سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

آيا مي‌توانم گواهينامه ISO را به‌عنوان يك شركت تازه وارد دريافت كنم؟

۴۴ بازديد

آيا مي‌توانم گواهينامه ISO را به‌عنوان يك شركت تازه وارد دريافت كنم؟

آره گواهينامه ISO براي هر شركتي با درآمد سالانه 250،000 پوند مناسب است.

گواهينامه ISO براي چه مدت معتبر است؟

هر ارائه دهنده متفاوت است. در اينجا در خدمات كيفيت ISO ، گواهينامه‌هاي ما به مدت يك سال معتبر هستند و براي اطمينان از تطابق شما با آن ، از بازرسي‌هاي مجدد سالانه براي بازآزمايي مجدد استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين ، ما همچنين بازديدهاي پشتيباني سالانه را ارائه مي‌دهيم تا در هر زمينه‌اي كه با آن دست و پنجه نرم مي‌كنيد ، پشتيباني بيشتري از شما ارائه دهيم. بنابراين عدم احراز هويت مجدد نادر است.

 

ما اعتقاد داريم كه بلوغ كامل يك سيستم مديريتي حدود سه سال طول مي‌كشد و در اين مرحله ، بيش از 90? از مشتريان به ارزشي كه سيستم مديريتي آن‌ها فراهم مي‌كند ، پي مي‌برند.

آيا راهي وجود دارد كه قبل از تعهد به صدور گواهينامه كامل ، گواهينامه خود را تجربه كنيم؟

بله ، مي‌توانيد ايده بهتري از گواهينامه ISO توسط:

 

آموزش ISO: شما خواهيد آموخت كه چگونه يك سيستم مديريتيم effectiveثر را به‌طور كامل پياده سازي و حفظ كنيد. در اينجا بيشتر بدانيد

مشاوره ايزو: ما مي‌توانيم با استفاده از آناليز GAP ، تعيين كنيم اكنون كجا هستيد و كجا بايد به انطباق برسيد. در طول انتصاب خود ، از مشاوره و مشاوره مشاوران ما بهره مند خواهيد شد. درخواست نقل قول.

چگونه مي‌توانيد از من در طي مراحل پشتيباني كنيد؟

ما به خاطر پشتيباني ما از ارزيابي اوليه تا صدور گواهينامه ISO و فراتر از آن ، به خود افتخار مي‌كنيم.

 

ما به همان اندازه كه نياز داريد پشتيباني مي‌كنيم:

 

مدير حساب تعيين شده: به شما يك مدير حساب اختصاص داده مي‌شود كه آماده است تا با هر گونه س questionsآل در مورد عملكرد روزمره استاندارد مديريت شما از شما پشتيباني كند.

دسترسي به منطقه مشتري ما: شما اطلاعات زيادي را در منطقه مشتري ما پيدا خواهيد كرد كه شامل فرم‌ها ، الگوها و يادداشت‌هاي راهنما مي‌باشد كه شامل وبينارها و دروس ويدئويي است.

بازديدهاي پشتيباني سالانه: بازديدهاي پشتيباني سالانه ما براي پشتيباني اضافي در مناطقي است كه از كمترين اعتماد به نفس برخوردار هستيد ، فراهم مي‌كند ، خواه اين اطمينان از انطباق شما با مميزي پس از اعتباربخشي مجدد داشته باشد و يا براي مديريت جلسه بررسي مديريت به كمك نياز داريد. اين بازديدها كاملاً انعطاف‌پذير بوده و شمارا به اطمينان از اطمينان از عملكرد روزمره سيستم مديريت خود هدايت مي‌كند.

آموزش ISO: همه دوره‌هاي آموزشي ما به منظور توسعه درك و توانايي شما در كار با يك سيستم مديريت موثر طراحي شده‌اند. اين كه آيا مي‌خواهيد در مورد هر يك از موارد جداگانه ياد بگيريد يا جنبه خاصي را بهتر درك مي‌كنيد ، ما آموزش حضوري و آنلاين را متناسب با سبك‌هاي مختلف يادگيري ارائه مي‌دهيم يك دوره را اينجا بخوانيد.

مشاوره ايزو: اگر احساس مي‌كنيد از پشتيباني بيشتري بهره مند مي‌شويد ، ما همچنين مشاوره ايزوي سفارشي را ارائه مي‌دهيم. همانند بازديدهاي پشتيباني سالانه ، اين روزهاي مشاوره توسط شما هدايت مي‌شود و مي‌تواند موضوعات مختلفي را پوشش دهد ، به‌عنوان‌مثال ، شما ممكن است بخواهيد دستگاه‌هاي موجود خود را بهبود ببخشيد ، نياز به پشتيباني بيشتري با سيستم حسابرسي خود داشته باشيد يا ديگر داخلي نداريد مهارت شما براي كار كردن با يك سيستم مديريتي به هر دليلي ، ما مي‌توانيم كمك كنيم.

آيا شما آموزش مي‌دهيد؟

آره همه دوره‌هاي آموزشي ما به منظور توسعه درك و توانايي شما در كار با يك سيستم مديريت موثر طراحي شده‌اند. خواه در حال پياده سازي باشيد يا از قبل درگير كار روزانه سيستم مديريت خود باشيد ، چيز جديدي براي يادگيري خواهيد داشت.

 

چه در كلاس ، چه بصورت آنلاين و چه در محيط ، ما روشهاي متنوعي براي آموزش متناسب با نيازهاي فردي يادگيري ارائه مي‌دهيم. در اينجا بيشتر بدانيد

ما قبلاً گواهينامه ISO داريم. آيا مي‌توانيم گواهينامه خود را به شما منتقل كنيم؟

آره براي كسب اطلاعات بيشتر كافي است با تيم ما تماس بگيريد.

 

همچنين مي‌توانيد در مورد چگونگي انتقال اتاق بازرگاني Black Country ، گواهينامه خود را به ما در مطالعه موردي ما بخوانيد.

ما قبلاً CHAS و Safe Contractor دريافت كرده‌ايم - چرا به گواهينامه ISO 45001 نياز داريم؟

استاندارد ISO 45001 از كل سيستم مديريت بهداشت و ايمني براي شركت پشتيباني مي‌كند. اين‌يك چارچوب براي مديريت سيستم ايمني و بهداشت به‌عنوان يك شركت ، ازجمله كار در داخل و خارج از سايت است. شركت‌هايي كه به‌طور مشترك سيستم ISO 45001 را با CHAS يا Safe Contractor اداره مي‌كنند ، مديريت بهداشت عمومي و ايمني كاركنان ، بازديد كنندگان و مشتريان خود را بسيار آسان‌تر مي‌كنند. اين شركت مجاز است هر جنبه‌اي از فعاليت‌هاي خود را كه ممكن است خطرات بهداشتي و ايمني را به همراه داشته باشد به هم پيوند دهد.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 45001 كسب كنيد.

ايمني در شهرهاي هوشمند

۳۹ بازديد

ايمني در شهرهاي هوشمند

ايمني شهر هوشمند موضوعي است كه در پروژه هاي در حال اجراي شهرهاي هوشمند در سرتاسر جهان ذهن متخصصين حوزه امنيت را درگير كرده است. در واقع نوع سكونت انسان در دهه هاي آينده دستخوش تغييرات بسياري خواهد شد و هوشمند سازي شهرها يك موضوع كاملا اجتناب ناپذير به حساب مي آيد. از نظر آماري جمعيت شهرها در سرتاسر جهان به سرعت در حال گسترش است و انتظار مي رود جمعيت كره زمين تا سال 2040 رشد 1.56 ميليارد نفري داشته باشد. با افزايش تعداد افراد ساكن  در شهرها، توانايي ايمن نگه داشتن همه افراد يك چالش فزاينده براي سيستم هاي مديريت شهري محسوب مي شود.

به همين دليل است كه شركت هاي فناوري در حال توليد محصولات و راه حل هايي با در نظر گرفتن اين شهرهاي آينده نگرانه هستند، زيرا واقعيت نزديكتر از آن است كه شما تصور مي كنيد. راه حل هايي كه مي توانند به مراقبت از اماكن عمومي و به اشتراك گذاشتن داده هاي بسيار دقيق به كارمندان و مسئولان شهري كمك كنند و شهرهاي هوشمند را قادر مي سازد تا تجربه و ايمني افراد ساكن در آنجا را بهبود ببخشند.

مباني اصلي كه زيربناي شهرهاي هوشمند را تشكيل مي دهند مبتني بر تكنولوژي هاي 5G ، هوش مصنوعي (AI) ، اينترنت اشيا (IoT) و ابر است. همه اين موارد به يك اندازه مهم است و اين فناوري ها در كنار هم مقامات شهري را قادر مي سازند تا بينش دقيق تري را نسبت به گذشته جمع آوري كنند و تجزيه و تحليل داده ها را در تصميم سازي آينده خود دخيل كنند. همچنين براي ايمني عمومي ، وجود اينترنت اشيا و سيستم هاي ابري يكي از بزرگترين عوامل براي بهبود كيفيت زندگي براي شهروندان خواهد بود.

در چند دهه گذشته ايده شهرهاي هوشمند راه طولاني را طي كرده اند، اما براي ايجاد ايمن يك شهر هوشمند ، آگاهي از موقعيت در زمان واقعي و همكاري بين سازمان ها، زمينه هايي بسيار مهم است كه بايد به عنوان يك اولويت توسعه يابند. ايمني شهر هوشمند در نهايت به معني استفاده از تكنولوژي هاي مبتني بر هوش مصنوعي براي ارتقا امنيت زندگي شهروندان ساكن در شهرهاي آينده است.

 دوربين هاي مدار بسته نوآورانه با اينترنت اشيا يكپارچه

مكان هاي عمومي بايد ايمن باشند ، چه پارك هايي با فضاي باز ، مراكز خريد يا جاده هاي اصلي شهرها . از رانندگان خطرناك گرفته تا حملات تروريستي ، جرايم كوچك در خيابان ها تا سرقت هاي بانكي با مشخصات بالا از جمله مواردي است كه مي تواند امنيت در فضاهاي گوناگون شهري را خدشه دار كند. در همين راستا دوربين هاي نظارتي نوآورانه با فناوري هاي اينترنت اشيا و ابري يكپارچه مي توانند به نوعي كمك كنند تا سريعتر نسبت به اين خطرات واكنش نشان داده و حتي در برخي موارد از جدي ترين حوادث جلوگيري شود.

متاسفانه در حال حاضر بسياري از سيستم هاي ايمني موجود در شهرها به شدت قديمي هستند و در بعضي جاها به فناوري فرسوده مانند دوربين هاي نظارت تصويري متكي هستند چرا كه بسياري از اين تكنولوژي ها  به جاي استفاده از مزاياي  تكنولوژي هاي امنيتي مبتني بر فضاهاي ابري از سيستم هاي داخلي استفاده مي كنند.

برنامه نويسي هوشمند براي ارائه بينش بيشتر

اين موضوعات اگرچه امروزه مشكلي اساسي ايجاد نمي كند ، اما به روزرساني امنيتي در آينده نزديك براي دولت ها و شوراها چالش برانگيزتر خواهد بود چرا كه تغيير هر دوربين مداربسته در يك شهر اقدامي عظيم است ، اما به نوبه خود ، انجام اين كار همه دوربين ها را قادر مي سازد تا به يك سيستم ابري يكپارچه متصل شوند ، و اطلاعات دقيق تري را فراهم مي كند كه مي تواند توسط برنامه نويسي هوشمند تجزيه و تحليل شود تا بينش بيشتري نسبت به آنچه در شهرها اتفاق مي افتد به مديران تصميم گير ارائه دهد.

همچنين اين نكته نيز حائز اهميت است كه فن آوري هاي فيزيكي كه در حال حاضر در بيشتر مناطق شهري وجود دارد فاقد رابط اتصال هوشمند ، قابليت همكاري و يكپارچه سازي مورد نياز شهرهاي هوشمند هستند. اين نكته را فراموش نكنيد : استفاده از فناوري هاي ديجيتال يك موضوع لوكس نيست بلكه يك ضرورت براي شهرهاي هوشمند آينده است.  هايك ويژن    

سيستم هاي نظارت شهر هوشمند

اين سيستم ها افراد فعال در يك تيم نظارتي را قادر مي سازد تا داده ها را از منابع مختلف در سطح شهر در زمان واقعي جمع آوري كنند و به محض وقوع از حوادث مطلع شوند. همچنين افزايش ارتباط و همكاري تضمين مي كند كه همه تيم هايي كه بايد از يك وضعيت مطلع شوند فوراً مطلع شوند.

به عنوان مثال ، يك سيستم نظارت هوشمند مي تواند زمان وقوع يك حادثه جاده اي را تشخيص دهد. اين نه تنها مي تواند نزديكترين آمبولانس را براي حضور در محل ، بلكه همچنين پليس محلي را براي اعزام افسران آگاه كند. يك سيستم پيشرفته كه مي تواند انحرافات جاده اي را تشخيص دهد و درعين حال مي تواند بلافاصله جاده هاي اطراف حادثه را ببندد و ترافيك را به مسيرهاي ديگر هدايت كند ، همه وسايل نقليه درحال عبور را در هدايت كند و از تجمع وسايل نقليه جلوگيري كند. نصب دوربين مدار بسته

كاملا واضح است كه بدون سيستم هاي ديجيتال ، تجزيه و تحليل الگوهاي حركات وسيله نقليه براي رفع مشكلات ازدحام ممكن است به خطر بيفتد . همچنين اين سيستم ها توانايي ايجاد نقشه هايي از مناطق جرم خيز در زمان واقعي را ممكن مي كنند و تجزيه و تحليل داده ها باعث مي شود كه پليس پيش بيني و مديريت موثرتر جمعيت راعملياتي كند. بنابراين كاملا واضح است كه شكل و ساختار پليس براي ايمني شهر هوشمند كاملا با آنچه كه امروز ما تجربه مي كنيم متفاوت خواهد بود.

فناوري هاي مبتني بر ابر

فناوري هاي مبتني بر ابر قابليت همكاري، مقياس پذيري و اتوماسيون را براي غلبه بر محدوديت هاي سيستم هاي امنيتي سنتي فراهم مي كنند. با استفاده از اين فناوري ، شهرهاي هوشمند مي توانند معماري سيستم هاي كاملاً باز را ايجاد كنند كه قابليت همكاري با سيستم هاي محلي و ساير سيستم هاي كلان متمركز مديريت شهري را فراهم مي كند.      تي وي تي

هوش مصنوعي ايجاد شده در سيستم هاي ابري نه تنها مي تواند با توجه به پيشرفت فناوري با گذشت زمان ، بينش بيشتري را براي انسان فراهم كند ، بلكه مي تواند با حداقل سرمايه گذاري در زيرساخت ها از هدر رفت سرمايه نيز جلوگيري كند.

نظارت هوشمند در دنياي واقعي

بگذاريد اين مورد را به ذكر يك مثال ادامه دهيم. در حال حاضر جمعيت مكزيكو سيتي تقريباً 9 ميليون نفر است ، اما اگر كل منطقه شهري در اين ناحيه را در نظر بگيريد ، اين تعداد به شدت افزايش مي يابد و به بيش از 21 ميليون نفر مي رسد. اين موضوع مكزيكو سيتي را به يكي از بزرگترين شهرهاي كره زمين تبديل مي كند. هفت سال پيش ، اين شهر براي اولين بار ابتكار عمل خود را در “شهر ايمن” ارائه داد و از آن زمان تاكنون در حال توسعه روش هاي جديدتر و هوشمندانه تري براي حفظ امنيت شهروندان خود است. براي مثال ، ابتكار عمل امنيتي مبتني بر ابر تأثير بسزايي در افزايش ايمني شهروندان اين شهر داشته است و  طي سه سال گذشته ، مكزيكو سيتي 58000 دوربين نظارت تصويري جديد در سراسر شهر، در فضاهاي عمومي و حمل و نقل نصب كرده است كه همه آنها به مركز C5 (فرمان ، كنترل ، رايانه ها ، ارتباطات و تماس با شهروندان) متصل هستند. دوربين حرارتي        دوربين اچ دي

اين راه حل افسران و همچنين عموم مردم را قادر مي سازد تا فيلم ها را از طريق يك برنامه تلفن همراه بارگذاري كنند تا به سرعت اطلاعات را به اشتراك بگذارند ، دوربين هاي ثابت ، فرسوده و بدنه خودرو نيز مي توانند يكپارچه شوند تا بينشي استثنايي در مورد عملكرد شهر ايجاد شود.

بنابراين پلت فرم هاي مبتني بر ابر مي تواند به راحتي ارتقا يابند و شامل جديدترين نوآوري هاي فن آوري مانند پلاك خواني ، نرم افزار تجزيه و تحليل رفتار، تجزيه و تحليل ويدئو و نرم افزار تشخيص چهره نيز هستند.  همه اين موضوعات به كاهش نرخ جرم و افزايش زمان پاسخگويي به حوادث در سالهاي گذشته منجر شده است.

 رويكرد مناسب به فناوري هاي ابري

تغيير به سيستم هاي مبتني بر ابر ، شهرهاي هوشمند را قادر مي سازد تا وابستگي به اتصال فيبر نوري را نيز از بين ببرند و از گزينه هاي مختلف اتصال به اينترنت و بي سيم استفاده كنند. اين موضوع مي تواند هزينه هاي توسعه زيرساخت هاي ارتباطات را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. بهترين دوربين‌ مدار بسته    

بنابراين شهرهاي هوشمند بايد در سالهاي آينده نه تنها پاسخگوي نيازهاي روز باشند بلكه بايد به شدت آينده نگرانه عمل كنند چرا كه در غير اين صورت مسئولان يكي از جنبه هاي اصلي يك شهر واقعاً هوشمند را از دست مي دهند. به همين دليل طراحان سيستم ها براي شهرهاي هوشمند بايد پايه هاي فناوري را هم اكنون به شكلي توسعه دهند  كه در آينده بتوانند به راحتي با پشتيباني از زيرساخت هاي جديد سازگار شوند. ايمني شهر هوشمند بدون استفاده از فناوري هاي ابري بي معني است و شما نمي توانيد از يك شهر هوشمند نام ببريد اما از تكنولوژي هاي نوين ابري در اين شهرها استفاده نكرده باشيد.

معماري سيستم باز براي ايمني شهر هوشمند

يك معماري سيستم باز براي شهرهاي هوشمند براي ارتقا فعاليت هايشان حياتي است. به عنوان مثال ، اين موضوع مي تواند شامل انتخاب يك برنامه واقعي ابر باشد كه مي تواند از دستگاه هاي محلي تحت مديريت ابر پشتيباني كند و مديريت آنها را به صورت خودكار انجام دهد. همچنين يك معماري سيستم باز براي شهرهاي هوشمند بسيار مهم خواهد بود تا بتوانند گستره عمليات خود را افزايش دهند و خدمات اضافي ارزش افزوده را به شهروندان به راحتي هر چه بيشتر ارائه دهند زيرا در سال هاي آينده  قابليت هاي بيشتري مبتني بر نيازهاي جامعه بوجود مي آيد. دوربين‌ مداربسته تحت شبكه   

نكته مهم در زمان امروز اين است كه پيشرفت در فناوري هاي ابري و اينترنت اشيا به حدي سريع است كه  مقامات شهري در حال حاضر گزينه هاي زيادي براي توسعه شهرهاي هوشمند خود بيش از هر زمان ديگري دارند.

نكته پاياني اين است كه اگرچه پياده سازي سيستم هاي مبتني بر ابر به سرمايه گذاري هاي گاها زيادي نياز دارد، اما با طراحي ويژگي هاي ايمني جديد، هزينه ها و چالش هاي كمتري در گذر زمان به سيستم مديريت يك شهر تحميل مي شود.

  1. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/10/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  2. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/8/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  3. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/6/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  4. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/12/Safety-in-smart-cities.html
  5. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/10/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  6. https://samyarweb.bloggerha.ir/Post/8/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  7. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/5/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  8. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/11/Safety-in-smart-cities.html
  9. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/9/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  10. https://webkaran.bloggerha.ir/Post/7/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  11. https://webinja.bloggerha.ir/Post/5/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  12. https://webinja.bloggerha.ir/Post/11/Safety-in-smart-cities.html
  13. https://webinja.bloggerha.ir/Post/9/Hybrid-cloud-application-in-video-management-software.html
  14. https://webinja.bloggerha.ir/Post/7/Can-video-analytics-really-be-smart.html
  15. http://shishekaran.avablog.ir/post/38/+4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  16. http://shishekaran.avablog.ir/post/36/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
  17. http://shishekaran.avablog.ir/post/34/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82
  18. http://shishekaran.avablog.ir/post/32/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  19. http://shishe-darb.avablog.ir/post/30/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  20. http://shishe-darb.avablog.ir/post/36/4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF

گواهينامه ISO چيست؟

۵۳ بازديد

گواهينامه ISO چيست؟

گواهينامه ايزو مهر گواهي شخص ثالث است كه توسط شركت مطابق با يكي از استانداردهاي بين‌المللي تهيه و منتشرشده توسط سازمان بين‌المللي استاندارد (ISO) اداره مي‌شود.

 

ISO يك سازمان غيردولتي بين‌المللي مستقل است كه متخصصان را براي به اشتراك گذاشتن دانش و توسعه استانداردهاي بين‌المللي كه از نوآوري پشتيباني مي‌كند و راه‌حل‌هايي براي چالش‌هاي جهاني ارائه مي‌دهد ، گرد هم مي‌آورد.

 

چرا گواهينامه ISO مي‌خواهم؟

صدور گواهينامه ISO به ذينفعان اصلي نشان مي‌دهد كه شما يك تجارت خوب مديريت‌شده ، ساختاريافته ، پايدار و آماده رشد داريد.

 

هر استاندارد ISO مزاياي خاص خود را دارد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ايزو 9001 به شما در اولويت قرار دادن مشتريان كمك مي‌كند

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

مزاياي مشترك در تمام استانداردهاي ISO شامل موارد زير است:

 

افزايش كارايي

هزينه‌هاي پايين‌تر

بهبود رضايت مشتري

كارمندان مشغول‌تر

كاهش خطرات

حق بيمه كاهش‌يافته است

كمك به مناقصات

با حفظ گواهينامه ISO ، تعهد سازمان خود را براي دستيابي به اهداف خود و افزايش اعتبار و اطمينان مشتري به محصول يا خدمات خود نشان مي‌دهيد.

هزينه گواهينامه ISO چقدر است؟

هزينه‌هاي صدور گواهينامه ISO بسته به‌اندازه سازمان و سطح واقعاً شركت ازنظر فرايندها و رويه‌ها متفاوت است. اگر تصميم داريد هم‌زمان بيش از يك استاندارد را پياده كنيد ، برخي از هزينه‌هاي ترجيحي در دسترس است. ما يك سرويس ساده و مقرون‌به‌صرفه با شرايط پرداخت انعطاف‌پذير ارائه مي‌دهيم. مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.

 

ازآنجاكه پيشنهاد‌ها ما سفارشي است و تعداد متغيرهايي كه مي‌توانند در هزينه اجرا تأثير بگذارند ، ما مايل هستيم با مشتريان بالقوه خود ملاقات كنيم تا قبل از تهيه هزينه‌ها ، آن‌ها را بهتر بشناسيم.

گواهينامه ISO چيست و آيا با گواهينامه ISO متفاوت است؟

در اصل ، دستگاه‌ها يكسان هستند و هركس به شما ايمان بياورد و نحوه انجام آن متفاوت باشد.

 

ISO يا گواهينامه ISO معتبر زماني ساخته مي‌شود كه شركت به‌وسيله استاندارد صادركننده معتبر UKAS يا معادل آن به استاندارد ISO و / يا BS دست‌يافته باشد. هر كشوري نسخه خاص خود را از UKAS (يعني در ايرلند INAB) دارد و اگرچه شبيه دولت نيست ، اما به‌عنوان يك‌نهاد حاكم براي شركت‌هاي صدور گواهينامه عمل مي‌كند.

 

گواهينامه ISO مجاز فقط پس از ارزيابي از يك سازمان معتبر در دسترس است و قادر به ارائه هيچ‌گونه كمك و پشتيباني نيست ، آن‌ها فقط مي‌توانند ارزيابي را انجام دهند و موفقيت يا شكست شمارا به دست آورند.

 

بااين‌حال ، ارائه‌دهندگان گواهينامه ISO مانند ما مي‌توانند در اجراي شما به‌طور كامل از شما پشتيباني كنند. پشتيباني ما شامل الگوهايي براي اسناد ، مشاوره در هنگام بازديد و پشتيباني تلفني است. ماسالي دو بار به شما سر مي‌زنيم. براي كمك به هر مسئله‌اي كه با آن روبرو هستيد و همچنين با حسابرسي سالانه تأييد مجدد ، از پشتيباني بازديد كنيد.

 

براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است. اگر شما به يك گواهينامه ISO احتياج داريد (به‌عنوان‌مثال اگر مشتري بالقوه ، اتحاديه صنفي يا نهاد نظارتي آن را درخواست كنيد) ، ما مي‌توانيم خدمات مشاوره ايزو را براي كمك به شما در تهيه سيستم مديريت خود براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر ارائه دهيم. اين به شما كمك مي‌كند شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش دهيد!

 

در مقاله ما مي‌توانيد بيشتر بخوانيد: "صدور گواهينامه در مقابل گواهينامه مجاز: پس به هر حال تفاوت چيست؟"

آيا شما مشاوره UKAS را ارائه مي‌دهيد؟

آره در هر كجاي سفر UKAS باشيد ، ما مي‌توانيم به شما در گرفتن گواهينامه معتبر UKAS در مدت زمان شش تا نه ماه كمك كنيم. در صورت نياز ، ما همچنين مي‌توانيم به شما كمك كنيم كه يك شريك معتبر براي ارزيابي تجارت خود داشته باشيد و در هنگام ارزيابي UKAS با شما باشيد.

 

لازم به ذكر است كه براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه ISO بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است.

 

اگر به گواهينامه معتبر UKAS نياز داريد ، مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.

 

نحوه راه اندازي كلاس مجازي و كلاس آنلاين

۵۱ بازديد

با توجه به شيوع كرونا اين روزها مدارس و موسسات آموزشي تعطيل شده‌اند و نياز به برگزاري كلاس آنلاين بيشتر از هر روز احساس مي‌شود تا دانش‌آموزان از مباحث درسي‌شان عقب نيفتند. آن‌ها نياز دارند حين برگزاري كلاس آنلاين با معلم خود در ارتباط باشند و سوالات‌شان را از او بپرسند. به همين خاطر امروز مي‌خواهيم به اين پرسش كه چگونه كلاس مجازي برگزار كنيم پاسخ بدهيم و سرويس‌هايي به شما معرفي كنيم كه نه تنها براي كلاس آنلاين كه براي برگزاري جلسات كاري آنلاين هم به كار شما مي‌آيد.

سرويس هاي مناسب براي راه اندازي كلاس مجازي و جلسات آنلاين

اولين سايت برگزاري كلاس آنلاين كه مي‌خواهيم به شما معرفي كنيم سايت اسكاي روم (SkyRoom) است. اين سايت رايگان نيست ولي در اين شرايط كه به خاطر كرونا خانه‌نشيني بهترين كار است امكاناتش را به مدت يك ماه رايگان كرده است. اين سايت در حالت غيررايگان بر اساس تعداد افرادي كه آنلاين هستند و ميزان ساعات برگزاري جلسات از شما هزينه دريافت مي‌كند و دو بخش معمولي و دانشگاهي – مدرسه‌اي دارد.

سرويس بعدي براي برگزاري كلاس مجازي سايت ايلرنو (elearno.ir) است. اين سايت يك كتابخانه ديجيتال است و امكانات آموزشي فوق‌العاده‌اي دارد.

كلاس مجازي با اسكايپ

سرويس بعدي اسكايپ است كه بايد اپليكيشنش را شما و بقيه افراد نصب كنيد (يا از سرويس وب آن استفاده كنيد). با اسكايپ مي‌توانيد تا ?? نفر را آموزش بدهيد. كافي است يك گروه تشكيل بدهيد و افراد را (كه قبلا عضو سايت شده‌اند) عضو گروه كنيد. البته براي استفاده از اسكايپ سرعت اينترنت شما مهم است.

كلاس مجازي با گوگل دوئو

سرويس بعدي كه مي‌تواند براي راه اندازي كلاس مجازي به شما كمك كند گوگل دوئو (Google Due) است كه به طور پيش‌فرض روي گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي نصب است. البته كاربران ديگر پلتفرم‌ها هم مي‌توانند آن را نصب كنند و از آن استفاده كنند. فقط با اين اپليكيشن مي‌توانيد با ? نفر ارتباط تصويري داشته باشيد نه بيشتر.

كلاس مجازي با اينستاگرام

در اينستاگرام هم امكانات جالبي براي برگزاري كلاس آنلاين يا جلسات آنلاين وجود دارد! اولا كه شما مي‌توانيد در اينستاگرام با ? نفر چت تصويري داشته باشيد. دوما كه برگزاري لايو مي‌تواند گزينه خوبي براي ارتباط با تعداد زيادي دانش آموز يا دانشجو باشد.

كلاس مجازي با واتس آپ

چت تصويري واتساپ هم براي جلسات آنلاين ? نفره مناسب است. شما ابتدا بايد با يك نفر چت تصويري كنيد و بعد ? نفر ديگر را به اين چت اضافه كنيد. به همين سادگي!

اين‌ها مواردي بودند كه با توجه به گسترش استفاده مردم از سايت هاي اجتماعي مورد استقبال واقع مي‌شوند. شما براي برگزاري كلاس مجازي يا جلسات آنلاين از چه سرويس هايي استفاده مي‌كنيد؟ اگر راه حل جديدي مدنظرتان است آن را از طريق بخش نظرات با ما و ساير كاربران سايت ناوك در ميان بگذاريد.

كلاس مجازي با ايلرنو (elearno.ir)

در پلتفرم برگزاري كلاس مجازي ايلرنو elearno.ir شما بدون نصب هيچ گونه نرم افزاري مي توانيد كلاس مجازي و كلاس آنلاين برگزار كنيد.

پلتفرم برگزاري كلاس مجازي ايلرنو از بيگ بلو باتن و اسكاي روم براي برگزاري كلاس مجازي استفاده مي كند و داراي امكانات گسترده اي مي باشد.

مي توانيد به سايت اين پلتفرم برگزاري كلاس مجازي در آدرس زير مراجعه كنيد:

ايلرنو پلتفرم برگزاري كلاس مجازي (elearno.ir)

 

 

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

۵۳ بازديد

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

دانلود آهنگ دنيا دادرسان به نام كوتا بياد با متن ترانه و آهنگ

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته از دنيا 

يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته

دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته

 

متن آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته :

ازت سر مي‌ زنه روزي يه بار يه كار عجيب
نميرسه به مقصد هيچ بار كجي
بدهكار پُررو تويي من طلبكار نجيب
حرف نميره تو كلت رو دور لجي

يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته
نميتوني‌ پيِ يه حرفو انقد نگيري
ميرم ولي‌ ديگه سراغ منو من بعد نگيري

توقع ندارم از يكي‌ مث تو كوتاه بياد
دل تو كوتاه بياد، كو تا بياد
لجو لج بازي‌ چيزيه كه هست ميون ما زياد
تو خودت با خودت نمي سازي

آي…
يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته
نميتوني‌ پيِ يه حرفو انقد نگيري
ميرم ولي‌ ديگه سراغ منو من بعد نگيري

ربوده اي ز من دل مرا چه مي‌توان كرد
تو حل نميكني‌ مشكل مرا چه مي‌توان كرد
من عاشق تو هم به همه حال چه مي‌توان كرد
جانم بگو با اين غم و خيال چه مي‌توان كرد
چه مي‌توان كرد

يه آب خوش از گلومون پايين نرفته
يه روز و بذار نجنگيم يه روز در هفته
نميتوني‌ پيِ يه حرفو انقد نگيري
ميرم ولي‌ ديگه سراغ منو من بعد نگيري

منبع  :  دانلود آهنگ يه آب خوش از گلومون پايين نرفته