سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ترك مواد افيوني و ترياك

۴۴ بازديد

ترك مواد افيوني و ترياك

 

مواد مخدر يا ترياك هستند كه براي درمان درد استفاده مي شوند. اصطلاح مواد مخدر به هر دو نوع دارو اشاره دارد.

 

اگر پس از مصرف زياد چند هفته يا بيشتر اين داروها را  قطع كنيد ، تعدادي از علائم را خواهيد داشت. به اين مي گويند خروج.

 

علل

در سال 2018 در ايالات متحده ، حدود 808،000 نفر در سال گذشته از هروئين استفاده كرده اند. در همان سال ، حدود 11.4 ميليون نفر از داروهاي مسكن مخدر بدون نسخه استفاده كردند. مسكن هاي مخدر عبارتند از:

ترياك

كدئين

هروئين

هيدروكودون (ويكودين)

هيدرومورفون (Dilaudid)

متادون

مپريدين (دمرول)

مورفين

اكسي كدون (Percocet يا Oxycontin)

اين داروها مي توانند وابستگي جسماني ايجاد كنند. اين بدان معناست كه فرد براي جلوگيري از علائم ترك به دارو متكي است. با گذشت زمان ، مقدار بيشتري از دارو براي همان اثر مورد نياز است. به اين مي گويند تحمل دارو.

 

اين كه چقدر طول مي كشد تا از نظر جسماني وابسته شويم ، براي هر فرد متفاوت است.

 

هنگامي كه فرد مصرف داروها را متوقف مي كند ، بدن به زمان نياز دارد تا بهبود يابد. اين باعث علائم ترك مي شود. هر زمان كه مصرف طولاني مدت متوقف يا قطع شود ، ممكن است خروج از مواد افيوني رخ دهد.

 

علائم اوليه ترك شامل موارد زير است:

 

تحريك

اضطراب

دردهاي عضلاني

افزايش پارگي

بيخوابي

آبريزش بيني

تعريق

خميازه

علائم دير هنگام ترك شامل موارد زير است:

 

گرفتگي شكم

اسهال

مردمك هاي متسع شده

برآمدگي غاز

حالت تهوع

استفراغ

اين علائم بسيار ناراحت كننده هستند اما تهديد كننده زندگي نيستند. علائم معمولاً در عرض 12 ساعت از آخرين مصرف هروئين و در عرض 30 ساعت از آخرين تماس با متادون شروع مي شود.

 

امتحانات و آزمونها

ارائه دهنده مراقبت هاي بهداشتي شما يك معاينه فيزيكي انجام مي دهد و در مورد سابقه پزشكي و استفاده از مواد مخدر سوال مي پرسد.

 

آزمايش ادرار يا خون براي غربالگري داروها مي تواند مصرف مواد افيوني را تأييد كند.

 

ساير آزمايشات بستگي به نگراني ارائه دهنده شما براي مشكلات ديگر دارد. آزمايشات ممكن است شامل موارد زير باشد:

 

شيمي خون و آزمايش عملكرد كبد مانند CHEM-20

CBC (شمارش كامل خون ، اندازه گيري گلبول هاي قرمز و سفيد خون و پلاكت ها ، كه به لخته شدن خون كمك مي كند)

 

منبع: ترياك ترك و سم زدايي در مركز مشاوره گپچه

 

اجاره آپارتمان مبله در استانبول

۴۶ بازديد

كساني كه به استانبول سفر مي كنند، به دلايل مختلفي اقدام به اجاره آپارتمان مبله  در استانبول مي­كنند، برخي از آنها ممكن است به دنبال دريافت اقامت باشند و برخي ديگر براي كار و تحصيل به اين شهر سفر كرده باشند. لذا تقاضا براي اين نوع آپارتمان مبله ها فراوان است و ما در اين مقاله بيشتر به جزئيات آن پرداخته ايم.

 

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

 

اگر به دنبال اجاره خانه در استانبول به صورت موقتي هستيد پس تا آخر اين مطلب همراه ما باشيد. استانبول يكي از شهرهاي جذاب و توريست پذير است كه همه ساله ميليونها مسافر و جهانگرد از سراسر دنيا به آنجا سفر مي­كنند. از اين رو آپارتمان مبلههاي اجاره اي فراواني در اين شهر براي مسافران در نظر گرفته شده اند كه به صورت كاملا  در اختيار توريست ها قرار مي­گيرند و با توجه به قيمت هاي نجومي هتل ها و نيز محدوديت هاي رفت و آمد و ...، آپارتمان مبله هاي  طرفداران بيشتري دارند.

كساني كه به اين شهر سفر مي كنند، به دلايل مختلفي اقدام به خريد خانه در استانبول در تركيه مي­كنند، برخي از آنها ممكن است به دنبال دريافت اقامت باشند و برخي ديگر براي كار و تحصيل به اين شهر سفر كرده باشند. لذا تقاضاهاي فراواني براي اجاره آپارتمان مبله هاي كوچك و بزرگ در مناطق مختلف استانبول وجود دارد.

m1_21d4.jpg

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

دلايل مختلف خريد آپارتمان مبله در استانبول تركيه توسط گردشگران

 

استانبول از جمله شهرهاي فوق العاده زيبا و ديدني تركيه است كه خيلي از افراد با سفر به اين شهر ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي و كار به آنجا مهاجرت كنند، چرا كه هم موقعيت تجاري مطلوبي در جهان دارد و هم از جاذبه هاي طبيعي و توريستي فوق العاده اي برخوردار است.

اگر مي خواهيد اين شهر را براي كار و زندگي انتخاب كنيد، بهتر است پيش از هر چيزي، تحقيق و تفحصي جهت كسب اطلاعات كافي راجب هزينه اجاره آپارتمان مبله در استانبول و ساير هزينه هاي اين شهر به دست آوريد. به طور كلي استقبال چشمگير افرادي كه مايل هستند اقامت اين كشور را داشته باشند، موجب شده تا بازار خريد و فروش و اجاره هر نوع ملكي از خانه و ويلا گرفته تا آپارتمان مبله  و آپارتمان مبله هاي تك نفره، در استانبول و ساير شهرهاي اين كشور در سال هاي اخير بسيار پر رونق گردد.

قيمت اجاره آپارتمان مبله ساليانه در استانبول

 

قيمت ارزان ترين  قيمت خريد ملك در استانبول  در اسنيورت تقريبا از 1500 لير در ماه شروع شده و با لوازم از 2000 لير مبالغ گفته شده براي اجاره ساليانه به پرداخت به صورت ماهيانه است. در ساير مناطق اجاره آپارتمان مبله كاملاً متفاوت است  مثلاً در مناطق مركزي استانبول مانند شيشلي يا ماسلاك اجاره آپارتمان مبله بدون لوازم ان شش هزار لير است و با لوازم از هشت هزار لير شروع مي شود. البته گفتني است كه هزينه هاي زندگي در اين شهر لوكس و زيبا، تنها هزينه هاي مربوط به اجاره يا خريد آپارتمان مبله و خانه نيست، بلكه خورد و خوراك، حمل و نقل و ... نيز وجود دارد، اما با يك حساب سرانگشتي مي توان متوجه شد كه هزينه اجاره آپارتمان مبله و ساير هزينه ها در اين شهر نسبت به تهران خودمان بسيار پايينتر است.

 

قيمت اجاره آپارتمان مبله  در استانبول

قيمت خريد آپارتمان  در شيشلي استانبول بر اساس متراژ، محله، نزديكي به سرويس ها و خدمات شهري و برخي فاكتورهاي ديگر متغير مي باشد. ارزانترين آپارتمان مبله هاي اين شهر در ايلچه‌هاي آرناووت كوي و اسنيورت اجاره داده ميشوند. در اين مناطق عمدتا بناهاي مسكوني نوساز بوده و در كل بافت جديد شهري به شمار مي روند. اصلي ترين دليل پايين بودن اجاره ها در اين مناطق هم دوري از مركز شهر مي باشد. گران قيمت ترين و لوكس ترين آپارتمان مبله هاي اين شهر زيبا و پر طرفدار هم در محله هاي بشيكتاش، باكركوي ، شيشلي، اسكودار و سارير قرار گرفته است. اجاره آپارتمان مبله در اين  مناطق عمدتا ماهانه به بيش از 8000 لير مي‌رسد.

اجاره روزانه هفتگي و ماهيانه آپارتمان مبله در استانبول

 

براي اجاره روزانه آپارتمان مبله در استانبول معمولاً مناطقي مثل تكسيم و يا اسنيورت انتخاب مي شود چون به نسبت به ساير مناطق فراواني آپارتمان مبله بيشتر و قيمت مناسب تر است. قيمت اجاره آپارتمان مبله به صورت روزانه كاملاً وابسته به تاريخ تعداد نفر و مدت اقامت است و همچنين منطقه كه شامل اجاره را انجام دهيد. معمولا اجاره آپارتمان مبله براي يك نفر در منطقه تكسيم به صورت روزانه به شكل ميانگين از شبي 150 ليرشروع مي شود به بالا ولي در صورتي كه شامل مورد زمان بيشتري بخواهيد بمانيد اين هزينه كمتر مي شود و شامل تخفيف  مي باشد. مثلا اگر بخواهيد همين آپارتمان مبله را بصورت يك ماهه اجاره كنيد هزينه آن تقريباً حول و حوش پنج هزار لير مي شود. اما قيمت ها در منطقه غرب استانبول اسنيورت و بيليك دوزو براي آپارتمان مبله ها كمي بالاتر است براي اينكه معمولاً اين آپارتمان مبله ها  نوساز با لوازم شيك قرار هستند و حداقل از شبي ???  لير براي اجاره روزانه آپارتمان مبله مبلغ شروع مي‌شود و براي ماهيانه حداقل 5000  لير مي باشد

 

مزاياي اجاره آپارتمان مبله در استانبول

 

امروزه بسياري از كساني كه به دنبال رونق كسب و كار و تجارت در تركيه هستند، شهر استانبول را براي اين كار انتخاب مي كنند. چرا كه شهري فوق العاده زيبا، مدرن، و اقتصادي براي كار و زندگي در تركيه محسوب مي شود. اين شهر در سال هاي اخير  مقصد اكثر ايرانيان براي گردش و تفريح و نيز شروع كار و تجارت بوده است. در اين كلان شهر با جمعيتي غالب بر ?? ميليون نفر و ميزان گردشگر بالا كه بيشتر آن ها هم قشر جوان هستند، همواره ميزان تقاضا براي اجاره و خريد هر گونه ملك بالاست. بسياري از اين گردشگران با حضور موقت در استانبول به بررسي شرايط كار و زندگي در آن مي پردازند تا اگر مطابق نظرشان بود براي اقامت دائمي در اين شهر اقدام كنند و در اين تايم موقتي اجاره خانه در استانبول بهترين گزينه است.

بهتر است اينگونه بيان كنيم كه چنانچه تركيه به بدن انسان تشبيه شود، استانبول قلب تپنده آن است. اين شهر بزرگترين و مدرن ترين شهر تركيه است كه بسياري از سرمايه گذاران و بازرگانان مشهور و به نام دنيا در آن كسب و كار خود را راه اندازي و رونق بخشيده اند و همه نوع امكاناتي از جمله شعب تمامي برندهاي معروف دنيا مثل برندهاي مشهور پوشاك و لوازم خانگي، شكلات، خودرو و ... در آن حضور فعال دارند. از اين رو استانبول به يكي از بكر ترين و بروز ترين شهرهاي جهان تبديل شده است كه افراد بسياري خواهان سفر به آنجا و حتي كار كردن و گذران زندگي در اين شهر لوكس و زيبا هستند.

 

مزاياي اجاره آپارتمان مبله در استانبول

 

 

 

 

چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

۴۷ بازديد

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

۳۴ بازديد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

۴۱ بازديد

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

۳۹ بازديد

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

وقتي خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون ظاهر مي شوند، با آزمايش تصوير تلويزيون، بررسي اتصالات كابل ها و بررسي عملكرد صحيح تلويزيون هاي خارجي، دليل اصلي را شناسايي كنيد. بررسي كنيد كه خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون متحرك مي باشند يا دائمي؟

اگر خطوط متزلزل مي شوند، منبع ورودي كابل اتصال را بررسي كنيد تا ببينيد كه به درستي وصل شده اند. كابل ها را جدا كرده و دوباره وصل كرده و تصوير را بررسي كنيد.

كانال هاي مختلف تلويزيون را بررسي كرده و ببينيد كه خطوط عمودي يا افقي روي همه كانال ها وجود دارد. اگر اين اين بود، ورودي هاي مختلف تلويزيون را هم امتحان كنيد تا مطمئن شويد كه خطوط در همه آن ها ديده مي شوند يا خير.

اگر خطوط در همه ورودي ها وجود دارد، يك بررسي تصوير را اجرا كنيد.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون سامسونگ

براي بررسي تصوير در تلويزيون سامسونگ گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

پشتيباني> خود بررسي> آزمايش تصوير

Settings> Support> Self Diagnosis> picture test

تلويزيون شما اسكن خود را شروع مي كند. تصوير تستي روي صفحه تلويزيون شما ظاهر مي شود. اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون سامسونگ و يا خطوط افقي بوديد بايد از يك كارشناس براي بررسي اشكال و تعمير تلويزيون سامسونگ خود كمك بگيريد. سرويس تي وي سال هاست كه تعمير تلويزيون سامسونگ را در سريع ترين زمان ممكن انجام ميدهد و با وجود اينكه نمايندگي تلويزيون سامسونگ ناست توانسته است در سال هاي گذشته به صدها هزار نفر از مشتركين سامسونگ كه ضمانت تلويزيون آن ها به پايان رسيده است خدمات ارائه كند.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون ال جي

براي بررسي تصوير در تلويزيون ال جي گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

به منوي تنظيمات> تصوير> بررسي تصوير برويد.

Settings > Picture> pictur test

اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون ال جي و يا خطوط افقي بوديد و ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده، بايد از نمايندگي تلويزيون ال جي براي تعمير تلويزيون ال جي خود كمك بگيريد و اگر ضمانت تلويزيون شما با پايان رسيده است ميتوانيد از طريق تماس تلفني و يا به صورت آنلاين درخواست خود را در سرويس تي وي ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند.

نحوه بررسي تصوير در تلويزيون سوني

دكمه MENU را در ريموت كنترل فشار دهيد؛ بعد به مسير زير برويد:

Apps> Help

در زير Top support solutions گزينه Problem diagnosis را انتخاب كنيد. اگر اين گزينه را نداريد به مرحله بعد برويد.

مسير زير را انتخاب كنيد:

Picture> Sound symptoms

بعد گزينه start را انتخاب كنيد. تلويزيون شما گروه اي از تصاوير و صداها را براي آزمايش صفحه نمايش و صدا پخش مي كند.

براي لغو بررسي تصوير، دكمه Back را در ريموت كنترل فشار دهيد.

در پايان آزمون روي صفحه تلويزيون شما پيامتست تصوير و صدا كامل است!ظاهر مي شود.

گزينه Finish را براي پايان بررسي تصوير تلويزيون سوني انتخاب كنيد.

براي تكرار بررسي تصوير، گزينه Restart the test يا Start again را انتخاب كنيد.

ما در سرويس تي وي سالهاست كه خدمات تلويزيون سوني را به مراجعين تلويزيونات سوني ارائه ميكنيم و اگر براي تعمير تلويزيون سوني خود به كمك نياز داشتيد كافيست به صورت آنلاين و يا تلفني درخواست خود را ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند. اگر ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده ميتوانيد با نمايندگي تلويزيون سوني تماس بگيريد تا بدون دريافت هزينه اشكال تلويزيون شما را حل كنند.

اگر خطوط در همه كانال ها ظاهر مي شوند اما نه در همه ورودي ها و برنامه ها:

در اين حالت، مسئله به احتمال زياد خود تلويزيون است امكان دارد ورودي كابل ها شل يا خراب شده باشند و در نتيجه به احتمال زياد به خدمات تعمير تلويزيون نياز داشته باشد.

قبل از درخواست خدمات تعمير، سعي كنيد تلويزيون را به تنظيمات كارخانه برگردانيد. اين به شما كمك مي كند تا مشخص كنيد اشكال از نرم افزار يا سخت افزار است. براي اين كار به منو زير برويد:

Settings > General

گزينه Reset to Initial Settings را كليك كنيد.

براي ريست تلويزيون، دستورالعمل هاي نمايش داده شده را دنبال كرده و بعد تلويزيون را دوباره راه اندازي كنيد.

توجه: در مراحل رسيت تلويزيون از شما رمز تلويزيون درخواست مي شود. اگر رمز را تغيير نداده باشيد به صورت پيش فرض 0،0،0،0 يا 1،2،3،4 خواهد بود.

خيلي از مواقع دليل خطوط عمودي يا افقي در صفحه تلويزيون، قطع شدن اطلاعات تصوير به علت اشكالات است كه بر اثر كاركرد طولاني مدت تلويزيون و يا عواملي مثل ضربه خوردن به تلويزيون به وجود مي آيند. بعضي از مواقع اشكال ظاهر شدن خطوط افقي و عمودي روي تصوير تلويزيون، قابل تعمير بوده و بعضي از مواقع تنها راه چاره تعويض پنل تلويزيون است كه هزينه زيادي در بر خواهد داشت و گاهي مقرون به صرفه نيست؛ اما در هر صورت كار تعويض پنل تلويزيون بسيار حساس است و بايد حتما توسط تعميركار متخصص و مجرب انجام شود.