پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

۶۹ بازديد

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

قشم چت ,چت,چت روم

۷۳ بازديد

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

6 گام موثر براي ساخت و اجراي يك پرسشنامه آنلاينِ عالي

۵۹ بازديد
 
 

title

مي‌خواهيد بدانيد مشتري‌هاي شما در مورد كسب و كارتان چه فكري مي كنند؟ چه چيزي بيشتر مورد نياز آن‌هاست، از چه محصول و يا خدمتي رضايت دارند، بابت چه خدمات يا محصولاتي حاضر هستند مبلغي پرداخت كنند؟ به كمك آموزش ارائه شده در اين مطلب و فراگيري 6 گام براي اجراي موثر يك پرسشنامه آنلاين مي‌توانيد بهترين آن را تنظيم كنيد. فرقي ندارد از فمر ساز گوگل فرم براي اين كار استفاده مي‌كنيد يا از سيستم نظرسنجي تلگرام استفاده مي‌كنيد و يا از سايت‌هاي فرمساز خارجي مثل سروي مانكي و يا يك بستر داخلي و فارسي زبان مثل سايت جامع ويفرم ، اين 6گام همه جا به كار شما خواهد آمد!

در حالت خلاصه اين 6 راه در جدول زير براي شما مشخص شده است.

 

معرفي گام‌ها نام گام
گام اول

هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص كنيد

گام دوم

ليستي از سوالات را تهيه كنيد

گام سوم

از افراد دعوت به مشاركت كنيد

گام چهارم

پاسخ‌ها را جمع‌آوري كنيد

گام پنجم

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

گام ششم

يك گزارش تهيه كنيد

 

 

چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟

۷۰ بازديد

مي توان گفت براي تمام افراد دكوراسيون منزل اهميت زيادي دارد و اين موضوع تحقق پيدا نمي كند مگر با لوازم كادويي! لوازم كادويي را مي توانيد هم به كساني كه دوستشان داريد كادو بدهيد، هم با وجود آن ها خانه خود را تغييرات اساسي بدهيد.
به گزارش كاماپرس، بسياري از مردم در سراسر جهان به خصوص در ايران علاقه دارند كه به عزيزان خود در موقعيت هاي مختلف كادوهاي گوناگون بدهند. اين فرهنگ دوست داشتني، حس دلپذيري را هم براي كادو دهنده و هم كادو گيرنده به همراه مي آورد؛ چنانچه برخي از اين كادوها را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
برخي از افراد ممكن است در هنگام خريد كادو دچار سردرگمي مي شوند و اين كار را بسيار دشوار مي دانند. شما مي توانيد با استفاده از لوازم كادويي فانتزي مختلف دوستان خود را خوشحال كنيد. خريد لوازم كادويي مانند خريد گلدان يا استند آرايشي براي بسياري از دوستان شما لذت بخش است. شما مي توانيد به جاي خريد گل، يك گلدان به دوستان خود هديه دهيد كه آن ها هم از گياهان آبزي و هم ماهي ها همزمان لذت ببرند.

.

wmzi_c1.jpg

 

 

 

مزيت خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك
شما براي خريد كادو  ي خود دو راه متفاوت در پيش رو داريد يكي خريد حضوري از مغازه يا فروشگاه و ديگري خريد اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين.
خريد حضوري از نظر اينكه كادو را از نزديك ديده و آن را تهيه مي كنيد يك مزيت محسوب مي شود ولي هزينه رفت و آمد و صرف وقت زياد از معايب آن به شمار مي رود.
خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك يك انتخاب مناسب براي عزيزان شما به شمار مي رود. شما مي توانيد با مراجعه به سايت هايي كه لوازم كادويي فانتزي دارند و با انتخاب كالاي مورد نظر، آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. به اين صورت شما مي توانيد به راحتي بدون صرف وقت وهزينه زياد، گزينش درستي را انجام دهيد.
بايد براي تهيه لوازم كادويي شيك علايق فرد مورد نظر را بدانيد. اگر شما تيپ شخصيتي فرد را بدانيد، به راحتي مي توانيد كادوي خود را تهيه نماييد.


لوازم كادويي منزل
لوازم كادويي منزل در انواع و قيمت هاي مختلف وجود دارد. با خريد اين لوازم براي خود و يا عزيزانتان مي توانيد از زيبايي هاي آنها لذت ببريد. برخي از اين وسايل عبارتند از: تابلو دكوراتيو كه در اندازه هاي متفاوتي وجود دارند. مانند تابلو مدرن يا تابلو فرش كه ضمن آنكه برخي از اين لوازم كادويي چوبي و برخي پلاستيكي هستند ولي هر چه كه باشند داراي زيبايي و جذابيت هستند و فرد استفاده كننده از آن لذت مي برد. اگر مي خواهيد براي عزيزانتان لوازم كادويي فانتزي را به عنوان هديه انتخاب كنيد، مي توانيد به سادگي از سايت ويژن پلاست كالاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي با عرضه محصولات خود كه داراي استانداردهاي منطبق با اتحاديه اروپا، استانداردهاي زيست محيطي، مديريت ايمني و كيفيت است، عزيزان شما را خوشنود مي سازد. محصولات اين فروشگاه اينترنتي را شركت تهران پيلتن مي سازد.
محصولات اين فروشگاه آنلاين كه با فناوري پيشرفته تهيه مي شود، شامل لوازم منزل، لوازم كادويي فانتزي و لوازم آشپزخانه يا ماكت ماشين مي باشد. شما با انتخاب كالاهاي خود از سايت ويژن پلاست مي توانيد آن را در هر كجاي ايران كه باشيد درب منزل خود تحويل بگيريد. ويژن پلاست با ايجاد راه هاي ارتباطي از طريق واتس آپ به سوالات شما در خصوص محصولات خود پاسخ مي گويد. محصولات اين شركت خدمات پس از فروش دارد و پشتيباني نيز مي شوند.