سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مشخصات و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی

۱۱ بازديد

:مشخصات و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی

 

مشخصات و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی کدام است؟ بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی دارای چه ویژگی هایی است؟ قیمت انواع آسیاب قهوه خانگی چقدر است؟ قیمت دستگاه آسیاب قهوه خانگی به چه چیزهایی وابسته است؟ همه این پرسش ها را در ادامه بررسی می کنیم تا شما بتوانید با خیال آسوده تری خرید آسیاب قهوه خانگی را انجام دهید.

بهترین آسیاب قهوه خانگی 

بهترین آسیاب قهوه خانگی باید چه خصوصیاتی داشته باشد. اگر شما به دنبال یک آسیاب قدرتمند و حرفه ای خانگی هستید حتماً باید مشخصات آسیاب را مورد ارزیابی قرار دهید.

  • داشتن موتور قدرتمند و کم صدا یکی از فاکتورهای مهم برای یک آسیاب قهوه حرفه است هر چقدر موتور آساب قدرتمند تر باشد استهلاک دستگاه کمتر خواهد بود زیرا آسیاب با سرعت و قدرت بیشتری می تواند دانه های قهوه را آسیاب کند.
  • سرعت و دقت بالا نیز مهم ترین فاکتور یک آسیاب قهوه خوب است زیرا اگر آسیاب انتخابی دقت خوبی نداشته باشد احتمال اینکه نتیجه کار شما خوب نباشد بالا می رود. همانطور که می دانید یک قهوه خوب علاوه بر مهارت دم آوری وابستگی زیادی به نحوه آسیاب آن دارد. هرچقدر آسیاب دقت بالا داشته باشد و متناسب با دستگاه مورد نظر باشد قهوه کیفیت بهتری پیدا می کند.
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک را داشته باشد. در نظر داشته باشید بسیاری از آسیاب های قهوه قابلیت آسیاب قهوه ترک را ندارند زیرا این مدل آسیاب بسیار ریز، نرم و به صورت یکدست می باشد. از این رو بهتر است آسیاب بتواند هر نمونه آسیابی را خرد کند.
  • قابلیت جدا شدن مخزن آسیاب از خود دستگاه وجود داشته باشد. این قابلیت به شما امکان  می دهد بعد از هر بار آسیاب بتوانید باقی مانده ذرات آسیاب را تمیز کنید. زیرا باقی مانده ذرات آسیاب قبلی در آسیاب های جدید تاثیر منفی بر روی طقم قهوه می گذارد و بهترن است آسیاب بعد از هر بار استفاده تمیز گردد.
  • داشتن تیغه محکم و با قت بالا در آسیاب اهمیت زیادی دارد. زیرا مهم بخش آسیاب کردن را همین تیغع انجام می دهد به همین دلیل علاوه بر محکم بودن باید دقت و سرعت مناسبی هم داشته باشد تا آسیاب شما یکدست آماده شود.
  • طراحی و ظاهر زیبا نیز یکی دیگر از فاکتورهای بهترین آسیاب قهوه خانگی است.
  • باید بدنه جنس با کیفیت داشته باشد زیرا بر اثر کارکرد دستگاه اثرات قهوه روی بدنه لکه کثیفی ایجاد می کنند که در صورت بد بودن جنس بدنه این اثرات ماندگار خواهند بود و قابل پاک شدن نیستند. از این رو جنس بدنه یکی از گزینه های مهم برای انتخاب است که کمنر مورد توجه قرار می گیرد.
  • داشتن ایمنی کافی برای دستگاه هم از دیگر عوامل مهم برای خرید آسیاب قهوه خانگی است.
  • داشتن درجه بندی متنوع به منظور آسیاب انواع مدل های قهوه و آسیاب برای انواع دستگاه های قهوه ساز هم یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب آسیاب قهوه می باشد.
  • شاید باورش کمی سخت باشد! اما به صورت تقریبی بعد از هر بار استفاده از دستگاه حدود 200 تا 300 کرم پرتی قهوه ایجاد می شود. با توجه به گرانی دانه های قهوه این مقدار در تعداد دفعات زیاد قابل توجه است. از این رو انتخاب آسیابی که کمترین پرتی را داشته باشد یا پرتی آن صفر باشد بسیار حائژ اهمیت است. شاید در نگاه اول این مدل آسیاب ها کمی نسبت به آسیاب های معمولی گرانتر باشند اما در دراز مدت صرفه جویی اقتصادی دارند.
  • عدم مخلوط شدن آسیاب های قهوه در تعداد دفعات مختلف با درجه یندی متنوع هم یکی دیگر از فاکتور های مهم برای انتخاب آسیاب قهوه خانگی است. در نظر داشته باشید شما ابتدا با درجه درشت قهوه را آسیاب کرده اید و بار دیگر نظر دارید با درجه ریز آسیاب کنید عدم مخلوط شدن این دو مدل آسیاب به صورت پشت سر هم یک مزیت فوق العاده است.
  • علاوه بر همه این فاکتورها داشتن قیمت آسیاب قهوه خانگی مناسب و منطقی می تواند خرید شما را به بهترین شکل رقم بزند.
  • خدمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور هم از دیگر ویژگی های مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. متاسفانه برخی از افراد بر اثر عدم اطلاع و ناآگاهی آسیاب های قهوه ای را انتخاب می کنند که هیچ خدمات و پشتیبانی ندارد. این مساله زمانی پر رنگ تر می شود که با خرابی یا تعویض قطعه روبرو می شوند و متاسفانه یا قطعات در بازار موجود نیست یا اگر موجود باشد به قیمت های نجومی فروش می روند و همین مساله آنها را وادار به تحمیل هزینه های بیشتر و یا تعویض دستگاه می کند. از این رو قبل از خرید آسیاب قهوه خانگی در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش تحقیق کافی داشته باشید.

قیمت دستگاه آسیاب قهوه خانگی با توجه به هر کدام از این فاکتورها می تواند کم یا زیاد باشد اما در نظر داشته باشید این وسیله پر استهلاک و مصرفی است و خرید مناسب و شایسته برای اولین بار می تواند شما را از هرینه های احتمالی بعدی در امان نگه دارد. همانطور که می دانید با تحریم ها متاسفانه پشتیبانی و خدمات پس ار فروش برندهای خارجی مطرح از بازار ایران رخت بسته است. از طرفی برخی افراد یودجو برای یود بیشتر مارک های تقلبی با اسم برندهای مطرح را وارد بازار کرده اند که به هیچ عنوان کیفیت خوبی ندارد و هزینه کردن برای این محصولات یمک اشتباه محض است. پیشنهاد ما انتخاب برندهای مطرح و خوب ایرانی است که هم از نظر کیفیت هم رده آسیاب های قهوه خارجی هستند و هم از نظر قیمت مناسب تر از برندهای خارجی می باشند. از طرف دیگر شما به راحتی می توانید خدمات پس از فروش مناسبی را داشته باشید و از نظر تعمیر و نگهداری خیالتان راحت باشد. برخی از برندهای مطرح آسیاب قهوه خانگی در بازار ایران عبارتند از: آسیاب قهوه خانگی یوکار که بسیار حرفه ای و با دوام است. بعد از برندهای دیگر همچون ارغوان- ایلیا و ... می توانند مناسب باشند.

d1_hvzn.jpg

مشخصات آسیاب خانگی قهوه یوکار

بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی برند یوکار مدل 250 است که توانسته همه فاکتورها را یکجا داشته باشد. برخی از ویژگی های این غول خانگی و حرفه ای عبراتند از:

  • قدرت موتور بالا که 0.5 اسب بخار است
  • سرعت در آسیاب بسیار بالاست و شما میتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشید
  • قابلیت جدا شدن راحت محفظه از دستگاه به منظور شستشو و نظافت
  • درجه بندی که تا 23 درجه متنوع برای انواع آسیاب ها دارد
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک را دارد
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک 10 کیلو در یک ساعت و 30 کیلو قهوه اسپرسو در یک ساعت
  • قطر تیغه 80 میلی متر از جنس آلیاژ فولادی مقاوم
  • پرتی قهوه به حداقل رسیده و عدم مخلوط شدن آسیاب ها در درجات متنوع پشت سر هم
  • قیمت منطقی و بسیار مناسب نسبت به آسیاب های خارجی
  • یکسال ضمانت رایگان
  • خدمات پس از فروش در سراسر کشور

این آسیاب خانگی قوی علاوه بر مصرف خانگی می تواند گزینه مناسبی برای قهوه فروشی ها و کافی شاپ های کوچک باشد. زیرا می تواند به حرفه ای ترین و بهترین شکل قهوه های شما در اندازه های دلخواه آسیاب کند. برای اطلاع از قیمت روز این آسیاب یا مشخصات بیشتر می توانید کلمه (آسیاب قهوه خانگی یوکار) را سرچ کنید و به وب سایت این مجموعه سر بزنید.

دلایل مهم برای خرید آسیاب قهوه خانگی

همانطور که می دانید برخی از افراد،قهو اعتقادی به داشتن آسیاب قهوه ندارند و نیاز خود را از فروشنده های قهوه تامین می کنند. اما دلایل مهمی وجود دارد که بهتر است حتما یک آسیاب قهوه دستی یا برقی در خانه داشته باشید.

  • قهوه های آسیاب شده به مرور زمان طعم و مزه واقعی خود را از دست می دهند و اگر شما آسیاب نداشته باشید و قهوه خود را از قهوه فروش ها به صورت آماده تهیه کنید می بینید که به مرورزمان، مزه قهوه تان عوض شده است. این به شرطی است که آسیاب قهوه هم در همان زمان اتفاق افتاده باشد. گاهاً برخی از فروشنده ها، آسیاب های خود را قبلاً آماده کرده اند و آن را به فروش می رسانند که این مساله، وضع را بدتر خواهد کرد.
  • انتخاب دانه های قهوه با کیفیت در درجه اول بر عهده خود شماست این در حالی است که شما از کیفیت دانه های قهوه آسیاب شده آماده، هیچ اطلاعی ندارید. قطعاً دانه های رست شده با کیفیت بالاتر می تواند مزه و طعم بی نظیری داشته باشد و بالعکس که این مساله با خرید آسیاب بر اساس اطمینان و سلیقه شما خواهد بود.
  • یکددست بودن آسیاب قهوه نیز بسیار مهم است، قطعاً افرادی که مهارت زیادی در دم آوری قهوه دارند این مساله را به خوبی درک می کنند و یکدست بودن آسیاب یکی از آیتم های مهم برای داشتن یک نوشیدنی بی نقص است!

 منبع: https://baamardom.ir/201223/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/

 

راهنمای کامل خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی

۱۱ بازديد

راهنمای کامل خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی

 

آیا به دنبال بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی هستید؟ آیا برای خرید بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی یا خارجی دچار تردید هستید؟ ما به شما کمک می کنیم تا یک آسیاب قهوه خانگی حرفه ای و عالی را با قیمت مناسب انتخاب کنید. ما با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید با خرید آسیاب قهوه خانگی به راحتی می توانید کیفیت قهوه خود را افزایش دهید زیرا فارغ از دم آوری یک قهوه خوب، در مرحله اول کارنیاز است شما یک آسیاب قهوه مناسب و تازه داشته باشید. شما با خرید دستگاه آسیاب قهوه خانگی حرفه ای می توانید خروجی خوبی از طعم و مزه قهوه به صورت تازه داشته باشید و عطر و رایحه واقعی قهوه را درک کنید. زیرا عطر و رایحه قهوه فرار است و در طول زمان به سرعت از بین خواهد رفت از این رو بسته بندی های آسیاب قهوه با گذشت زمان طعم و مزه خوبی ندارند.

یکی از علت های این مساله ترکیب مولکول‌های اکسیژن موجود در هوا با ترکیبات موجود در پودر قهوه است که منجر به کم شدن کیفیت قهوه می شود.

علاوه بر این می تواند موارد دیگر مانند نبودن بسته بندی دقیق، شرایط نگهداری بد و عدم رعایت نظافت در همین بسته بندی ها مشکل ساز باشد. این درحالی است که شما با آسیاب قهوه خانگی خود در کمترین زمان و به اندازه نیاز می توانید بهترین خروجی را داشته باشید و یک قهوه با عطر و مزه واقعی تجربه کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین آسیاب قهوه خانگی 

پیش از خرید آسیاب قهوه خانگی باید این نکته را باید در نظر داشته باشید که آسیاب قهوه شما باید بتواند انوع قهوه‌ را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال برای تهیه‌ قهوه ترک، دانه‌ های قهوه باید با درجه بسیار نرم آسیاب شود یا به بیان ساده تر پودر یکدست باشد و آسیاب قهوه باید این قابلیت را داشته باشد. این در حالی است که اکثر آسیاب های قهوه موجود در بازار این ویژگی را ندارند. همچننین برای آماده کردن قهوه‌های دیگر مانند اسپرسو و فرنچ پرس، دانه‌ها باید با درجه زبرتری آسیاب شوند. از همین جا مشخص است که باید در انتخاب و خرید آسیاب قهوه خانگی نهایت دقت را به خرج دهید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه خانگی

برخی ویژگی های بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی که حتما باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

سهولت در تمیزی

باید بعد از هر بار استفاده از آسیاب به راحتی و با سهولت بتوانید آسیاب را تمیز کنید. برخی از آسیاب ها قابلیت جدا شدن محفظه را دارند که کار را بسیار آسان خواهد کرد اما برخی دیگر باید به صورت کلی تمیز میشوند. از طرفی برخی دستگاه های آسیاب قهوه برقی ممکن است با داشتن جنس ضعیف جای لک قهوه حتی بعد از تمیز کردن نیز روی دستگاه باقی بماند.

صدای بلند در حین آسیاب

اکثر دستگاه های آسیاب قهوه برقی در حین آسیاب قهوه سر و صدا دارند اما این میزان در برخی دستگاه ها بیشتر و در برخی دیگر کمتر است. این در حالی است که آسیاب قهوه دستی سر و صدای کمتری تولید می کند اما کار شما با سهولت و سریع انجام نمی شود. باید به این مساله هم در هنگام خرید دستگاه آسیاب قهوه خانگی توجه داشته باشید.

میزان نیاز و نوع قهوه مصرفی روزانه

این قسمت دقیقا به پرسش های زیر ازتباط مستقیم دارد.

  • چقدر در طول روز قهوه مصرف می کنید؟
  • آیا مصرف قهوه شما زیاد است یا متعادل قهوه مصرف می کنید؟
  • بیشتر چه نوع قهوه ای را مصرف دارید (ترک، فرنج، اسپرسو و ...)
  • آیا برای مصارف خانگی نیازمند آسیاب قهوه هستید و یا برای رستوران یا کافی شاپ کوچک نیازمند دستگاه آسیاب قهوه هستید؟

با توجه به پرسش های بالا و در نظر گرفتن بودجه خود پیشنهاد می‌کنیم از آسیاب‌های قهوه برقی حرفه ای استفاده کنید و اینکه قبل از خرید حتما چک کنید که آسیاب قهوه‌ مورد نظرتان بتواند با درجه‌ای که شما می‌خواهید برایتان دانه‌ قهوه را آسیاب کند.

قیمت آسیاب قهوه

همانطور که می دانید قیمت آسیاب های قهوه خارجی بسیار بالاتر از ایرانی است. علاوه بر این برخی از برندهای ایرانی عملکرد مشابهی با دستگاه های خارجی دارند و توانسته اند در بازار خوش بدرخشتند. شما با خرید این دستگاه های  آسیاب ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد داخلی می توانید بهترین نتیجه را با کمترین هزینه داشته باشید. به عنوان مثال آسیاب های قهوه یوکار با داشتن تمام امتیازهای مشابه خارجی توانسته اند در بازار داخلی ایران خوش بدرخشتند. برای اطلاع از (قیمت آسیاب قهوه یوکار) می توانید همین کلمه را در اینترنت سرچ کنید و قیمت های روز این برند را ببینید.

ظاهر زیبا و مقاوم

بکار رقتن مواد مرغوب و درجه یک در جنس بدنه ، داشتن رنگ ثابت و زیبا یکی دیگر از نکاتی است که باید نسبت به آن حساس باشید. هیچ دلش نمی خواهد با گذشت زمان یک آسیاب نازیبا و بدشکل داشته باشد.

قابلیت آسیاب در درجه بندی متنوع

اگر دستگاه آسیاب قهوه بتواند درجات متعددی برای آسیاب داشته باشد شما به راحتی می توانید در سبد خود هر نوع قهوه ای را داشته باشید همانطور که می دانید هر نوع قهوه آسیاب مخصوص به خود دارد و با داشتن درجه بندی متنوع شما می توانید هر مدل قهوه ای را درست کنید.

معرفی بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی

تا اینجا نکات مهم برای خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی را شرح دادیم شاید این پرسش برای شما مطرح شده باشد که در بین برندهای ایرانی بهترین آسیاب قهوه خانگی کدام است؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم برندهای مختلفی در بازار ایران صاحب اعتبار هستند و عملکرد خوبی دارند. یکی از برندهای معروف و قابل اعتماد ایرانی برند آسیاب قهوه یوکار است. این برند در سه نمونه صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تولیدات بی نظیری دارد.

 

آسیاب قهوه خانگی یوکار مدل (GS 250)

یک آسیاب قهوه خانگی کوچک و حرفه ای است که قابلیت آسیاب قهوه ترک را نیز دارد. قدرت و دقت این آسیاب وصف ناپذیر است.

  •  توانایی آسیاب قهوه تا 10 کیلو قهوه ترک و 30 کیلو اسپرسو را در ساعت دارد
  •  توانایی آسیاب قهوه ترک ، سبز ، اسپرسو و فرانسه
  • بدنه آسیاب از جنس فلز بوده، پوشش آن از نوع رنگ استاتیک
  • قدرت موتور دارای موتور 0.5 اسب بخار
  • تیغه دستگاه از جنس فولاد و دارای قطر 80 میلی متر
  • هاپر دستگاه از جنس پلکسی گلس و ظرفیت 5 کیلوگرم قهوه
  •  قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه
  • درجه بندی دستگاه و قابلیت تنظیم تا 23 درجه متنوع
  • این دستگاه دارای آهنربا جهت جذب و مانع ورود فلزات به داخل تیغه میباشد
  • یک آسیاب قهوه صنعتی پرقدرت و با دقت بالا
  • عدم مخلوط شدن آسیاب ها در درجه بندی مختلف
  • یکسال ضمانت رایگان
  • خدمات پس از فروش

مواد مرغوب بکار رفته در جنس بدنه، قابلیت آسیاب دانه‌ های قهوه در چندین درجه (23 درجه)، دقت و عملکرد عالی در آسیاب، عدم پرتی قهوه در آسیاب های پشت سرهم و طولانی، قابلیت آسیاب قهوه ترک به صورت کاملاٌ یکدست و منظم، قیمت مناسب و ... همگی این آسیاب قهوه را به یک هیولای ایرانی تبدیل کرده است تا جایی که از برخی برندهای خارجی پیشی گرفته است.

تیغه های آسیاب قهوه خانگی یوکار مدل (GS 250) مدل فلت و تیهه شده از آلیاژ فولاد است. از این رو بسیار مقاوم و سرسخت می باشد و قابلیت آسیاب قهوه سبز را نیز دارد. یکی دیگز از ویژگی های این آسیاب جداشدن محفظه به منظور شستشو راحت است که کار شما را آسان خواهد کرد. همچنین گروه صنعتگران یوکار با درنظر گرفتن آهنربا در دستگاه مانع ورود فلزات و اشیاء فلزی به داخل محفظه می شوند از این رو خطری تیغه ودستگاه را تهدید نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت دستگاه آسیاب قهوه خانگی یوکار عدم پرتی قهوه است. همانطور که می دانید دانه های قهوه گران قیمت هستند و قطعاً با آسیاب شدن قهوه مقداری پرتی به وجود می آید بخصوص زمانی که شما درجه آسیاب را تغییر دهید. اما نکته جالی این دستگاه این است که پرتی را به حداقل رسانده و شما می توانید در کمترین زمان با بهترین کیفیت آسیاب را بدون پرتی تجربه کنید.

همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده برند آسیاب قهوه یوکار بسیار مجبوب باشد. زیرا برخی از این ویژگی ها حتی در آسیاب قهوه خارجی هم یافت نمی شود و از ابتکارت گروه صنعتی یوکار است. علاوه بر این برند یوکاربا داشتن شعبات مختلف در شهرهای مختلف ایران و خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته در راستای سهولت و دسترسی آسان گام های بلندی بردارد. برای اطلاع از قیمت

منبع: https://arianabehesht.ir/2022/04/21/asiab-ghahveh/

 

 

7 ویژگی مخفی اینستاگرام که باید بدانید

۱۲ بازديد

7 ویژگی مخفی اینستاگرام که باید بدانید

 

اینستاگرام یکی از پربازدیدترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر است. این شرکت که مالک فیس بوک است، تخمین می زند که ماهانه 400 میلیون نفر از این سرویس اشتراک گذاری عکس استفاده می کنند که 75 درصد آنها خارج از ایالات متحده هستند. این باعث می شود برنامه بزرگتر از پلت فرم میکروبلاگینگ توییتر باشد.

این برنامه طراحی آسانی دارد و برای ارتباطات اجتماعی بهینه شده است و همه پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید به ترتیب زمانی نشان می‌دهد. از همین رو بعنوان یک پایگاه برای توسعه کسب و کار افراد بدل شده است. امکانات بسیار بالا و کاربری آسان باعث کسب در آمد از اینستاگرام با فالوور کم هم شده.

درک اصول اولیه، مانند برش دادن یک عکس یا انتخاب فیلتری برای جلوه بهتر، کار سختی نیست. و اگرچه استفاده از رابط کاربری آسان است، اما ویژگی های پنهانی وجود دارد که می تواند استفاده از برنامه را بهبود بخشد، اما حتما در همین ابتدا به این نکته توجه کنید که همیشه استفاده از ترفند مناسب نیست، گاهی ترفنده جواب عکس میدند.

همیشه سعی کنید یا موضوعی را خودتان تست کنید و یا از افراد مطمئنی که تست کرده اند و از نتایج آن آگاه هستند استفاده کنید.

 

ویژگی های مخفی اینستاگرام

 

1-اگر نمی‌خواهید از فیلترها استفاده کنید، آن‌ها را پنهان کنید

فیلترها اینستاگرام را به شهرت رسانده اند، اما با افزایش کیفیت دوربین های گوشی، افراد کمتر و کمتر تمایلی به افزودن فیلترها به عکس های خود دارند.

اگر می خواهید فیلترها را مخفی کنید، یک تصویر را برای ویرایش باز کنید، در قسمت فیلتر به سمت راست بروید و روی "??n?g?" کلیک کنید. از آنجا، هر فیلتر را می توان به راحتی فعال یا غیرفعال کرد، بسته به اینکه می خواهید آنها را ببینید.

 

2- عکس هایی که در آنها تگ شده اید را مخفی کنید

برای مخفی کردن یک عکس تگ شده، به بخش "?h?t?? ?f Y?u" (بالا سمت راست نمایه خود) بروید، عکس را انتخاب کنید، نشانک ها را پیدا کنید (با یک بار کلیک کردن روی عکس)، روی نام خود کلیک کنید و "??d? fr?m ?? ?r?f?l?" را انتخاب کنید. " "، سپس "تمام شد".

 

  1. ببینید دوستانتان چه چیزهایی را دوست دارند

اینستاگرام دارای یک ویژگی است که در بخش «فعالیت» (نماد دوم از راست به چپ) قرار دارد که به شما امکان می‌دهد دید واضحی از زمانی که افراد چه چیزی را دوست دارند، داشته باشید. از آنجا، روی تب "دنبال کردن" کلیک کنید.

 

4-تمام عکس هایی را که در گذشته دوست داشتید ببینید

ویژگی "?h?t?? Y?u'v? L?k?d" در تنظیماتی است که از سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود به آن می رسید.

5-هنگامی که حساب های مورد علاقه شما یک عکس جدید ارسال می کنند، اعلان دریافت کنید

برای روشن کردن این اعلان‌ها، به نمایه شخصی که می‌خواهید عکس‌هایش را ردیابی کنید، بروید، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و گزینه «?urn ?n ???t N?t?f???t??n?» را انتخاب کنید.

 

6-ارسال پیام خصوصی به اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام قابلیتی برای ارسال پیام های شخصی در شبکه های اجتماعی است. این ملک نسبتاً بدون استفاده است، به طوری که فیس بوک توسط 85 میلیون نفر در ماه از مجموع 400 میلیون استفاده می شود.

D?r??t به فرستنده اجازه می دهد تا تمام فیلترهای مرتبط را به یک پست عمومی اضافه کند، اما به یک فرد. برای رفتن به بخش پیام‌رسانی، روی آیکون موجود در گوشه سمت راست بالای فید اینستاگرام کلیک کنید.

7-بدون اینکه شخص دیگری را ببینید برای دوستان خود پیام خصوصی ارسال کنید

بازارسال عکس شخص دیگری شامل گرفتن اسکرین شات و ارسال آن به یک برنامه چت دیگر بود. با این حال، اخیراً اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را برای کسی که هرگز متوجه نمی‌شود ارسال کنید.

استفاده از ترفندها در اینستاگرام

همیشه استفاده از یکسری ترفند و استفاده از تخصص باعث پیشرفت کسب و کار خواهد شد. البته باید دقت شود که اینستاگرام دارای الگوریتم های پیچیده و سختگیرانه ای است و انجام کارهای غیر معقول میتواند آسیب های جبران ناپذیری را به ارمغان بیاورد. یکی از این موارد بلاک شدن در اینستاگرام میباشد که صفحه شما را دچار محدودیت خواهد کرد.

با فعالیت مستمر و طبیعی شما میتوانید بهترین نتایج را در صفحه اینستاگرام خود کسب کنید.

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html

https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here

https://medium.com/@narif67241/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here-949abe35d5a?postPublishedType=initial

https://seo441810591.wordpress.com/2022/09/05/great-advice-on-how-to-manage-your-social-media-marketing-plan/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04e9ffb4-1e6f-dd1d-4eaa-5347c5e51a3a/1e97efb3d83d5814383c500fa81605b8

https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt

https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05

https://diigo.com/0pv5ll

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/helpful-tips-about-social-media-marketing-that-simple-to-follow

https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755

https://successful-desert-bca.notion.site/Helpful-Tips-About-Social-Media-Marketing-That-Simple-To-Follow-890b62e457a441eeab901e8479d5d8b1

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/9/Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas/2300372

https://penzu.com/p/3b309980

https://writeupcafe.com/make-a-social-media-marketing-splash-through-these-great-ideas/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/smmpanel3.htm?30337=37524

https://squareblogs.net/0ykp5l6x29

 

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

۱۰ بازديد

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

 

4 گام اصلی برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

اول از همه باید بگویم که هنوز برای شروع کار با اینستاگرام دیر نیست و ارزشش را دارد، حتی اگر شکست خوردید، آن را امتحان کنید. اگرچه یک میلیارد کاربر اینستاگرام تنها تعداد انگشت شماری از قدرت اپلیکیشن را نشان می دهند، اما افراد بازاری هنوز در بازار به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند.

 

این امر در اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. از آنجایی که اینستاگرام به ارائه آپشن های جدید و خاص در زمینه کسب‌وکار فعالیت دارد، ممکن است هرگز زمانی بهتر از اکنون برای آغاز و ساخت یک حساب کاربری در این پلتفرم وجود نداشته باشد. این پلتفرم مختص برند خاصی نیست و هرکسی می تواند از آن استفاده کند و این مهم ترین امتیاز استفاده از اینستاگرام است.  از طریق افزایش فالوور و یا استفاده از پنل فالوور میتوانید به رشد بالایی دست پیدا کنید.

اگر شما صاحب یک فروشگاه مجازی و آنلاین هستید و یا یک بیزینس بزرگ در اینستاگرام دارید، برای موفق شدن در این پلتفرم همواره باید با موانع پیش رو آن آشنا باشید. حالا باید دانست که چگونه از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده کنیم؟ در ابتدای کار، استفاده از اینستاگرام برای درآمدزایی بسیار سخت و پراسترس می باشد. شما برای داشتن یک کسب و کار موفق باید همواره صبور و فعال عمل کنید.

شاید اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این باشد؛ چه پستی در پیج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتی با خود فکر می کنید چرا دیگران پست های من را لایک نمی کنند؟ باید بدانید در ابتدای کار این نگرش برای تمامی صاحبان حساب به وجود می آید. اما نترسید زیرا به علت آپدیت های زیاد اینستاگرام، راه های جذب فالوور و مشتری از قبل آسانتر شده است. اما باید بدانید که همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد.

در این مقاله نه تنها نکاتی اساسی در مورد نحوه شروع استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار به شما ارائه کرده ایم، بلکه راه هایی برای جذب فالوورهای بیشتری که پست های اینستاگرام شما را دنبال می کنند را نیز در اختیار شما قرار می دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پروفایل خود را کامل کنید.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید، تا زمانیکه شما این قسمت را کامل نکنید قادر نخواهید بود در اینستاگرام فعالیت کنید. اگرچه روش خاصی برای نوشتن بهترین پروفایل اینستاگرام وجود ندارد. این نکات برای بهترین راه برای نمایش نمایه شما مفید خواهد بود.

 

  • عکس پروفایل: بهتر است از لوگوی شرکت خود به عنوان عکس نمایه استفاده کنید تا مردم بتوانند به راحتی برند شما را شناسایی کنند.
  • نام صفحه کاربری: نامی را انتخاب کنید که شامل هویت تجاری شما برای پروفایل های اجتماعی شرکت شما باشد.
  • نام کاربری: این نام باید شامل برند شما باشد. توجه داشته باشید که هنگام نوشتن نام کاربری نباید بین حروف فاصله وجود داشته باشد.
  • وب سایت: فقط روی یک URL می توان در صفحه اینستاگرام شما کلیک کرد. اکثر شرکت ها وب سایت خود را در این قسمت یا لینک آخرین صفحه ای که در آن پیشنهاد ویژه دارند وارد می کنند.
  • بیوگرافی: اینجاست که توجه سایر کاربران را به خود جلب می کنید. در این بخش، می توانید توضیح دهید که کسب و کار شما چیست، شما در این قسمت می توانید وب سایت خود را تبلیغ کنید، یا اهداف پیج خود را در این قسمت قرار دهید.

 

به خاطر داشته باشید که هنگام ایجاد پروفایل خود فضای زیادی برای خلاقیت خواهید داشت.

تبدیل حساب کاربری خود به یک حساب بیزینسی فعال در اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه به حساب می آید، به خصوص اگر شما دارای یک موقعیت فیزیکی برای کسب و کار خود باشید. نمایه های کسب و کار نمایه هایی هستند که هم اطلاعات خاصی اعم از شماره تماس، آدرس را می توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا در صورت نیاز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.

 

فالوورهای هدف خود را پیدا کنید.

 در اینستاگرام کاربران زیادی مشغول به فعالیت می باشند. با وجود این کاربران احتمالاً ماندن در این پلتفرم نبرد سختی برای شما خواهد بود. واقعیت: برای موفقیت به میلیون ها فالوور در اینستاگرام نیاز ندارید. به جای اینکه نگران داشتن فالوورهای زیاد باشید، ذهنیت «قبیله ای» را برای صفحه تجاری اینستاگرام خود انتخاب کنید.

 

از افراد کمی شروع کنید. سعی کنید با مردم ارتباط برقرار کنید. با آنها بصورت تک به تک به تعامل بپردازید. به طور کلی سعی کنید خودتان از تعداد کمی افراد شروع به جمع آوری تعداد بیشتری فالوور بکنید.

اشتباه نکنید: اینستاگرام پلتفرمی نیست که اگر آن را بسازید، مشتریان شما به سراغ شما بیایند. در اینستاگرام شرکت های بزرگ یا کوچک باید نه تنها روی صفحاتی که به آنها علاقه دارند، بلکه روی صفحاتی که عضوی از مخاطبان خود هستند نیز باید تمرکز کنند.

و اما چطور باید این کار را بکنیم؟ کجا می توانیم مخاطبان خود را پیدا کنیم؟

  • استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عموما در اینستاگرام به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن فالوورها و برندها عمل می کنند. این چرخه ها هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان مشاغل کار می کنند. تکرار می کنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید.

به عنوان مثال، هشتگ beauty# یک هشتگ بسیار بزرگ است که صدها میلیون پست در آن قرار دارند. یک برند لوازم آرایشی به جای انتخاب هشتگ های شلوغ، می تواند مشتریان خود را در میان هشتگ های تخصصی تر و کم جمعیت تر پیدا کند.

برای انجام اینکار می توانید از پنل اینستاگرام mrfollower نیز استفاده کنید. در این پنل می توانید با استفاده از فالوورهای فعال و واقعی به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مدیریت فعالیت در اینستاگرام

راه اندازی اینستاگرام یک فعالیت تمام وقت برای کسب و کار شما نیست. محاسبه بازدهی در دیگر رسانه های اجتماعی با اینستاگرام با هم تفاوتی ندارد.

 

  • سعی کنید حتما پست ها را لایک کنید.
  • به نظرات پاسخ دهید.
  • کاربران هدف خود را دنبال کنید.

 

با انجام مراحل بالا و همچنین ایجاد یک تقویم دقیق محتوایی، مطمئناً کار شما آسانتر می شود و در زمان شما نیز صرفه جویی می شود. شما باید درک روشنی از زمان ارسال پست در این پلتفرم داشته باشید. گذاشتن محتوا در زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، تعامل را به حداکثر می‌رساند. به علاوه، با داشتن یک برنامه ریزی عالی، دیگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اینستاگرام اختصاص ندهید.

داستان سرایی کنید.

یکی از بهترین راه های جذب و ماندگاری فالوورها نوشتن داستان در کپشن و یا استوری می باشد. شما می توانید از طریق انتشار محتوا و عکس های خود یک داستان جالب برای کاربران خود بسازید. با جلب نظر مخاطبان می توانید تعامل بالاتری را نیز کسب کنید.

البته در این بین هستند مجموعه هایی که به خدمات دهی به افراد شاغل در حوزه اینستاگرام میپردازند که میتوان به 3 مجموعه زیر اشاره کرد.

https://peakerr.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://justanotherpanel.com/

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html

https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here

https://medium.com/@narif67241/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here-949abe35d5a?postPublishedType=initial

https://seo441810591.wordpress.com/2022/09/05/great-advice-on-how-to-manage-your-social-media-marketing-plan/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04e9ffb4-1e6f-dd1d-4eaa-5347c5e51a3a/1e97efb3d83d5814383c500fa81605b8

https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt

https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05

https://diigo.com/0pv5ll

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/helpful-tips-about-social-media-marketing-that-simple-to-follow

https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755

https://successful-desert-bca.notion.site/Helpful-Tips-About-Social-Media-Marketing-That-Simple-To-Follow-890b62e457a441eeab901e8479d5d8b1

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/9/Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas/2300372

محصولات برند بیوآکوا

۱۳ بازديد

محصولات برند بیوآکوا

فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، جوان باشید یا پیر، در هر صورت پوست، یکی از دارایی‌های شما است. اولین چیزی که در برخورد با دیگران دیده می‌شود پوست شما است. بسیاری از افراد برای داشتن پوستی شفاف و زیبا مشکل دارند؛ چرا که نمی‌توانند محصولات سازگار با پوست خود را پیدا کنند. برای شفاف سازی پوست محصولات بیشماری وجود دارند که بابت بعضی از این محصولات هزینه های سنگینی نیز متحمل می‌شوید و حتی ممکن است نتیجه دلخواهتان را نگیرید. در مقابل این موارد، محصولاتی نیز وجود دارند که هزینه‌ای مقرون به صرفه و تاثیر گذاری بالایی دارند. بیوآکوا یکی از این محصولات است.

چگونه پوست خوب داشته باشیم

پوست عالی تنها به DNA بستگی ندارد؛ در اصل عادت‌های ما و محصولات مراقبت پوستی که استفاده می‌کنیم بیشترین تاثیرگذاری را دارند. به تعداد افراد روی کره‌زمین سلیقه متفاوت در انتخاب محصولات پوستی وجود دارد. اما اکثر این افراد روی یک برند نام‌آشنا اتفاق نظر دارند و محصولات آن را توصیه می‌کنند. البته این افراد معتقد هستند که باید تمامی محصولات آرایشی و مراقب پوست خود را از فروشگاهی معتبر تهیه کنند. در ادامه شما را با یکی از پر فروش‌ترین برندهای محصولات پوستی در دنیا و یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها برای تهیه این محصولات آشنا می‌کنیم.

a5_35.jpg

بیوآکوا، نماد کیفیت و تنوع

بیوآکوا یکی از معتبرترین و پر فروش‌ترین محصولات مراقبت پوست و زیبایی در دنیا است. این محصول چینی از سال 2009 وارد بازار جهانی شد و توانست به خوبی با برندهای مطرح رقابت کند. این محصول فوق‌العاده در ایران نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفت و درصد فروش بسیار بالایی به دست آورد. یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاینی که خرید محصولات بیوآکوا را برای مصرف‌کنندگان ایرانی ممکن کرد، فروشگاه اسکین بازار است.

 این فروشگاه معتبر تمامی محصولات بایوآکوا را به صورت تک و عمده با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. مهم نیست در کدام نقطه از ایران زندگی می‌کنید، در هر زمان و مکانی که باشید می‌توانید تمام محصولات زیبایی و مراقبتی خود از این برند محبوب را از اسکین بازار تهیه کنید.

شاید با خود فکر کنید محصولات چینی نمی‌توانند توقعات شما را برآورده کنند و تاثیر چشمگیری داشته باشند. اما باید بگوییم که این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و توانسته تمامی مجوز های رسمی دنیا از جمله تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا یعنی FDA دریافت کند. این تاییدیه بالاترین مجوز در صنعت غذا و دارو در بین تمامی کشورهای دنیا است و دریافت آن نشان دهنده کیفیت بالا و اثربخشی محصولات این برند است.

 

ویژگی‌های محصولات بایوآکوا

محصولات بایوآکوا میزان اثربخشی بالایی دارند و می‌توانید با خیالی آسوده محصولات این برند را وارد روتین پوستی خود کنید. علاوه بر کیفیت بالا، تنوع زیاد محصولات تولید شده توسط این برند جهانی باعث شده تا هر کسی با هر سلیقه‌ای و با هر نوع پوستی بتواند از این محصولات استفاده کند. انواع ماسک‌های ورقه‌ای، کرم‌های شب و روز، کرم‌های کلاژن‌ساز، شامپو، صابون، نرم‌کننده، اسکراب، لوسیون، سرم طلای 24k و انواع مرطوب کننده‌ها، تنها بخشی از تولیدات این نشان تجاری هستند.

در کنار همه این موارد، قیمت بسیار مناسب محصولات بایوآکوا موجب شده هر کسی از هر قشر جامعه بتواند این محصولات را تهیه و پوست خود را به زیبایی و سلامت پوست نوزاد تبدیل کند. کافی است یکبار از محصولات این برند تهیه کنید تا نتیجه‌های اعجاب‌آور آن را ببینید.

ویژگی‌های یک روتین پوستی خوب

حفظ زیبایی، سلامتی و جوانی پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گذر زمان و بالارفتن سن، تغذیه، بیماری‌های کبدی و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، سبک زندگی و عوامل بسیار دیگری در تغییر ساختار پوست موثر هستند. هر کدام از این عوامل می‌توانند به تنهایی آسیب‌های جدی به پوست شما وارد کنند. پوست آسیب دیده سن شما را بیشتر از آنچه هست نشان می‌دهد که این امر تاثیر مستقیم بر اعتماد به نفس نیز دارد.

تنها راه‌ حل‌هایی که برای به تاخیر انداختن فرآیند پیری پوست وجود دارند، تغییر لایف‌استایل و استفاده از  روتین‌های مراقبت پوست است. برای آن که سرعت تحلیل پوست به کمترین میزان خود برسد، باید هم از درون و هم از بیرون بدن، مراقب آن باشید. تغذیه مناسب و دوری از استرس از عوامل درونی است که  بر کیفیت پوست شما تاثیر مستقیم دارد. استفاده مداوم از روتین پوستی با محصولات درجه‌یک عامل بیرونی است که تاثیر مستقیم بر شادابی و طراوت پوست شما دارد.

یک روتین پوستی برای آن که بیشترین تاثیرگذاری را بر پوست داشته باشد؛ باید با بهترین محصولات انجام شود. این محصولات باید از برند معتبری که بیشترین میزان رضایت را دارد، انتخاب شوند. یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی که حین انتخاب محصول خود باید دقت کنید، قیمت آن است. روتین پوستی نیاز به استمرار دارد و اگر این روتین اقتصادی نباشد؛ ادامه دادن آن بسیار دشوار می‌شود.

 

پوستی به شفافیت آبی اقیانوس تنها با بیوآکوا

محصولات بیوآکوا تمامی انتظارات شما را برآورده می‌سازند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب تمام آن چیزی است که برای روتین خود نیاز دارید که این موارد در تمامی محصولات بیوآکوا وجود دارند و این عاملی است که موجب جهانی شدن این برند شده است.

اما پیش از آن که برای خرید بایوآکوا اقدام کنید؛ از معتبربودن فروشگاه و اصالت کالاهای آن اطمینان پیدا کنید. البته پیدا کردن فروشگاهی با این مشخصات ممکن است دشوار باشد. خبر خوب این است که فروشگاه اسکین بازار از عرضه کنندگان معتبر محصولات مراقبتی بیوآکوا است. این فروشگاه آنلاین در طول فعالیت خود درصد بالایی از رضایت را از سمت کاربرانش کسب کرده است.

اسکین بازار به عنوان نماینده رسمی این برند به واردات محصولات بایوآکوا مشغول است. برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت اسکین بازار بروید، هر آنچه را نیاز دارید سفارش دهید و با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

خلاصه‌ای درباره باکیفیت‌ترین محصول پوستی دنیا  

پوست انسان در هرسنی و با هرجنسیتی نیاز به مراقبت دارد و این مراقبت باید مستمر باشد. مهم نیست در منزل هستید یا نه، مهم نیست باران ببارد یا خورشید بدرخشد، در هر صورت به مراقبت از پوست خود اهمیت دهید. برای پوست خود ارزش قائل باشید و بهترین محصولات پوستی را استفاده کنید.

 یکی از بهترین محصولات پوستی بازار که توانسته اعتماد افراد بسیاری از سراسر دنیا را جلب کند، محصولات بیوآکوا است. این برند مورد تایید متخصصان پوست آمریکا و اروپا است؛ پس با خیال راحت از آن استفاده کنید. فروشگاه اسکین بازار یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان محصولات این برند در ایران است که می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از آن‌ها تهیه کنید. امیدواریم مطالب ذکر شده را پسندیده باشید و روتین پوستی اقتصادی خود را تهیه کنید. اگر تجربه استفاده محصولات این برند جهانی و قدرتمند را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع واضح نیوز

چرا باید از سرم¬ های پوستی استفاده کنیم ؟

۱۰ بازديد

چرا باید از سرم­ های پوستی استفاده کنیم ؟

a4_oefc.jpg

اگر به دنبال زیبایی و جذابیت پوست خود بوده باشید، حتما نام سرم‌ های پوستی به گوش‌تان خورده‌است. همانطور که در هنگام بیماری بدن ما برای مراقبت به سرم نیاز دارد، پوست ما هم هر روز برای مراقبت و شفافیت به غذای غنی‌شده نیاز دارد. اما این غذا چیست؟!

سرم پوستی؛ نوع دیگری از محصولات آرایشی و زیبایی که وجود آن در کیف لوازم زیبایی هر خانم منحصر به فردی وجود دارد. خرید سرم ‌های پوستی علاوه‌بر اینکه یک حس تازگی و طراوت به پوست شما می‌بخشد، می‌تواند شما را از هر نوع وسایل غیر ضروری دیگر برای ترمیم و آبرسانی بی‌نیاز کند. در ادامه با انواع و فواید سرم‌های پوست آشنا خواهیم شد.

سرم پوستی غذایی سبک برای سلامتی پوست شما!

هر سلول زنده‌ای در بدن ما نیاز به تغذیه دارد. پوست بدن ما به‌خصوص صورت، بیشتر در برابر عوامل فرسایشی و آلودگی هوا قرار دارد. پس در مراقبت آن باید بسیار بکوشیم. برای مراقبت از سلامت پوست خود می‌توان از مناسب‌ترین سرم پوستی استفاده کرد. سرم ‌های پوستی مانند یک جنگجو به جنگ آلودگی‌ها و مشکلات پوستی می‌روند و قلمرو سلامت شما را حفظ خواهند کرد.

سرم‌ها محصولات رقیق‌شده و بسیار کاربردی هستند که به راحتی آب خوردن، روی پوست شما می‌نشینند و راحت نفوذ می‌کنند. پاکسازی اعجاب برانگیز این سرم‌ها، به مرور زمان مشکلاتی مانند آکنه، کک و مک، لکه‌های پوستی، خطوط ریز و غیره را برطرف خواهد کرد. معمولا سرم دو بار به‌صورت روزانه مصرف دارد اما شما می‌توانید بر اساس دستورالعمل آن یا حساسیت پوستی خود، دفعات مصرف را تغییر دهید. پس از استفاده از سرم برای نتیجه بهتر، نیاز است که از یک مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

فواید تاثیر شگفت‌انگیز سرم پوستی برای پوست

اگر سرم خود را به‌صورت درست استفاده و مناسب پوست خود انتخاب کنید، فواید بسیار زیاد و شگفت‌آوری خواهد داشت. تاثیرات سرم پوستی می‌تواند بنا به نوع پوست شما متفاوت باشد‌. درمان با این سرم‌ها شما را بسیار گفت زده خواهد کرد. برخی از فواید سرم پوستی به شرح زیر می‌باشد:

  • در مرحله اول شاید سرم‌ها شبیه مرطوب‌کننده‌ها به نظر برسند. اما سرم به‌صورت رقیق‌شده و سبک‌تر وجود دارد به‌ همین دلیل سریع‌تر و بهتر جذب می‌شود. سرم‌ها اولین محصولاتی هستند که بعد از پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دریافت نتیجه بهتر، پس از استفاده از سرم، بهتر است از یک تونر مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • اگر پوستی حساس دارید، سرم، خوراک پوست شما خواهد بود! سبکی و راحتی که سرم به صورت شما می‌بخشد، باعث محبوبیت آن می‌شود. همچنین برای افراد با پوست چرب و آکنه دار بسیار مناسب خواهد بود.
  • سرم پوستی می‌تواند چروک‌ها و خطور ریزی را که بر روی صورت شما ایجاد شده است، به مرور زمان التیام ببخشد و از بین ببرد. وجود ماده شفابخش رتینول در برخی از سرم‌ها، بر روی خطوط و مشکلات پوستی تاثیر می‌گذارد و برای پوست‌های ظریف بسیار مناسب است.
  • اگر در مقابل رادیکال‌های آزاد و یا پرتو‌های فرابنفش و آلودگی هستید، وقت آن رسیده است که با سرم پوستی به مراقبت از پوست خود بپردازید.

سرم ‌های پوستی با ترکیبات متفاوت و سودمند مانند ویتامین سی، چای سبز، رتینول، فرولیک اسید و ... مانند یک سد دفاعی از صورت شما مراقبت می‌کند تا همیشه زیبا و جذاب بدرخشید‌.

  • غلطت بالایی که سرم‌های پوست دارند باعث شده است که بعد از یک دوره استفاده متناوب، از نتایج آن بسیار شگفت‌زده شوید! استفاده از این محصول در کنار سایر محصولات به شما نشان خواهد داد که قدرت این سرم چقدر زیاد است و چه خاصیت بالایی دارد.
  • اگر می‌خواهید حس سبکی و لطافت برای پوست خود به ارمغان بیاورید تا بتواند پرواز کند، استفاده از سرم پوست مناسب بهترین راه خواهد بود! کافی است برای یک بار از این سرم‌ها استفاده کنید، نرمی و طراوت، بعد از استفاده بسیار مشهود خواهد بود.

 

 

 

سرم پوست مخصوص پوست شما

برای هر نوع پوست و هر نوع درمان و زیبایی، سرم‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام کاربرد مختلفی دارند. هر سرم بسته به نوع خود ترکیبات متفاوتی دارد که فرآیندهای گوناگونی را بر روی صورت شما پیاده خواهند کرد. انواع سرم‌های پوست به شرح زیر می‌باشد:

سرم پوست روشن‌کننده

اکثر ما به دنبال محصولاتی هستیم که پوست‌مان را روشن و شفاف کند. به همین منظور سرم روشن‌کننده با آنتی اکسیدان‌های قوی و مخصوص و همچنین عصاره قارچ جهت درخشان شدن، به شما پیشنهاد می‌شود.

سرم پوست ضد پیری

سرم‌های حاوی بکوچیول، مانند آب روی آتش عمل می‌کند و با قوی ساختن کلاژن، پیری و چروکیدگی پوست را به تاخیر می‌اندازد.

سرم پوست آبرسان

برای سلامتی و تازگی پوست وجود ویتامین B5 بسیار لازم است‌. خرید سرم‌ پوستی آبرسان این قابلیت را دارد که به مرور زمان با کمک کلاژن، صورت شما را آبرسانی و شفاف کند. هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات این سرم، به کاهش موقتی خطوط و چروک‌های ریز بسیار کمک می‌کند.

سرم پوست ترمیم‌کننده

این سرم با ترکیبات خاص خود دیوار سلول‌های قدیمی و از بین رفته پوست شما را می‌شکند و فرو می‌ریزد. همچنین باعث رشد و شادابی سلول‌های جدید بر روی پوست می‌شود.

جمع‌بندی

اگر به دنبال یک محصول فوق‌العاده سبک و کاملا کاربردی برای درمان و زیبایی پوست خود هستید، سرم‌ های پوستی گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. استفاده از چندین وسیله بهداشتی و آرایشی را کنار بگذارید و صورت خود را تنها با سرم پوستی مناسب در دوره‌های متوالی، درخشان و شفاف کنید. کافی است مناسب‌ترین سرم را تهیه کنید و روزی یک الی دو بار متناسب با نوع پوست خود و دستورالعمل سرم، استفاده نمایید.

به مرور شفافیت و زیبایی حیرت‌آوری را تجربه خواهید کرد. حتی ممکن است این سرم‌ها رفیق شفیق شما شوند و انواع سرم پوستی دیگر را در روتین پوستی روزانه خود قرار دهید. تهیه بهترین و استانداردترین محصولات پوستی از یک فروشگاه معتبر می‌تواند به سلامتی و همچنین زیبایی شما کمک شایانی کند. انتخاب سرم پوست مناسب از فروشگاه‌ معتبر اسکین بازار، به شما کمک خواهد کرد که بهترین روتین را داشته باشید و همیشه زیبا و خوش بدرخشید.

منبع : بازار نیوز

 

کابینت بازار؛ جشنواره خرید کابینت ممبران با ?? درصد تخفیف

۱۱ بازديد

کابینت بازار؛ جشنواره خرید کابینت ممبران با ?? درصد تخفیف

کابینت بازار با داشتن سابقه چندین ساله در طراحی و تولید کابینت فعالیت دارد، که با وجود تیم طراحان و کارشناسان خود بروزترین کابینت را با بهترین کیفیت و قیمتی بصرفه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر قصد تغییر دیزاین آشپزخانه خود را دارید، می توانید از جشنواره ?? درصدی کابینت بازار استفاده کنید و با کابینت هایی منحصربه فرد، آشپزخانه خود را به زیباترین شکل تغییر دهید. این سایت با تعهد کاری و سابقه کاری بسیار خوب در زمینه تولید و عرضه بهترین کانتر و کابینت اشپزخانه در کشور همیشه مفتخر بوده بهترین محصولات را به دست مشتریان خویش برساند و خود را متعهد دانسته که تا لحظه آخر در کنارمشتریان خود بماند و در خدمت آنان باشد.

معرفی کانتر آشپزخانه و کاربرد آن

در معنای لغوی کانتر به معنی پیش خوانی است که یک قسمت را از یک دیگر جدا می کند کانتر آشپزخانه در واقع نوعی از اپن است که در طراحی های مدرن و نوین پهن تر و عرضش بیشتر شده است. باید به این توجه کنیم که کانتری را انتخاب کنیم که کمترین فضا را اشغال کند و بیشترین کارکرد داشته باشد چون کانتر قلب آشپزخانه و در مواقع آشپزی کانتر می تواند.

جایی برای خرد کردن یا پوست کندن باشد حتی می توان کانتر بزرگ انتخاب کرده تا علاوه بر چیزهایی که گفتیم به عنوان میز غذا خوری نیز از آن استفاده کرد. در این مقاله توضیحاتی در مورد کانتر می پردازد.

کابینت ممبران مناسب برای کانتر

یکی از کابینتهای مناسب برای کانتر کابینت ممبران است که تنوع رنگ بالا و بهترین طرح ها و مدل ها را دارد با سبک های مختلف دکوراسیون نیز همخوانی دارد، علاوه بر آن قیمت ممبران بصرفه تر از انواع دیگر است. کابینت ممبران دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی بوده در این مقاله بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

کابینت ممبران و انواع ان

کابینت ممبران از متریال ممبران ساخته شده در واقع نوعی روکش پی وی سی است که بر روی مغزی هایی با جنس مختلف ام دی اف چوب یا نئوپان می تواند کشیده شود. انواع کابینت ممبران را میتوان با طرح و ابزارهای استفاده شده در آن تقسیم کرد. کابینت ممبران مدرن نوعی کابینت ممبران است این گروه از کابینت ها دارای طرح و نقش و منبت کاری های ساده تری بوده و رنگ های به کار رفته در آن نیز ساده و بدون سایه است.

کابینت ممبران کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک کابینت است بین کابینت ها زیبایی و اصالت کابینت چوبی آشپزخانه را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تا محیطی کاملاً سلطنتی و خاص را در یک گوشه از خانه ایجاد کند. این کابینت یکی از منحصر به فرد ترین کابینت ها است

بهترین رنگ کابینت ممبران

با دیدن تاریخچه به این پی میبریم که این کابینت محصول جدیدی به حساب می آید اما در مدت بسیار کوتاهی توجه ها را به خود جلب کرده است و به همین جهت سازندگان این سبک تنوع بیشتری در رنگ و طرح محصولات خود دادند بهترین رنگ های آن عبارت است از سفید و طلایی و گردویی و سفید صدفی است که خانمان را بسیار شیک و زیبا می کند.

در نتیجه این کانتر نوعی اپن است که میتوانیم بنابر کارکردی که از آن می خواهیم در اندازه پهن یا کمی پهن یکی را انتخاب کنیم و اینکه انواع مختلف کانتر ها را توضیح دادیم و فهمیدیم که کابینت ممبران برای کانتر بسیار مناسب است و رنگ ها و طرح های شیک و زیبایی دارد و لازم به ذکر است که در کانتری که میخواهیم انتخاب کنیم دقت کافی را داشته باشیم و بهترین جنس را انتخاب کرده و از آن استفاده کنیم.

انواع کانتر آشپزخانه

شما می توانید با سلیقه ای که دارید یکی از این نوع ها را انتخاب کنید. گرانیت نوعی کانتر آشپزخانه است این نوع کانتر فوق العاده با دوام است و برای طولانی مدت می توان از آن استفاده کرد. مزایای این کانتر عبارت است از تعمیر و نگهداری کم و مقاوم در برابر آب و حرارت و با دوام و ماندگار بودن است البته معایبی نیز دارد که عبارت است از نیاز به نصب حرفه ای و ممکن است درز داشته باشد.

کوارتز نوع دیگری از کانتراست که اگر به دنبال دوام و سبک بودن هستید کوارتز انتخابی بسیار مناسب برای شما است این کانتر به سختی خراش می خورد و باکتری یا ویروس را به دلیل متخلخل نبودن در خود نگه می دارد مزایای کوارتز عبارت است از نیاز نداشتن به تعمیر و نگهداری و تراشه یا ترک نخوردن به راحتی و سبک بودن و ساختاری غیر متخلخل است و معایب آن عبارت است از حساس بودن به گرما و نصب سخت و نسبت به سایر کانترها گرانتر است.

لمینت نوع دیگری از کانتر است که اولین و قانع کننده ترین دلیل برای در نظر گرفتن قیمت تقریباً بی رقیب آن است از مزایای آن می توانیم به بودجه پسند بودن و نصب آسان و ساده در نگهداری اشاره کرد و معایب آن عبارت است از لوکس به نظرنمی رسد و در برابر حرارت مقاوم نیست تعمیر آسیب غیرممکن است و درز های قابل مشاهده ای دارد.

سنگ مرمر نیز نوعی کانتر به حساب می آید که لوکس تر از آن کانتری وجود ندارد مزایای آن عبارت است از مقاوم در برابر حرارت و آب. معایب سنگ مرمر عبارت است از از نیاز به آب بندی منظم و به راحتی لک می شود تراش میخورد و ترک می زند و از جمله گرانترین گزینه ها است.

برای خرید کابینت می توانید با شماره تماس های ????????-??? و ??????????? تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان دکوراسیون خانه خود را بروز کنید. با مراجعه به سایت https://cabinetbazar.ir/ می توانید از نمونه کارها دیدن کنید و سپس با ایده خود و کارشناسان آشپزخانه رویایی خود را طراحی کنید.

منبع: مهر نیوز

 

عوامل مهم در انتخاب نوع کابینت

۱۱ بازديد

عوامل مهم در انتخاب نوع کابینت

بی شک هر آشپزخانه ای بدون کابینت ناقص به نظر می رسد. کابینت آشپزخانه افزون بر اینکه باعث زیبایی فضا می شود، همچنین نظم خاصی به محیط می بخشد‌. با طراحی کابینت مدرن زیبایی خانه خود را چند برابر کنید.

یکی از مهم ترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی انتخاب کابینت است. طراحی کابینت ممبران باید با دقت انجام شود.

اگر طراحی کابینت ممبران به درستی انجام نشود، دکوراسیون داخلی خانه بی نظم به نظر می رسد و هزینه زیادی را برای تعویض این کابینت ها را باید متحمل شوید.

به همین دلیل در قدم اول باید تمام جوانب را برای طراحی کابینت ممبران در نظر بگیرید تا بعدا باعث پشیمانی نشود.

 

عوامل مهمی در انتخاب نوع کابینت وجود دارند که برخی از آن عبارتند از:

توجه به رنگ و هماهنگی با دیگر وسایل منزل

هماهنگی و هارمونی بین تمام قسمت های خانه و دکوراسیون داخلی سبب زیباتر جلوه دادن خانه و آشپزخانه می شود. این موضوع در موقعیتی که آشپزخانه و نشیمن در یک سطح قرار دارند، بسیار مهم می شود. در این فضاها باید هماهنگی زیادی وجود داشته باشد چرا که اگر هارمونی و هماهنگی بین فضای نشیمن و آشپزخانه وجود نداشته باشد سبب بد قواره نشان دادن دکوراسیون خانه می شود.

توجه به سبک دکوراسیون منزل

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه مد، امروزه کابینت آشپزخانه در سبک های متعددی وجود دارند که دو سبک کلاسیک و مدرن از عمده ترین این نوع سبک ها هستند.

در واقع کابینت کلاسیک به کابینتی گفته می شود که با انواع تزئیانت و حکاکی های تجملاتی از قرن های گذشته ساخته می شود. طراحی کابینت ممبران و سبک چوب از رایج ترین نمونه های کابینت کلاسیک است.

طراحی کابینت مدرن که این روزها طرفداران زیادی نیز دارد، فاقد تزئینات مجلل و باشکوه است. در این نوع سبک تا حد امکان همه طراحی ها به صورت ساده انجام می شود. کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس از شایع ترین طرح های سبک کابینت مدرن است.

هر دوی این سبک ها اگر با دکوراسیون منزل و بقیه وسایل خانه هماهنگ و متناسب باشند، باعث آراستگی و شیک جلوه دادن خانه می شوند. اگر کابینت انتخاب شده با سبک دکوراسیون منزل هماهنگ نباشد، باعث ایجاد شلختگی و بی نظمی در دکوراسیون داخلی منزل می شود.

توجه به نور کافی

اگر نور کافی در فضای خانه و همچنین آشپزخانه باشد، سبب می شود تا محیط دلباز تر و تمیزتر به نظر برسد. نور کافی در آشپزخانه از خستگی شما تا حدودی جلوگیری می کند. اگر ساعت ها در آشپزخانه مشغول آشپزی هستید باید با طراحی کابینت مدرن با رنگ روشن نور و روشنایی کافی را برای آشپزخانه فراهم کنید. چنانچه آشپزخانه فاقد پنجره است می توان با طراحی کابینت ممبران و همچنین نورپردازی های حرفه ای در کابینت ها این روشنایی را به ارمغان آورد.

بهتر است برای فراهم کردن نور کافی در آشپزخانه از کابینت های براق با رنگ های روشن و با طراحی ساده استفاده کنید.

رنگ های تیره در طراحی کابینت مدرن باعث تاریکی آشپزخانه می شود و همچنین فضا را تنگ تر نشان می دهد‌. کابینت رنگ تیره همچنین فضای خانه را دلگیر کرده و همیشه باید در حال گردگیری کابینت ها باشید.

توجه به جزئیات کابینت و آشپزخانه

شاید در ابتدا نوع و طرح دستگیره های کابینت در طراحی کابینت ممبران چندان مهم به نظر نرسد، اما همین جزئیات ریز و کوچک گاهی سبب زیباتر شدن کابینت ها می شود و فضایی شیک را به ارمغان می آورد. می توانید در طراحی کابینت مدرن از دستگیره استفاده نکنید و یک فضای دلباز و بسیار منظم را به آشپزخانه خود راه بدهید. دستگیره های بلند که به صورت عمودی روی کابینت ها نصب می شوند، فضای آشپزخانه را باز تر جلوه می دهد.

توجه به جنس و متریال کابینت

از مهم ترین عواملی که باید هنگام طراحی کابینت به آن توجه کرد، جنس متریال به کار برده شده در ساخت کابینت است. بهتر است با توجه به این موقعیت محیط خانه مرطوب است یا خشک کابینت آشپزخانه را سفارش داد. بعضی از متریال های بکار رفته در طراحی کابینت در برابر رطوبت بسیار ضعیف عمل می کنند‌.

طراحی کابینت ممبران یا های گلاس مناسب برای محیط های مرطوب است، این کابینت ها در برابر رطوبت از خود مقاومت زیادی نشان می دهند و در اثر رطوبت تخریب نمی شوند.

تیم سازا دیزاین پیشگام در امر تولید کابینت ها و طراحی کابینت ممبران و دیگر کابینت ها است. سازا دیزاین مفتخر است در زمینه ساخت و طراحی انواع کابینت ها با شما همکاری کند.

 

حرف آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم شما را با عوامل مختلفی که ممکن است در انتخاب نوع کابینت تاثیر گذار باشد، آشنا کنیم. به هر حال بهتر است با توجه به موقعیت خانه خود و همچنین دکوراسیون داخلی و بودجه خود کابینت آشپزخانه را سفارش دهید. بی شک هر چقدر در امر طراحی کابینت ممبران و بقیه کابینت ها محتاط عمل کنید، نتیجه بسیار بهتری به دست می آید.

منبع: فالو نیوز

 

تعریف دعاوی خانوادگی

۱۱ بازديد

وکیل خانواده مشهد: دعاوی خانوادگی که از جمله حقوقی است که در قانون برای زوجین در قانون مدنی، قانون حمایت از خانواده، آیین دادرسی مدنی در رابطه با بخشی از پرونده ها و حتی قانون کیفری که شامل سیاست زندگی است، تعریف شده است. ، وظایف و شرایط و حقوق خانواده را تعریف می کند.

در ایران نیز مانند سایر کشورها، دعاوی خانوادگی در دادگاهی تخصصی به نام دادگاه خانواده رسیدگی می شود. رسیدگی به پرونده های خانواده بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی، قانون حمایت خانواده و مقررات مربوط در دادگاه خانواده انجام می شود. در واقع دادگاه های خانواده از جمله دادگاه های حقوقی هستند که منحصراً به دعاوی خانوادگی رسیدگی می کنند. حضور قاضی زن به عنوان قاضی مشاور جهت ارائه مشاوره و نظر به رئیس شعبه طبق قانون حمایت از خانواده الزامی است. در این مقاله به بررسی مسائل خانواده و مهم ترین قوانین حاکم بر حقوق خانواده می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید

https://did.li/PiK5q .

تعریف دعاوی خانوادگی

دعاوی خانوادگی همانطور که از نامش پیداست بخشی از اختلافات خانوادگی در مورد وضعیت خانوادگی است. وقتی زن و مرد با هم ازدواج می کنند و تشکیل خانواده می دهند، پس از تولد فرزند به ترتیب نقش همسر و پدر و مادر در کانون خانواده شکل می گیرد. هر کدام از این نقش ها در خانواده وظایفی دارند که باید به خوبی انجام شود. در صورتی که هر یک از طرفین به وظایف ناشی از نکاح عمل نکند، مسئول بوده و باید پاسخگو باشد و طرف مقابل می تواند با مراجعه به دادگاه خانواده، فرد را به انجام وظایف ناشی از نکاح وادار کند.

طبق قانون دعاوی خانوادگی مربوط به خانواده انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

وکیل خانواده کیست؟

در این قسمت به طور مختصر تمامی موارد مربوط به خانواده را برای شما توضیح می دهیم.

در واقع وکیل خانواده مواردی مانند مطالبه مهریه، نفقه زوجه، نفقه همسر، نفقه فرزند، حضانت فرزند، تقاضای ازدواج مجدد، الزامات تمکین، درخواست نفقه و ... را بررسی می کند. موارد مشابه در صورت لزوم

در اصل وکیل طلاق زیر مجموعه وکیل خانواده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این موارد می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و می توانید از هم اکنون نوبت وکیل و مشاوره حقوقی را رزرو کنید

 

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/169957/

http://y8space.com/activity-2/p/4860424/

https://sociallawy.com/story2711695/%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%82

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/351707/

https://www.deshraag.org/activity/p/596841/

https://dailygram.com/index.php/profile-55910/?link-id=438041

https://lessontoday.com/activity/p/2678325/

https://checkpointforarts.com/activity/p/847339/

https://www.acityexplored.com/activity/p/467301/

https://bandochoi.com/activity/p/2361697/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/3265744/

http://sqworl.com/j8g5s9

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/861146/

https://www.webtalk.co/n/44443377

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-vakilagah-com-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF

https://www.party.biz/forums/topic/132996/escort-services-in-dwarka-on-your-budget/view/post_id/588424

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/play-to-earn-nft-game-development-company?page=8

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

https://mail.party.biz/forums/topic/18746/independent-escorts-in-chennai/view/post_id/588425

https://cascade.org/node/6583?page=144#comment-84668

.