به شدت ساخته شده اند ، قدرتمند هستند و طوري طراحي شده اند كه به كشتي ها ، قايق ها و هواپيماها منتقل مي شوند تا خنك كننده موقت هواي داخلي باشد. از كولرهاي نقطه اي نيز مي توان براي تأمين هواي خنك در فرايندهاي صنعتي استفاده كرد. برخلاف سيستم هاي تهويه مطبوع كوچك قابل حمل ، كولرهاي نقطه اي طوري طراحي شده اند كه در هواي گرم بيرون قرار گرفته و هواي خنك را در مناطقي كه خود آنها اشغال نمي كنند ، تامين كنند. اكثر آنها ظرفيت انتقال هواي سرد از طريق تعدادي د را دارند

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

منبع : 

 

https://www.dailystrength.org/journals/khnl-szy

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/40v5?k=d40b618fc8d481b1f5fba8d8653f5a3d

https://sites.google.com/view/lobbying-initiatives/home

https://www.pedicure.com/activity/p/439387/

 

 

 

طراحي سايت شيراز: همه چيز در مورد توليد محتوا !!!

۳۴ بازديد

شركت طراحي سايت شيراز:

شركت طراحي سايت شيراز با سابقه كار فعال در زمينه طراحي وب سايت بهترين شركت طراحي سايت در شيراز مي باشد.يكي از بزرگترين اهداف طراحي سايت شيراز همكاري با شركت هاي بزرگ ، كارخانه ها ، رستوران ها و غيره بود. يك تيم حرفه اي وجود دارد كه سايت هاي مشتري را 24 ساعته به روز مي كند ، با توجه به اينكه اينترنت هيچ محدوديتي ندارد ، شركت طراحي وب سايت شيراز در تمام استان ها فعاليت مي كند و همچنين مشتريان زيادي از همه استان هاي ايران دارد.

ويژگي هاي شركت طراحي سايت شيراز:   https://www.adinehnovin.com 

طراحي مدرن: تيم طراحي شيراز وب سايت شما را با بهترين روش و بالاترين كيفيت طراحي مي كند و اين عامل هميشه شما را در بين رقباي شما اول مي كند. هنگام طراحي وب سايت شيراز ، هميشه يك قدم از رقباي خود جلوتر باشيد ...

 

پشتيباني مادام العمر: كليه پروژه هاي تيم طراحي سايت گرگان داراي پشتيباني هستند و از نظر پشتيباني محدوديت زماني ندارند ، بر خلاف اكثر وب سايت هاي طراحي كه براي حفظ طول عمر مشتريان خود طراحي مي كنند ، تيم طراحي وب سايت گرگان هميشه به شما ...

استفاده از آخرين نسخه برنامه نويسي: تيم طراحي سايت شيراز براي بهينه سازي وب سايت شما با همه مرورگرها از جمله Google Chrome ، Firefox ، Opera ، Safari و ... نياز به بهترين كد و برنامه نويسي دارد كه به طور حرفه اي براي طراحي در سايت گرگان كه قرار مي دهيد در دسترس باشد.

سئو: در صورتي كه روش برنامه نويسي با قوانين سئو مطابقت داشته باشد ، سايت شما به راحتي مي تواند به صفحه موتور جستجو بيايد و اولين نفر در جستجو باشد كه طراحي سايت شيراز بهترين قالب سئو را براي شما به ارمغان مي آورد.

طراحي سايت شيراز: همه چيز در مورد توليد محتوا !!!

در اين مقاله ، طراحي سايت گرگان دلايل اهميت توليد محتوا را براي شما توضيح مي دهد. احتمالاً بارها در گوگل محتوا را جستجو كرده ايد

سوپر ماركت آنلاين در شيراز: تاريخچه فروشگاه آنلاين و معرفي بزرگترين آنها در اين زمينه

سوپرماركت اينترنتي چيست؟ پس از خواندن اين مقاله مي فهميم كه چرا بايد در شيراز سوپرماركت اينترنتي داشته باشيم. همچنين نمونه هايي از سايت ها

طراحي وب سايت

طراحي وب سايت شركتي ، طراحي فروشگاه ، نصب و راه اندازي وب سايت هاي شخصي با قالب گرافيكي اصلي و خدمات پشتيباني.

 

بهينه سازي و سئو

تعداد بازديد از وب سايت شما با رشد تجارت شما ارتباط مستقيم دارد. سئو به شما كمك مي كند رتبه خود را در نتايج جستجو ارتقا دهيد.

طراحي گرافيكي

براي هميشه با ايده هاي گرافيكي وصف ناپذير در صدر باشيد و چند قدم از رقباي خود بلندتر باشيد. اين قدرت طراحي گرافيكي است

 

رسانه هاي اجتماعي

البته امروزه پربازديدترين سايت ها و برنامه ها شبكه هاي اجتماعي هستند ، بنابراين صفحه اجتماعي مي تواند رمز موفقيت شما باشد.

بهترين خود باشيد

طراحي سايت شيراز

مجموعه سايت طراحي شيراز بهترين مجموعه در زمينه طراحي سايت ، بهينه سازي و سئو ، طراحي گرافيك ، خدمات شبكه هاي اجتماعي در استان گلستان است كه خدمات خود را در سال 2016 تحت نظارت پارسينا با 300 نوع محصول و خدمات آنلاين راه اندازي كرد.

 

منبع : 

 

http://y8space.com/activity-2/p/443759/

https://edukite.org/activity/p/1511562/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/439337/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/749110/

https://vk.com/wall531217510_32696

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/966157/

https://www.linkedin.com/posts/turgut-khan-367b291b7_%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%AF%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-activity-6832554991677427712-9cxR

https://www.webtalk.co/n/35760947

https://www.pearltrees.com/tariqmaqsud#item379447488

http://coinwatchers.com/forums/p/289910/

https://vvfit.com/activity/p/1253304/

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153900616223507

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=71#comment-445355

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://ideal.thesoftking.com/dizcuz/forum/threads/how-to-eliminate-hp-printer-says-offline-error