سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

۸۰ بازديد

پيامك تبليغاتي براي كارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامك تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا كسب و كار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامك تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديك شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به كسب و كاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد كه كارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند كه بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامك تبليغاتي استفاده كنند.

اما خوب كارواش ها هم براي بهبود وضعيت كسب و كارشان از پيامك تبليغاتي استفاده ميكنند.

مسلما در بازه ي زماني كوتاهي متوجه خواهيد شد كه رونق كسب و كار در كارواش ها و تعداد مشتري هايي كه جوياي خدمات از كارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه استفاده از پيامك تبليغاتي براي كارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامكي، اين است كه سود دهي كسب و كارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را كسب كنيد.

اما مسلما استفاده از پيامك تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت كه با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامك تبليغاتي كسب و كار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول كسب و كار يك كارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي كارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري كرده است؟

تصور كنيد كه شيوه هايي مانند پخش تراكت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري كه در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله كم كردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يكي از ابزارهايي كه به كاهش چشم گير هزينه ها كمك ميكند ارسال پيامك تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامك تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد كه قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يكي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، كه طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامك ها توسط كاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چك ميكند، پس اين يك موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي كه اس ام اس ماركتينگ يا همان تبليغات پيامكي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

كابردهاي ويژه و مهم پيامك تبليغاتي براي كارواش ها؟

از جمله مهم ترين كارهايي كه مي توانيد با پيامك تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در كارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي كارواش تان همراه با خدماتي كه ارائه مي دهد:

اين كار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي كه در يك محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط كافي است  شماره هايي كه در بانك هاي سامانه پيامكي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب كنيد و اقدام به ارسال كنيد.

ميتوانيد از بانك هاي مختلف مانند بانك شماره منطقه اي، محله اي، كد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده كنيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در كارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يك قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامك تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در كارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر كنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامك ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي كه اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي كنيد.

يك سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشكلات را براي كاربران مرتفع كند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامكي مديانا كليك كنيد.

 

6 گام موثر براي ساخت و اجراي يك پرسشنامه آنلاينِ عالي

۶۹ بازديد
 
 

title

مي‌خواهيد بدانيد مشتري‌هاي شما در مورد كسب و كارتان چه فكري مي كنند؟ چه چيزي بيشتر مورد نياز آن‌هاست، از چه محصول و يا خدمتي رضايت دارند، بابت چه خدمات يا محصولاتي حاضر هستند مبلغي پرداخت كنند؟ به كمك آموزش ارائه شده در اين مطلب و فراگيري 6 گام براي اجراي موثر يك پرسشنامه آنلاين مي‌توانيد بهترين آن را تنظيم كنيد. فرقي ندارد از فمر ساز گوگل فرم براي اين كار استفاده مي‌كنيد يا از سيستم نظرسنجي تلگرام استفاده مي‌كنيد و يا از سايت‌هاي فرمساز خارجي مثل سروي مانكي و يا يك بستر داخلي و فارسي زبان مثل سايت جامع ويفرم ، اين 6گام همه جا به كار شما خواهد آمد!

در حالت خلاصه اين 6 راه در جدول زير براي شما مشخص شده است.

 

معرفي گام‌ها نام گام
گام اول

هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص كنيد

گام دوم

ليستي از سوالات را تهيه كنيد

گام سوم

از افراد دعوت به مشاركت كنيد

گام چهارم

پاسخ‌ها را جمع‌آوري كنيد

گام پنجم

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

گام ششم

يك گزارش تهيه كنيد

 

 

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

۶۹ بازديد

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

  • معرفي شركت

شركت پتروسپنتا آذر با نام تجاري پتروساكو با تكيه بر دانش متخصصان شركت و همچنين با تجربه‌اي قريب به 20 سال توانسته است نام نكويي در زمينه توليد، واردات و تامين تجهيزات نفت و گاز از خود برجاي گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بي ترديد خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شريان‌هاي مهم اقتصادي كشور و از سرمايه‌هاي ارزشمند ملـي بـه شـمارمي‌روند. بنابراين لازم است مجموعه‌هاي كارفرمائي، پيمانكـاري و بهـره بـرداري احسـاس مسئوليت نموده و ازمحصولات و ادواتي استفاده كنند كه از پيشرفته‌ترين فناوري‌هـا برخوردار بوده و معتبرترين استانداردهاي روز دنيا را دارد.

يكي از بخش‌هاي اصلي تشكيل دهنده يك مجموعه طراحي پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، بخش پايپينگ مي‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترين قسمت از مجموعه پايپينگ است كه بخش وسيعي از طراحي پروژه‌ها را  به خود اختصاص مي‌دهد و داراي انواع مختلفي است. بطور كل لوله‌ها در بخش صنعتي به دو دسته لوله‌هاي فلزي و لوله‌هاي غيرفلزي تقسيم مي‌شوند كه هركدام كاربردهايي متفاوت و متنوعي دارند. كه در ادامه تنها به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي لوله‌هاي فلزي مي‌پردازيم.

  1. انواع لوله‌هاي فلزي
  1. لوله‌هاي فولادي ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

اين نوع فولاد تركيبي از آلياژ آهن، كرم و نيكل مي‌باشد و بسته به ميزان كرم و نيكل موجود در فولاد از انواع متنوعي برخوردار است. در واقع تعداد زياد انواع و رده‌هاي فولاد ضد زنگ نشانگر آن است كه اين فولادها به طور وسيعي در صنايع مختلف كاربرد دارند.

با توجه به سختي فرآيند ساخت اين نوع فولاد  معمولا از قيمت بالايي برخوردار مي‌باشند، كه همين موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هايي كه هزينه جزء پارامترهاي كم اهميت تلقي شود، بكار رود.

جالب است بدانيد در صورتي‌كه عمليات پرداخت سطحي بر روي لوله‌ها انجام گيرد اين لوله‌ها قابليت آن را دارند تا از نفود و رشد ميكروب‌ها جلوگيري نمايند و امكان استفاده در صنايع غذايي و آشاميدني را پيدا مي‌كنند.

از خصوصيات اين فولادها مي‌توان به مقاومت بالاي آن‌ها در برابر فشار، خوردگي و دماي بالا اشاره كرد.

  1. فولاد آلياژي (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلياژي از كربن وآهن و برخي مواد و فلزات مانند سيليس، مولبيدن، منگنز و … با عيار بسيار پايين ساخته مي‌شود.

اين نوع از لوله‌هاي فولاد آلياژي به علت پايين بودن انبساط حرارتي آن‌ها نسبت به ساير فولادها بيشتر در خطوط گاز سرد و خشك مانندخطوط نيتروژن و سيالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده مي‌گردند.

  1. فولادهاي آلياژي كربن دار( Alloy Steel)

فولادهاي آلياژي كربن دار، آلياژهاي ديگـري از آهن هسـتند كه با افـزودن كربن، سـيليس و فلزاتي همچون مولبيدن، نيكل، واناديم، كرم و برخي ديگر از فلزات با عيار بالا ايجاد مي‌شود.

  1. لوله‌هاي فولادي

مزيت استفاده از لوله‌هاي فولادي به پارامتر مقاومت و هزينه نسبي بستگي دارد. اين نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهاي UV و محيط‌هاي با دماي زياد مقاوم هستند.

 از ديگر مزيت‌هاي اين نوع لوله‌ها مي‌توان به قابليت جوشكاري، مقاومت در برابر خوردگي، دوام و هزينه مناسب اشاره كرد.

  بطور كل لوله هـاي فولادي را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـاي درزدار و لوله‌هــاي بدون درز تقسيم مي‌نمايند.

  1. لوله‌هــاي بدون درز

لوله فولادي بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان يا سيم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معني عدم وجود درزهاي جوش است.

 در فرايند توليد اين دسته از محصولات از مقاطع فولادي اعم از شمش استفاده مي‌شود و پس از حرارت و كشش و ساير فرايندها به لوله فولادي تبديل مي‌شود.

همچنين از اين لوله‌ها معمولا در شرايطي استفاده مي‌شود كه دما و فشار افزايش مي‌يابند.

لوله‌هاي فولادي بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به كار مي‌روند:

عمليات‌هاي بالادستي (لوله‌هاي نفتي) (OTCG)

عمليات‌هاي مياني (انتقال و توزيع سيالات مانند نفت، گاز، بخار، اسيدها، دوغاب‌ها)

عمليات‌هاي پايين دستي (لوله‌هاي فرايندي براي تصفيه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

كاربردهاي لوله كشي عمومي در زمينه تأسيسات

  1. لوله‌هاي درزدار

لوله‌هاي درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هايي گفته مي‌شود كه از شكل‌دهي و جوش دادن ورق‌هاي فولادي با ضخامت‌ها و جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند.

بدين صورت كه ابتدا ورقه‌هايي با ضخامت‌هاي متفاوت و بر پايه اندازه نهايي لوله برش داده مي‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشكاري مي‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادي ساخته شده و به همين دليل لوله به شكل يكنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، داراي سختي زيادي هستند و مي‌توانند نيرو و فشار بالايي را تحمل كنند و با توجه به وزن كمي كه دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي هستند.

لوله‌هاي درزدار بر اساسي نوع روشي كه به واسطه آن ورق‌هاي فولادي به هم جوش داده مي‌شوند به دسته‌هاي جوشكاري الكتريكي، زيرپودري و ذوبي الكتريكي تقسيم مي‌شوند كه در ادامه به اختصار تشريح شده‌اند.

  • جوشكاري الكتريكي (Electric Resistance Welded)

 در فرآيند جوشكاري الكتريكي لبه‌هاي ورق در اثر حرارت يك  دستگاه جوش الكتريكي به حالت مذاب درآمده و به يكديگر جوش مي‌خورند، به لوله‌هايي كه بر اثر جوشكاري الكتريكي حاصل مي‌شوند به اختصار ERW گفته مي‌شود.

  • جوشكاري زيرپودري (Submerged Arc Welding)

 يكي از پركاربردترين روش‌هاي جوشكاري در صنعت است. در اين روش وقتي لبه‌هاي ورق با يكديگر نور مي شوند شكافي V شكل بين آن‌ها به وجود مي‌آيد كه با دستگاه جوش قوس الكتريكي شكاف را با زير پودرهاي مخصوص پر مي‌كند.

  • جوشكاري ذوبي الكتريكي  (Electric Fusion Welding) 

 از اين روش جوشكاري در توليد لوله درز مستقيم و يا درز مخفي استفاده مي‌شود. لوله‌هاي درزداري  كه به وسيله اين نوع جوش كاري توليد مي‌شوند به لوله هاي EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوي

اتصالات فشار قوي دستهاي از اتصالات صنعتي هستند كه نقش مهمي در رشد صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوي تجهيزات بسيار كوچكي هستند اما قلب صنايع انتقال سيالات محسوب مي‌شوند؛ اين اتصالات معمولاً از فولاد و آلياژهاي خاص ساخته ميشوند كه بسته به فشار سيال و اندازه ساير تجهيزات داراي انواع مختلفي هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوي كه توسط شركت پتروسا تأمين و توليد مي‌گردد مي توان به انواع  زانويي (جوشي و دنده اي)، فلنج (كور، لبه دار، گلودارو ساكت)، سه راهي، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره كرد.

 از آن‌جا كه جابه‌جايي اين سيالات همواره با فشار زيادي و درجه حرارت بالا صورت مي‌گيرد لازم است تا با بررسي دقيق ميزان جابه‌جايي از متناسب‌ترين نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخي از مشتريان ما

گروه مپنا، ماموت، شركت نفت ايرانول،گلوبال پترو تك و...

باتوجه به تنوع و پيچيدگي‌هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي كارشناسان شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. جهت مشاوره مي‌توانيد با شماره 86073350-021 و يا از طريق سايت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نماييد.

آدرس سايت فارسي: petrosaco.com/fa

آدرس سايت انگليسي: petrosaco.com